תוצאות סקר ההמבורגר האהוב בישראל לשנת 2018!

אור בלאן,

יש רק דרך אחת לסכם את השנה המטורפת והמשוגעת שהייתה לנו – עם סקר ההמבורגרים הגדול כמובן!! הצבעתם, השפעתם ועכשיו הנה הוא לפניכם: קבלו את 25 ההמבורגרים שזכו בסקר ההמבורגרים האהובים לשנת 2018 ע"י חברי הקהילה!

המקום ה-25 – The Little Burger Shop

ליטל בורגר שופ, תל אביב – הוא חדש אבל פרוע, הוא מוגזם אבל מסודר. TLBS מציעים ארוחות המבורגר איכותי באמצע תל אביב שכוללות מס' טופינגים לבחירתו של הלקוח, מנות צד בביצוע טוב ובכמות מכובדת מאוד. אז אם אתם באזור דיזינגוף סנטר, מומלץ להוסיף את חנות ההמבורגרים הקטנה לרשימה שלכם.

the little burger shop טופינג ביצת עין

שם: The Little Burger Shop. כתובת: דיזינגוף 125, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש 12:00-03:00
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-24 – רשת Black Bar n Burger

רשת Black, סניפים בפריסה ארצית – מי מאיתנו לא גדל על ההמבורגרים של רשת בלאק, עליהם חתום לא אחר מאשר השף צחי בוקששסט? הרשת אמנם ירדה מגדולת העבר, אך עדיין מציעה מנות עצומות עם בירה טובה, ומגוון רחב של רטבים איכותיים ושירות נהדר. בימי חול תיהנו מעסקיות שהופכות את בלאק לבחירה טובה ביחס למחיר וליעד קבוע. אנחנו לפחות, עדיין זוכרים להם חסד נעורים להמבורגר פיקנייה של סניף בלאק גלילות.

בלאק בורגר, מקור: יח"צ

שם: רשת בלאק . כשרות: בהתאם לסניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של באלק
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-23 – מבשלת ליבירה

מבשלת ליבירה, חיפה – מי שלא הצפין עד חיפה כדי לרדת על המבורגר משגע עם מבחר בירות ע-צ-ו-ם חייב לעצמו נסיעה למבשלת ליבירה. ביסטרו עדכני שמגיש תפריט רחב מאוד עם מגוון מנות, אלכוהול משובח (כולל בירות תוצרת המבשלה כמובן) וקינוחים מצוינים. בליבירה הכי אהבתם את היאנה בורגר – המבורגר מקציצת בקר עם גבינת קממבר, בייקון ורוטב ברבקיו פירות יער. הבשר מעולה, נימוח, מתובל היטב ומשתלב מצוין עם התוספות, לצד זה תעשו לעצמכם טובה ונסו את הצ'יפס עם הגבינה הכחולה.

hאנה בורגר של ליבירה פאב חיפה

שם: ליבירה. כתובת: הנמל 26, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 עד אחרון הלקוחות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-22 – רשת Moses

רשת מוזס, סניפים בפריסה ארצית – מוזס תמיד הייתה הייתה המקום שאליו הגיעו ביום אנשי הצהריים ובלילות התכנסו שם כל המי ומי. בשנים האחרונות הרשת נכנסה למין תרדמת והמבקרים הדירו רגליים אך נראה שבתקופה האחרונה משהו מתעורר שם, המטבח עבר רענון והארטבורגר המוכר תחיל לחזור לגדולתו. הקהל הצמא (והרעב) רק חיכה לשובו של החתולכלב ונראה שלרשת מוזס יש קהל מעריצים שלא יעזוב את הארטבורגר שלו לעולם.

ההמבורגר של מוזס, מקור: יח"צ

שם: רשת מוזס. כשרות: בהתאם לסניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של מוזס
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-21 – רשת SUSU & SONS

רשת סוסו אנד סאנס, סניפים בפריסה ארצית – כשהשף-סלב עומר מילר נוגע במשהו ברור לכולם שזה הולך להיות הדיבור הבא. אם לשפוט לפי כמות השיחות בוואטסאפ וכמות הפניות שאנחנו מקבלים על רשת סוסו אנד סאנס (אשר מבוססת על זכיינים שונים ולא באמת בידיים של מילר), אז אין ספק שמדובר באחת הרשתות שיותר אהבתם השנה. מעבר למנות, סחטיין על האינסטגרם המושקע.

ההמבורגרים של סוסו אנד סאנס גינדי

שם: רשת סוסו אנד סאנס. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של סוסו אנד סאנס
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-20 – רשת אגאדיר

רשת אגאדיר, סניפים בפריסה ארצית – מי כאן לא טעם את חוויית ההמבורגר של אגאדיר? עם כל הפרשיות והשערוריות שהרשת אוהבת לייצר, בסופו של דבר אנחנו מקבלים בצלחת המבורגר מבשר שנטחן כמו שצריך ועל גריל גחלים. למרות שהשנה התבשרנו על שינוי כיוון של הרשת למחוזות כשרים יותר, עדיין מדובר בהמבורגרים מעולים ואנחנו ממליצים לכם לא לפספס את המבורגר הוואגיו שלא אגאדיר.

אגאדיר חוגגים מודניאל, מקור: יח"צ

שם: רשת אגאדיר. כשרות: לא כשר, למעט סניף אחד. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת אגאדיר
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-19 – המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, ת"א – המוסד הקטן-גדול הזה נותן פייט למוסדות גדולים ומכובדים ממנו ומציג ביצוע מרשים עם תפריט צנוע אך מפתיע. בקלות אפשר לפספס את המוסד לסנדוויצ'ים כשתטיילו ברחוב אבן גבירול וזה יהיה פשוט פספוס של אחד ההמבורגרים המיוחדים שיש לעיר להציע. בזכות ההמבורגר של השף דן יושע, שעשוי מקציצת בקר בחמאה עם תבשיל פרס בשמנת, רוטב יין וגבינת קממבר המוסד לצד אחד מהצ'יפסים הטובים בעיר, זו נקודת שחובה לסמן עליה וי במפת ההמבורגרים.

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, המבורגר של דן יושע במלוא תפארתו

שם: המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים. כתובת: אבן גבירול 36 ת"א, כשרות: לא כשר, שעות פעילות: א'- ד' 11:00- 02:00, ה'- ו' 11:45- 04.00, ש' 11:00- 03:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-18 – קלומפוס

קלומפוס, הגושרים – התופעה ששמה קלומפוס הצליחה לזכות בליבם של אנשי הצפון והיום כבר לא מדובר בעוד דיינר, אלא באחד ממקומות הבילוי האהובים ביותר על תושבי הגולן והם אפילו הצליחו להפיל את אלעד גור אריה מהרגליים! השנה קלומפוס עברו שיפוץ והתחדשנו מכל הבחינות, אז בטיול הבא שלכם לגולן, שימו נ"צ לגן צפון בצומת הגושרים ותתכוננו ללקק את האצבעות.קלומפוס בורגר עם פטריות , מקור: יח"צ

שם: קלומפוס. כתובת: מתחם גן הצפון, כביש 99, הגושרים. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 – 00:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-17 – מורדן בר

מורדן בר, מודיעין – המהפכנים ממודיעין לא מפסיקים לחדש ולרגש עם המבורגרים יצירתיים שכולנו אוהבים. מורדן בר מזמן נהפכו למוקד עלייה לרגל (או לקיבה ליתר דיוק) בזכות התפריט העשיר והמגוון עם המבורגרים בשילובים בלתי רגילים בעליל. המבורגר בוואפל בלגי או המבורגר בסופגניה? כל זה קטן על מורדן בר שממשיכים לשאת את דגל המהפכה!

מורדן בר מציגים את נפוליאון בונפרטה

שם: מורדן בר. כתובת: השדרה המרכזית 15, מודיעין. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 19:00-03:00, ו' 18:00-04:00, ש' 12:00-03:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-16 – הדסון בראסרי

הדסון בראסרי, ת"א – אי שם ברמת החייל הרחוקה מסתתר לו מקדש בשרים מהולל ששמו יצא למרחקים. חוקרים ומטיילים אמיצים שהגיעו למחוזות אלו זוכים לחוויית בשרים ברמה הגבוה ביותר שיש ולהמבורגר שהוגדר כגיבור-על. ההמבורגר של השף מתן אברהמס עשוי מנתחי הסטייקים של המסעדה מה שאומר שאתם נהנים מהמבורגר יוקרתי עם תכונות של סטייק משובח. בזכות חומרי הגלם האיכותיים והלחמנייה הטרייה והמדהימה אתם חייבים לבדוק את ההמבורגר של הדסון בראסרי.

הדסון בראסרי, מקור: יח"צ

שם: הדסון בראסרי. כתובת: הברזל 27 רמת החייל, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: 12:00 ועד אחרון הלקוחות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-15 – רשת בורגר סאלון

רשת בורגר סאלון, סניפים בפריסה ארצית – הרשת של הבוקרים מהצפון, שמתגאה בבשר מתוצרת עצמית שמגיע טרי לסניפים, לצד לחמניות שנאפות במקום זוכה לניקוד גבוה במדד הפופולריות. בורגר סאלון מקפידים על חוויה מהנה ואיכותית במחיר שווה לכל כיס, לצד רטבים מעולים בייבוא ספיישל והמבורגר שהוא פשוט טעים, לא פלא שאתם כל כך אוהבים את הבוקרים האלו. אה כן, יש פה אפילו המבורגר סלמון (שווה בדיקה).

בורגר סאלון, מקור: יח"צ

שם: רשת בורגר סאלון. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת בורגר סאלון
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-14 – לה קרנה

לה קרנה, פ"ת – בעבר לה קרנה הייתה סוד ידוע רק לתושבי פתח תקווה והאזור שרצו המבורגר כשר, אבל ברמה. היום כבר מדובר באחד ההמבורגרים הכי שווים בארץ, בזכות תערובת הבשר הייחודית, השירות האדיב והביתי והצ'ימיצ'ורי שהצליח להוציא קריאות עונג מהעורך שלנו. אם אתם מהמעטים שעוד לא טעמו את ההמבורגר של לה קרנה, אז הסקר הזה הוא עוד הוכחה שאתם פשוט מפספסים, כי לה קרנה זוכים למיקום גבוה במדד אהבת הקהל.

לה קרנה, מקור: יח"צ

שם: לה קרנה. כתובת: חיים עוזר 1, פתח תקווה. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-23:00, ו' סגור, ש' שעה לאחר צאת השבת עד 00:00.
ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי

המקום ה-13 – רשת BBB

רשת BBB, סניפים בפריסה ארצית – המבורגרים שנטחנים כל יום במקום, תפריט שלא מפסיק לחדש ולעניין, ערבי ספיישל אקסקלוסיבים לחברי מועדון – מה עוד אפשר לבקש מרשת? BBB ממשיכים להוביל מבין הרשתות הגדולות ואתם מזמן הצבעתם בעזרת הקיבה. רשת BBB זוכה בתואר הרשת האהובה ביותר בקטגוריות "המשקל" שלה, למול תחרות לא פשוטה ולנו נשאר רק לברך על העשייה הענפה ועל המקום המכובד בסקר.

רשת BBB, המבורגר הולנדי. מקור: יח"צ

שם: רשת BBB. כשרות: בהתאם לסניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת BBB
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-12 – כביש 90

כביש 90, צומת מחניים – הצפון ממשיך להפתיע לטובה עם המבורגריה שקרויה על שם אחד מהכבישים המפורסמים ביותר במדינה (לאו דווקא בקטע טוב). כביש 90 התחילו בתור מקום קטן לתושבי האזור, אבל בזכות השילובים המטריפים והתוספות שעל הבשר המצוין הם רק גדלים כל הזמן, ואפילו מסתמנים כהמבורגריה עם קהל המעריצים שגדל הכי מהר כיום. אז יאללה, תמלאו דלק במיכל, כנסו לאוטו ועלו על הכביש!כביש 90, מקור: יח"צ

שם: כביש 90. כתובת: מתחם צומת מחניים, כביש 90. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' מ-12:00 עד אחרון הלקוחות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-11 – בולס בורגר

בולס בורגר, קריית חיים – השוורים האלו פשוט יודעים מה הם עושים. המבורגרים עסיסיים ומלאי תענוג, שמוגשים בחיוך לצד מבחר ע-צ-ו-ם של רטבים ביתיים מגוונים ומשונים כאחד. בולס בורגר הם ההמבורגריה הכשרה במיקום הגבוה ביותר ברשימה והם מטריפים את תושבי חיפה והקריות כ"כ שהם זוכים במקום ה-11 ובאהבה עצומה מקהל הלקוחות שמגיעה במיוחד מכל קצוות הארץ ורק ממשיך לרצות עוד ועוד.

בולס בורגר, מקור: יח"צ

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: כשר. שעות פתיחה: א'-ד', ה' 11:30 – 03:30, ו' 11:30 – שעה לפני כניסת שבת, ש' שעה אחרי יציאת שבת – 02:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-10 – אמריקה בורגרס

אמריקה בורגרס, ת"א – הדיינר הפינתי של אלנבי שופץ השנה והתרחב, ואם לשפוט לפי העומס בשעות הצהריים, בקצב הזה זו רק התרחבות ראשונה. אמריקה בורגרס מטגנים חמוצים במקום, מגישים בלומינג אוניון מטריף והכי חשוב – המבורגר כל כך טעים שהוא זוכה לפתוח את רשימת עשרת האהובים של הסקר, אין לנו ספק שזה בזכות הבייקון והגבינה שמגיע כמעט כמובן מאליו עם ההמבורגר של אמריקה בורגרס.

אמריקה בורגרס - צ'יזבורגר עם בייקון

שם: אמריקה בורגרס. כתובת: אלנבי 112, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ש'-ג' 12:00-01:00, ד' 12:00-02:00, ה'-ו' 12:00-03:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-9 – המבורגר גורמה 26

המבורגר גורמה 26, ת"א – ההמבורגר הצרפתי ששינה את כללי המשחק. בעוד שהמבורגריות אחרות הלכו על קו של המבורגרים מוגזמים ומופרעים, בגורמה 26 לקחו את הקלאסיקה הצרפתית והחליטו להגישה אותה בתוך לחמניית בריוש מטריפה. הקפדה על מסורת צרפתית שנכנסת בצורה מושלמת לתוך מנה אמריקאית, שימוש בחומרי גלם איכותיים ושילובים שתמצאו רק בגורמה 26 מזכים אותם במיקום הגבוה ובאהבת הקהל, לנו נשאר לאחל Félicitations.

המבורגר עם כבד אווז של המבורגר גורמה 26

שם: גורמה 26. כתובת: רח' מקווה ישראל 26, תל אביב-יפו. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-חצות.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-8 – ברביס דיינר & בר

ברביס דיינר & בר, אילת – ה-דיינר של אילת שהצליח לעקוף בסיבוב גם המבורגריות מפונפנות ומפוצצות מהמרכז. הרובן של ברביס מזמן נהפך למנה MUST כשמבקרים בעיר, והדיל הבלעדי לחברי הקהילה הוא רק סיבה נוספת להגיע במיוחד לאילת/ברביס. לא סתם איש ההמבורגרים, ארקדי פורטנוי, הכריז עליהם בתור ה-אחת שלו באילת.

ברביס אילת, מקור:יחצ

שם: ברביס דיינר & בר. כתובת: פארק אופירה, תרשיש 19, אילת. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-01:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-7 – סאנסט

סאנסט, אשדוד – אולי לא שמתם לב, אבל אשדוד עוברת פריחה קולינרית סוחפת וסאנסט שם להוביל בגזרת ההמבורגרים ובגדול! בזכות התפריט העצום והמגוון עם מנות שמתחדשות כל הזמן, האווירה המעולה והמבורגרים גדולים, עסיסיים ויצירתיים, סאנסט נהפכו למוקד עלייה לרגל ולקיבה מכל חלקי הארץ. אנחנו ממליצים לכם בחום לאסוף את החבר'ה, להזמין מקום מראש ולהתכונן לחוויה מיוחדת.

סאנסט, מקור: יח"צ

שם: סאנסט. כתובת: מרטין בובר 1, אשדוד. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 01:00-18:00, ו'-ש' 02:00-12:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-6 – יומנגס

רשת יומנגס, סניפים בפריסה ארצית – זה מזמן לא המבורגר, זו תופעה ששמה יומנגס. אי שם בעבר הרחוק 2 אחים החליטו לעשות תחרות ולראות מי מכין את ההמבורגר המטורף והטעים יותר, ומהתחרות הזאת נולדה התופעה שהיא יומנגס. הרשת שהביא את טרנד הצ'אלנגים וההמבורגרים המוגזמים לישראל, זוכה לאהבת הקהל שמתייחס לכל ביקור באחד מארבעת הסניפים כמו עלייה לרגל לבית המקדש של ההמבורגרים המוגזמים, והתמונות מדברות בעד עצמן.

תופעה ושמה יומנגס, מקור: יח"צ

שם: רשת יומנגס. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת יומנגס
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-5 – המקום של אבא

המקום של אבא, אריאל – זה התחיל משמועה, אבל לתחקור ברשתות חברתיות והסתיים באחד הביקורים הכי מפתיעים של השנה. המקום של אבא היה מוכר רק לסטודנטים באריאל ואולי לעוד כמה בליינים שחורשים את הפאבים שמאחורי הקו הירוק. השנה זכינו לגלות את המקום של אבא, ומסתבר שמסתתר פה אחד ההמבורגרים הכי אהובים – אתם כל כך אוהבי את ההמבורגר של אבא שהוא זכה במקום החמישי ועקף בלי מאמץ רשתות גדולות ומבוססות, המבורגריות תל אביביות היפסטריות מגניבות ועשרות וותיקים ומוכרים ממנו. דבר כזה מצדיק נסיעה ספיישל לאריאל לערב של בירה,המבורגר ואבא.

המקום של אבא, מקור: יח"צ

שם: המקום של אבא. כתובת: הציונות 79, אריאל. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 – 00:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-4 – הגראז'

הגראז', ת"א וראשל"צ – עצרו הכל, יש לכם עסק עם מאפיונרים! סדרת ההמבורגרים המושחתים של הגראז', שקרויים על שם מאפיונרים מפורסמים, הצליחו להביא רמה חדשה של טירוף חושים מסחרר לעולם ההמבורגרים. בזכות התפריט שמתחדש ללא הרף עם שילובים מושחתים ובלתי סבירים בעליל (ומצויינים כמובן), בזכות השירות המקצועי והמדהים ובזכות החוויה – הגראז' קוטפים את המקום הרביעי. השנה הצבעתם ברגליים ובקיבה והגראז' שמחים לארח ולשרת את עשרות אלפי ההמבורגריסטים שממשיכים לבקר, ליהנות ולהסתכסך עם מאפיונרים.

סופרנו החדש של הגראז'

שם: הגראז'. כתובת: ראול ולנברג 24, ת"א | הרצל 151, ראשל"צ. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ת"א: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש. ראשל"צ: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-3 – פרוזדור

פררוזדור, ת"א – בפינה קטנה ברחוב צדדי ולא מוכר תמצאו המבורגרים שיפילו אותכם מהרגליים! ההמבורגרים של פרוזדור הם לא רק גילוי מרעיש, הם גם תופעה בפני עצמה. עם שמות משוגעים כמו "רוקי 3", "החיים קשים" ו"אל תשוויץ" הם בהחלט מעוררים סקרנות, אבל מה שמזכה אותם במקום השלישי זו העובדה שמדובר בהמבורגרים מטריפים, עם שילובים מדויקים שמצליחים לרגש ולחדש, תערובות בשר ייחודיות לפי מתכון סודי ובשורה התחתונה, טעם שיוציא ממכם תחושות של W-O-W!!!פרוזדור, מקור: יח"צ

שם: פרוזדור. כתובת: מנדלי מוכר ספרים 6, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 – 24:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-2 – פורט 19

פורט 19, ת"א – הפנינה הקטנה שמזמן נהפכה למציאה של העיר הגדולה. פורט 19 הצליחה לסחוף אותנו ואתכם עם המבורגרים מצויינים, ספיישלים מרגשים שמתחלפים כל חודש ושירות עם חיוך מכל הלב. החבר'ה בפורט 19 מצליחים לתת פייט מול המבורגריות גדולות, וותיקות ומנוסות יותר והם עושים זאת בכבוד וגאווה עם המבורגרים מעוררי חושים, ואתם החלטתם להחזיר להם אהבה ו-ב-ג-ד-ו-ל! אנחנו כבר מחכים לספיישל הבא…

פורט 19, מקור: יח"צ

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2 | חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 24:00, ו' 11:00 – 16:00, ש' 18:00 – 24:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המקום ה-1 – ויטרינה

ויטרינה, ת"א – יש מנצח ברור בסקר ההמבורגרים הגדול – ההמבורגר שהכי אהבתם השנה הוא ללא ספק ההמבורגר של ויטרינה! ויטרינוש הצליחה לכבוש בסערה פינה חמה בלב של כל חובב המבורגר ועכשיו הם גם יכולים להתגאות בתואר "ההמבורגר האהוב ביותר ע"פ סקר חברי קהילת המבורגר ישראל". בזכות צ'יפס הבטטה המדהים, המבורגר הבאטלר שמשגע את העיר ואפילו הדירטי צ'יקן שכבש אותנו בסערה. ברכות לזוכים הטעימים!

וירטינה, מקור: יח"צ

שם: ויטרינה. כתובת: אבן גבירול 54 | לילינבלום 40, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:00 – 23:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי