הכי לא חדשות – שילוב לא רגיל, מבצע לכבוד יום הקפה ותפריט סודי

יאיר פרייס,

מה הקשר של קפה, סופלה שוקולד ורשת המבורגרים פאסט פוד? איך מחברים בין המבורגר לנקניקייה? האם עגבנייה היא יותר עגולה או יותר אדומה? המון שאלות, המלאכה מרובה וכנראה שיש דברים שישארו בגדר מיסתורין לעד – אבל על חלק מהשאלות תוכלו לקבל תשובה במדור החדשות שלנו!

יום הקפה הבינלאומי

בטח שמתם לב לזה שבשנים האחרונות יש "יום מיוחד" לכל דבר בערך. מימים עם מטרות מכובדות וראויות כמו יום האישה ויום המודעות ל-ALS (למי שעדיין לא יודע- ניוון שרירים), דרך ימים טיפשיים יותר כמו יום המרמיטה ועד ימים ממש דביליים כמו יום המשמש הבינלאומי (באמת שיש דבר כזה!), אז מסתבר שיש יום כזה גם לקפה ואתם תחליטו עד כמה הוא דבילי או ראוי. יום הקפה הבינלאומי יחול השנה בתאריך 29.9.16. לרגל מאורע משמח זה רשת Burger King תשיק למשך 3 ימים בלבד דיל מיוחד של קפה וסופלה (שוקולד) במחיר מבצע של 9.90 ₪. ניתן לבחור בין מגוון לא קטן של משקאות קפה כגון מקיאטו, לאטה, אמריקנו ואספרסו שילכו מצויין עם סופלה השוקולד – כי שילוב של שוקולד וקפה זה שילוב מנצח.
מבצע קפה ומאפה של burger king

Hamdog – כבר לא צריך לבחור בין המבורגר לנקניקיה!

מכירים את זה שאתם לא יודעים אם בא לכם נקניקיה או המבורגר? אתם מתלבטים מה לקחת, שוקלים את כל האפשרויות ובסוף מגיעים למסקנה שקשה להחליט – אז פשוט לוקחים גם נקניקיה וגם המבורגר. פתרון יצירתי בהחלט, אבל מה, יכול להוביל להכבדה קלה ולא מתוכננת באזור הארנק. בדיוק בגלל סיבה זו, בחור אוסטרלי בשם Mark Murray החליט להמציא את ה-Hamdog – שילוב של נקניקיה והמבורגר בלחמנייה מיוחדת!

יש אנשים שמשקיעים את זמנם במציאת תרופות למחלות משונות, יש כאלו שמתנדבים באזורים מוכי אסון – אבל אנחנו יודעים שגיבורים אמיתיים מגיעים בכלל בלחמנייה. בעמוד הפייסבוק הרשמי של Hamdog פורסם כי הם החלו למכור רישיונות זכיינות לכל מי שמעוניין ברחבי הגלובוס. אם בין קוראי שורות אלו ישנם יזמים המחפשים את הקציצה המגניבה הבאה – אנחנו מחכים שתרימו את הכפפה (או הלחמנייה במקרה הזה).  סיקור מלא ומעמיק של ה-Hamdog מובטח ליזם האמיץ שיביא את המוצר המטורף הזה ארצה.

מה זה בדיוק תפריט סודי?!

ישראלים לא כל כך מכירים את הקונספט הזה, אבל בעולם הגדול המושג מוכר וידוע לכל חובב קלוריות מושבע (בארה"ב זה ממש חלק מהתרבות). אז מה זה בדיוק תפריט סודי? פשוט מאד – אלו מנות שלא תמצאו בתפריט הרשמי של המסעדה וצריך לדעת לבקש אותן במיוחד. מסעדת גורדוס בחולון החליטה גם היא לאמץ את הקונספט עם מנות מיוחדות וסופר מושחתות שמחוץ לתפריט, כמו למשל – המבורגר בפנקייק (!).

המבורגר בפנקייק? התפריט הסודי של גורדוס

כן, כן אתם רואים נכון – מדובר במפלצת תלת קומתית המורכבת מ-2 קציצות בקר, גבינת צ'דר, חזה אווז ומייפל השוכבים בנחת בין 3 פנקייקים. אה כן, יש גם עלי בייבי, בשביל הבריאות.
*ותודה ל-Yafit Duer שתייגה אותנו באינסטגרם.