הכי לא חדשות – קהילת המבורגר ישראל מדווחת מהשטח על כל מה שחם!

ארקדי פורטנוי,

קהילת המבורגר ישראל גאה להציג מדור חדש ולא חשוב – כל החדשות מעולם ההמבורגרים! אנחנו בקהילת המבורגר ישראל לא מפסיקים לחדש לכם! והפעם החלטנו לפתוח מדור חדש עם כל מה שקורה בעולם ההמבורגרים, כדי שתשארו מעודכנים בכל מה שחם וטעים!

חדש ברעננה – השף אייל לביא מצייץ

השף אייל לביא, שזכור לכם היטב מהאירוע הבלתי נשכח במסעדת השף רוקח 73, עזב לאחר שנים רבות את המסעדה וכעת נצפה דופק המבורגרים במסעדת אדיסון ברעננה, או בשמה החדש – טבולה ראסה. אנו נמשיך לעקוב אחרי השף והמסעדה ומבטיחים לעדכן אותכם בכל ההתפתחויות.

אדיסון רעננה - צילום: שף אייל לביא

כשר, טעים ו…נוח

דוכן אנטריקוטה בראשל"צ זכה להרבה באזז בתקופה האחרונה בזכות אחד ההמבורגרים הכשרים הטובים ביותר. כעת, אחרי תקופה ממושכת שבמקום היו רק מעט מקומות ישיבה בפנים ועוד כמה בחצר שהוסבה חלקית לפינת ישיבה – מגיעה המרפסת של אנטריקוטה! האם סוף סוף נוכל לעשות שם מפגש?

אנטריקורטה, בר לאוהבי בשר. מקור: יח"צ

טלבורגר: המטורף מבת ים

אחרי שהם הרעידו את עיר האורות של פרברי תל-אביב, הכניסו צ'יזבורגר לתפריט ונתנו לכתבנו אלעד גור אריה שואו שגרם לו לצאת מופתע, טלבורגר בת ים משיקים את ה-late night אתם מוזמנים להגיע החל מהשעה 21:00 למקום ולהנות מההמבורגר פרימיום המדובר שלהם עם תוספת ובירה ב-55 שקלים בלבד!טלבורגר - מבצע לייטנייט

הענק הישן

אחרי דיונים רבים, ביקורות מאכזבות, דיווחים על מקום שומם מאדם, כנראה שלא תופתעו לשמוע שסניף אוונגרד רמת החייל נפח את נשמתו והמסעדה נסגרה. למרות הבעיות הקשות בסניף, ולהפתעתנו, אוונגרד החליטו לנער את החלודה והאבק ולעבור למיקום חדש וחדיש (שבנתיים נשמר בסוד). אנחנו מקווים שעם הפורמייקה החדשה יבואו הלקוחות, וגם ניהול מטבח טוב יותר. מבטיחים לעדכן אותכם בהתפתחויות נוספות.

פורט 19 – הקצב נכנס לליבה של תל אביב

לאחר שכתבנו עפו מהטעמים במסעדת פורט 19, שעזבה את נמל יפו ועברה לאזור דיזינגוף ת"א (מול הקוסם) – כעת מגיעה דיל בלעדי לחברי וחברות קהילת המבורגר ישראל – המבורגר כפול עם צ'יפס ב-57 ש"ח בלבד! 
שימו לב – המבצע בתוקף לשבועיים בלבד. פרטים מלאים – כנראה כבר מחר!

הספיישל של פורט 19 - רוטב סרטנים ווויסקי

סוף מעשה: אסף גינדי סולח ל"טראק דה לוקס"

"בשבוע שעבר פרסמתי ביקורת שלילית על הטראק, מנהלי המקום הסכימו עם טענותיי והיום הוזמנתי לחוויה מתקנת במסעדה. במקום לדבר על איכות ההמבורגר שהיה טעים מאוד, אני רוצה לציין משהו אחר – היחס של מנהל המסעדה. מרגע פרסום הביקורת ועד היום המנהל הפנה הרבה תשומת לב לחוויה השלילית שעברתי. התנצל ודאג שתהיה לי חוויה באמת הרבה יותר ראויה. הוא ישב איתנו. דיבר איתנו והסביר לנו קצת על המקום. בהתחלט דאג שנצא מחויכים. זה לא טריוויאלי שמנהל המסעדה דואג שסועד שלא נהנה במסעדה פעם קודמת, יהנה בכל זאת". לקינוח – פנקייק פולד פורק:

פנקייק פורק בלי של טראק דה לוקס

אז זהו להפעם מהמדור מספר 1 (ובעצם היחיד) של עולם ההמבורגרים הישראלי. אנחנו מבטיחים להמשיך לעדכן אותם בכל המידע החשוב, המבצעים, הטירופים והחידושים של ממלכת ההמבורגרים הישראלית!