האם ראשל"צ עדיין על המפה בתחום ההמבורגרים? ארתור יצא לגלות

ארתור רוטנברג,

ישנה אמרה ישנה נושנה:" Location, location, location" האומרת שמיקום הוא הדבר הכי חשוב, אבל האם יכול להיות שמוצר באמת מדהים יכול לשבור את הסטיגמה הזו? אולי במדינה קטנה כמו מרכז ישראל. באזור התעשייה המערבי של ראשל"צ, בתחנת דלק (ולא על אחד הצירים הראשיים) קמה לה מסעדה קטנה בשם 'פיראנה שף' ובדיוק כמו שהדג הקטן הזה קרניבור מהולל- גם המסעדה מיועדת לקרניבורים. התפריט בשרי להפליא ועם מעט מאוד מנות שאינן בשריות.

פיראנה שף, נעים להכיר

התפריט מחולק ל-5 קטגוריות: ראשונות, המבורגרים, עיקריות, תוספות, ותוספות לקרניבורים. מדוע חשוב לציין זאת? בגלל הקטגוריה האחרונה. קטגוריה זו הינה רשימה של תוספות של נתחים שאפשר לשים מעל ההמבורגר. הרשימה כוללת נתחים כמו פיקניה, דנבר קאט ועוד.

פירנה שף בורגר - דנבר קאט וצ'ימוצ'ורי

בגזרת ההמבורגרים יש אופציה אחת שמשתנה בגודל, מ 120 ועד 660. אין מגוון של קציצות ובינינו- גם לא צריך. בחרנו לקחת מנה אחת בגודל 250 גר' (69 ₪) עם תוספות של שום קונפי ופילה אנגוס משויש (45 ₪) במידת עשיה M לצד מיקס של צ'יפס בטטה וצ'יפס רגיל. המנה השניה הייתה בגודל 200 גר' ( 59₪) עם תוספות של צ'ימיצ'ורי, ריבת בצל (8 ₪) ודנבר קאט (45 ₪) במידת עשיה MW לצד צ'יפס רגיל. כל ההמבורגרים מגיעים בלחמנית בריוש כשרה למהדרין שהשף של המסעדה פיתח בעצמו ומיוצרת עבורו בלבד. המנות הגיעו דיי מהר והיו מהודרות. הצלחת המתכתית משאירה את הגחלת של אווירת תחנת הדלק בחיים, אבל האוכל לא נראה כך. ההגשה של המנות ברמת הקפדה מאוד גבוהה. ניכר שמי שמרכיב את המנות הוא לא עובד פס מן השורה, אלא יודע איך לעבוד עם הידיים וחשוב לו מאוד להוציא מנות כמו שצריך.

פירנה שף בורגר - אנטריקוט ושום קונפי

לשתי המנות, כאמור, אותה קציצה. טעם הבשר, התוספת והקציצה טעימים בצורה קיצונית. רמת הבשר מהגבוהות שיש. הנתחים- פילה אנגוס ודנבר קאט, מדהימים מכל הבחינות – מידת העשיה, הטיפול והתיבול וואו. לא הרבה מסעדות שמתמחות בבשר מוציאות אוכל ברמה כזו. הקציצה אף היא מדהימה ועם טעם מעולה של בשר. השף לא הסכים לחשוף את התערובת מחשש לחיקויים, אך אמר שמדובר ב100% בקר. זו קציצה מהטובות ביותר שיצא לי לטעום. הלחמניה מהווה פה שיחוק רציני. סוף סוף משהו באמת מיוחד בנוף לחמניות ההמבורגר שאנחנו רואים בארץ. לא עוד כיפת שום שכל אחד מעתיק אחד מהשני, אלא לחמניה עם טעם, מרקם ונראות מיוחדת יותר מאשר אחרות. הלחמניה מגיעה קלויה דיי חזק וטוב. היא מחזיקה עד סוף ההמבורגר והטעם שלה לא נעלם בין לבין. יש לה נוכחות ונשמה.

פירנה שף בורגר - דנבר קאט וצ'ימוצ'ורי

הדבר היחידי שיש לי לבקר מעט לשלילה הוא הצ'יפס. הצ'יפס רגיל לחלוטין ללא כל סימן היכר מיוחד. צ'יפס הבטטה היה אפילו על הצד הלא טעים. נאמר לנו שאלה שאריות צ'יפס כשל"פ ולכן הטעם שלו "מיוחד". אבל למי איכפת מהצ'יפס כשיש כזה המבורגר מדהים. לסיכום, ההמבורגרים והתוספות מדהימים ומפתיעים בטירוף. 'פיראנה שף' הוא מקום שכל חובב המבורגרים וחובב בשרים חייב לבקר בו.

כתובת: אצ"ל 22 ראשל"צ, תחנת דלק סונול. כשרות: כשרות רגילה. שעות פתיחה: א-ה' 14:00-00:00. ו' סגור, ש' 20:00 -00:00

למידה נוסף מאיזי לחצו כאן