הכי לא חדשות – פסטיבל בירות והמבורגרים בבירת הדרום וגם סרטון מושלם

יאיר פרייס,

כהרגלנו בקודש אנחנו ממשיכים להאזין לרחשי עולם ההמבורגרים הישראלי כדי להביא לכם את הידיעות העדכניות ביותר והחשובות ביותר לקיבה שלכם. הפעם השמועות הובילו אותנו עד לבאר שבע, בירת הנגב, לפסטיבל בירות והמבורגרים שאסור לפספס!

פסטיבל שף-בורגר ובירה בבאר שבע

אז מסתבר שגם באר שבע על המפה. בין התאריכים 18-22/9, בירת הנגב תחגוג בשבוע של פסטיבל המבורגרים ובירה עם מתכונים מיוחדים של טובי השפים! ארבע מסעדות באר שבעיות יובילו את החגיגה – קפאסה, קמפאי, הספרייה ומסעדת כפרה. המסעדות שישתתפו בפסטיבל יארחו את השפים אסף גרניט, דרור שושן, עומר מילר, איתמר דוידוב וחיים טיבי. בכניסה למסעדות יחולקו טעימות של בירות ממגוון רחב, כמה רחב? בוא נגיד ככה, הבטיחו לנו שתפריטי הבירות יכללו קלסיקות אהובות אהובות כמו גינס, ויינשטפן, לף בלונד/ בראון, וגם בירות מיוחדות יותר כמו לף רובי ולף רדיוז, ויטוס, בוגרדן וסומברי. אבל כמו שאתם יודעים, הבירות הן רק תירוץ והשתייה שליד הכוכב האמיתי, ההמבורגר. במסגרת הפסטיבל תוכלו לבחור ממבחר עשיר של שף בורגרים מיוחדים:

  • הבקר של עומר מילר – המבורגר בקר ואווז מעושן עם איולי פלפלים, ביצת עין ובצל קריספי.
  • ההמבורגר של אסף גרניט – המבורגר "אנטריקוט", איולי חציל שרוף , עגבניות גריל ובצל סטקיות.
  • הטלה של חיים טיבי – המבורגר טלה ,איולי, קונפי שום ועשבי תיבול.
  • הטורטייה המשוגעת של איתמר דוידוב – טורטייה בורגר עם גוואקמולי, עגבניות ,בצל ,כוסברה ,סלסה רוחו פיקנטית ופלפל חלפניו.
  • האמריקאי של דרור שושן – המבורגר "לואיזיאנה" , המבורגר בקר עם קולסלאו אמריקאי, רוטב ברביקיו ביתי ובצל קריספי.

פסטיבל המבורגר שף ובירות בבאר שבע

התפריט המיוחד יוגש במסעדות המשתתפות במשך התאריכים 18-22/9, במסגרת הפסטיבל כל המבורגר-שף יעלה 55 ש"ח.

מסעדת קפאסה – חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע.
מסעדת קמפאי – חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע.
הספריה – רחוב נפחא 25, באר שבע.
כפרה בר אנד טאפס – רחוב סמילנסקי 25, באר שבע.

אל תשכחו לצלם!

אין דבר כזה לאכול בפסטיבל המבורגרים ולא לצלם! אז שלפו את הפלאפונים, צלמו ותייגו את עמוד האינסטגרם של קהילת המבורגר ישראל. מה? עוד לא הכרתם את האינסטגרם שלנו?! בושה וחרפה, אז קבלו טעימה קטנה ממה שמחכה לכם שם:the mac and chees burger

פינת סרטון של נחת

תמיד רציתם לדעת איך גורמים להמבורגרים להיראות כמו דוגמניות-על בכל הפרסומות? פשוט צפו בסרטון של Tech Insider, ותבינו פעם אחת ולתמיד כמה השקעה יש בפרסומות להמבורגרים (פייר, אנחנו הופתענו).

שמעתם על דברים מעניינים מעולם ההמבורגרים? יש לכם חדשה מרעישה בשבילנו או גילוי מסעיר? צרו איתנו קשר ונשמח לשתף את כל חברי קהילת המבורגר ישראל!