משפחת בורגר מי מתרחבת ופותחת סניף חדש בכפר יאסיף

מעין קורן,

אז שמענו שבורגר מי, ההמבורגר מירכא שעשה לעצמו שם בקרב חובבי הקציצה הצפוניים, פתח סניף חדש בכפר יאסיף. זה הספיק כדי לשלוף את הבגדים החמים ואת ידידי עומר לצאת ולבדוק- האם האח החדש במשפחת בורגר מי מספק את הסחורה?

תענוג של המבורגר - בורגר מי כפר יאסיף 

בורגר מי יאסיף – איך החוויה הראשונית?

הגענו לדיינר צבעוני ותוסס, הצוות צעיר וחייכן ומושמעת מוזיקת ריקודים משנות ה80- אווירה! בניגוד לסניף בירכא, שבשביל להגיע אליו יוצאים לסיור בתוך הכפר (יש שיראו את זה כיתרון) , סניף כפר יאסיף ממוקם על הכביש הראשי וההגעה אליו נוחה וקלה. המקום מחולק לאיזור ישיבה פנימי ומשפחתי יותר עם מקומות ישיבה ואזור של שולחנות בר גבוהים שמספק אווירה "רחובית" יותר. התיישבנו, תדלקנו את עצמנו בשוט ערק וניגשנו להזמין – בכל זאת צריך לעבוד…

בורגר מי יאסיף - מתחילים

קיבלנו 2 מנות ראשונות – פילה עוף בציפוי פצפוצי אורז וטורטיית אסאדו. מנת העוף היתה הצגה! פילה עוף עסיסי ומתובל בעדינות, מצופה בפצפוצי אורז שנתנו לו קונטרה נעימה בפה של קראנצ'יות מבלי לספוג את שמן הטיגון. מנה טעימה ומקורית שעשתה סיפתח נפלא לארוחה! האסאדו גם הוא היה מצויין. הבשר מפורק ושומני בדיוק כמו שאלוהים רצה והתכוון, יושב בתוך טורטייה שנצלית על הפלנצ'ה ומוגש עם פלפלים כבושים חריפים שמאזנים ומקלילים את המנה שהיתה יכולה להיות כבדה מדי, אבל היא לא.

אז איך ההמבורגרים של בורגר מי יאסיף?

הזמנו 3 המבורגרים. כל המנות הגיעו במהירות ובליווי מיקס מטוגנים – צ'יפס תפו"א, בטטה ופוטטו שהיה קראנצ'י ומטוגן היטב.

מי שחת (220 ג' 68 ₪) : צ'דר, בצל מטוגן, פטריות ומעדן אווז. הזמנו את ההמבורגר מדיום ומיד כשחתכנו אותו ראינו שמידת העשייה מדוייקת. כבר סימן טוב! הבשר, תערובת של בקר וכבש, טעים, והתוספות משתלבות יחד בלי להאפיל אחת על השניה. הלחמניה טעימה ומקבלת צריבה נעימה על הפלנצ'ה לפני שמעמיסים עליה את שאר הרכיבים. המבורגר סולידי שעשוי כמו שצריך, אהבנו מאוד.

המבורגר של בורגר מי כפר יאסיף

מי דאם (220 ג' 68 ₪): גבינה כחולה, קורנביף מקורמל, ריבת בצל. בהמלצתם הוספנו גם חלפינו כבוש. חשוב לציין- עוד לפני ההזמנה התריע בעל המקום על כך שזהו המבורגר שלא מתאים לכל חך, ואכן עבורנו שילוב הטעמים פחות עבד. כל רכיב היה טעים לכשעצמו ונעשה היטב עם ירידה לפרטים הקטנים- הגורגונזולה איכותית ובנדיבות, הקורנביף מתקתק ולא יותר מדי והפלפלים חריפים במידה, אך מכלול הטעמים היה עמוס מדי. כל הטעמים דומיננטיים מאוד, ולטעמי יותר מדי זה לפעמים פחות.

בורגר מי כפר יאסיף - המבורגר

מי קסיקני (220 ג' 59 ₪): טבעות בצל, חלפיניו כבוש ורוטב הבית. טבעות הבצל (מהסוג התעשייתי) מוסיפות מרקם נחמד לביס. המיונז והרוטב, שתפקידם היה לאזן את הפיקנטיות של החלפיניו, היו בכמות גדולה מדי וקצת השתלטו על הטעם של המנה. הייתי שמח לראות כאן במקום איזושהי תוספת באופי מקסיקני כמו סלסה או אבוקדו שלטעמי ישלימו את המנה ויעיפו אותה גבוה.

בורגר מי יאסיף – סיכום החוויה

נהנינו מהארוחה. בכל המנות, גם באלה שאהבנו פחות, הורגשו מקצועיות וירידה לפרטים הקטנים. גם מבחינת חווית האכילה, נעים וכיף לשבת בבורגר מי. יש אווירה צעירה, חיה ותוססת והייתי שמח לראות עוד ועוד מקומות כמו זה נפתחים בצפון ובמגזר בפרט. 

שם: בורגר מי כפר יאסיף כתובת: כפר יאסיף כביש 70,ליד רכב אלנסר כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 11:30 – 00:00.   

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי