סיכום 2022 – העסקים הנבחרים של כתבי קהילת המבורגר ישראל

אור בלאן,

סוף שנה הגיע ואיתו תקופת הסיכומים על שלל גווניהם. השנה החבר'ה הטובים ב-easy יצרו איתנו קשר ואתגרו אותנו להכין רשימה של עשרת העסקים הכי הכי לפי המומחים של קהילת המבורגר ישראל. נפגשנו כל חברי המערכת של הקהילה, ישבנו, דיברנו, והגענו להחלטות כבדות משקל וטעם, כדי להביא לכם את רשימת עשרת העסקים האהובים לפי נבחרת המומחים של קהילת ישראל. כל כתב מומחה התבקש לבחור עסק אחד והמבורגר שמגיע לו הצל"ש עבור 2022. אז בלי יותר מדי קשקושים, קבלו את הרשימה!

העסקים של איזי וקהי 2022

האהוב של אור בלאן

גורמה 26, ההמבורגר הקלאסי – יש משהו מיוחד בקציצה של גורמה 26, המקום הקטן-גדול הזה גורם לי להתאהב מחדש בכל ביס. אירוח עם חיוך ואווירה של הנאה בכל פעם יחד עם המבורגר שונה מכל מה שיש בלחמנית בריוש עסיסית במיוחד.

גורמה 26 תענוג ושמו המבורגר לה טרוף

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הייחודי של עידו משל

בנץ בראדרס, ההמבורגר הקלאסי – הקציצה של בנץ בעלת טעם ייחודי שאין בארץ, טעמים של בשר שככל הנראה עבר יישון משובח, רוטב הברביקיו שלהם חלומי, הצ'יפס מטוגן לשלמות ומגיע בכמות גדולה ובכללי האווירה וגם התמורה לכסף – שווה את זה בכל פעם מחדש.

צ'יזבורגר של בנצ, מקור: יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

זה שנמס בפה של שרון רז

GDBurger, המבורגר GDB הקצב ג׳ורג׳ אבדו הרכיב קציצת המבורגר סופר מיוחדת בטעמה ובמרקמה. הקציצה בנויה ממספר נתחי בקר שונים שעברו יישון והתוצאה שמתקבלת היא קציצת המבורגר רכה, עסיסית, זהובה ופריכה בשוליים שנמסה בפה – בול כמו בספר. 

ההמבורגר עם הכיפה השחורה של ג'ורג' דה בוף

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הקלאסיקה שמורידה לקרקע את אבי גבאי כל פעם מחדש

Fat Cow, צ׳יזבורגר – ההמבורגר של טום אביב יכול להרים הרבה גבות בגלל הריקנות שבו וחוסר הרעש דמוי ירקות ורטבים שהיו מצפים לראות בו, אבל דווקא פה הפשטות מנצחת ונותנת את הבמה לבשר האיכותי וללחמניה הכל-כך טובה. תוסיפו לזה גבינה טובה ואיולי עדין והרי לכם ההמבורגר הטעים בעיר.

צ'יזבורגר של פאט קאו, מקור: יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הספיישל של הדר סגל

פרוזדור, המבורגר אל תזמין – הפרוזדור יודעים איך לחדש וליצור עניין בלי רעש וצלצולים, עם קהל מעריצים תומך שחוזר בכל חודש לספיישל חדש ויצירתי וגם בין לבין למנות הקלאסיות המעולות. תמיד שומרים על רף גבוה וייחודיות מרשימה, כן ירבו. 

ההמבורגר של פרוזדור, מקור: יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הקבוע של אור שוחט

פריז טקסס, המבורגר מונה ליזה – רק הבשר המיושן שמתובל פה בצורה מושלמת מתחרה בגושי הגבינות השמנות שנמסות עליו. היו לי כבר נפילות וטעויות במידת העשיה, אבל ככה זה כשאוכלים במקום בכל שבוע במשך שנים.

פריז טקסס, המבורגר מעולה. מקור:יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

שגיא אלון ודנה פורטנוי מסכימים שזה הטופ

פורט 19, המבורגר ספיישל מתחלף (שגיא) – מעבר לכך שהפורט מציגים ספיישלים מתחלפים, הם מתהדרים בקציצות בשר עסיסיות וטעימות שמלוות לרוב בגבינה עסיסית ומותכת שתמיד כיף לאכול! כל פעם יש מה לגלות, תמיד כיף והחיוך נשאר איתי לאורך כל היום.

פורט 19, קצבים עם בייקון וצ'דר (דנה) – אין עוד מקום בארץ שפעם אחר פעם מוציא מנות כל כך מדויקות – הן במידת העשייה, הן בתערובת הבשר, בתיבול ואפילו בקליית הלחמנייה והירקות הפריכים. מעבר למחיר, לאיכות הבשר ולצלייה המדויקת ההמבורגר בדיוק בגודל המושלם וחוויית הישיבה כיפית.  

פורט 19, הזוכה הגדול בתחרות

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

העסיסי של מיקה לביא

ויטרינה, המבורגר Butler Cheese Burger – אין מה לעשות, לויטרינה יש טעם וחותמת ייחודית שממכרת וגורמת לי לחזור פעם אחר פעם אליהם. ההמבורגר טעים ועסיסי, התוספות בול במקום, הצ'יפס עם גרידת הלימון מדהים והמחיר נגיש לכל כיס! 

ויטרינה, הצ'יזבורגר שמסעיר את העיר

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הבשרני של שני רייכר והמופרע של מעין קורן

המוסד, המבורגר פורטו (שני) – כשזה טוב זה טוב והמוסד יודעים לספק את הסחורה. יש משהו ממכר בביס הזה. נוגע בכמה מימדי טעם ומרקם אלוהיים. החל מהלחמניה הרכה, אל הקציצה הג׳וסית ואז עוברים לפטריה הבשרנית שמתפוצצת בתערובת גבינות חמות – לא חוויה שתמצאו בכל מקום.

המוסד, ההמבורגר של יושע (מעין) – בעיניי המוסד הוא מקדש להמבורגרים מושחתים ומקוריים, בתור אחד שמחפש בהמבורגר שילובי תוספות מדויקות המוסד מבחינתי הם הטובים מכולם. ההמבורגר של יושע הוא שלמות אמיתית – מי הגאון שחשב להשרות קציצה בציר חמאה? ועוד לשים מעל תבשיל כרישה בשמנת, יין אדום מצומצם וגבינת קממבר? כנראה שבמוסד יודעים לשחק באש…

צ'יזבורגר של המוסד, מקור: יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

החלוץ המנצח של שי שורץ

כביש 90, שילוב דאבל של צפוני ודרומי בלי ריבת בצל – בתור צפוני זהו המוסד הראשון שהגיש לי המבורגר מצוין וסימן מבחינתי את ההמבורגר הכי טוב בארץ. גם היום, המנה של כביש 90 תמיד שווה נסיעה והמתנה מבחינתי כשאני חוזר צפונה. שילוב של מנה לפנתיאון ומוסד חלוצי שנחרט לי בזכרון.

כביש 90, מקור: יח"צ

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

היוקרתי של ארתור רוטברג

טופולופומפו, המבורגר יפני – המבורגר הוא לא רק אוכל רחוב, אפשר שיהיה גם פיין דיינינג. למרות שזה לא מתוך המבורגריה וטופולופומפו לא מתמחים בזה, אבי קונפורטי יודע טוב מאוד מה הוא עושה ויוצא לו המבורגר מושלם! המרכיבים האיכותיים והביצוע המדויק שמגיע ממטבח שף מנצח את כל הקצבים המהוללים של תל אביב.

השף-בורגר של מסעדת טופולופומפו

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי