הכי לא חדשות – הכרזות על ריגושים וחידושים מפתיעים בסצנה המקומית

אור בלאן,

אחרי החגים כבר כאן ומדור החדשות של עולם ההמבורגרים חוזר עם עדכונים חמים מהשטח. והפעם בפינתנו "מה כבר אפשר לחדש בהמבורגרים?" המבורגר זול במיוחד של שף סלב, תוספת בייקון שאי אפשר לעמוד בפניה ושילוב חדש ומסעיר (יש שיאמרו, אפילו קדוש) של המבורגר עם פיצה!

הבייקון הגיע לפלורנטין!!!

פייר, התרגשנו. למה? כי בייקון. צריכים עוד סיבה? אז כי בייקון בפלורנטין, וליתר דיוק, בייקון ב-Ben'z. הדיינר הארגנטינאי האהוב שזכה לפינה חמה בקרב תושבי פלורנטין, חברי הקהילה ואוהבי בשר באשר הם, הכריז השבוע על תוספת חדשה לתפריט – בייקון!לנו נשאר רק לברך על הצטרפות התוספת הנהדרת לתפריט הדיינר הארגנטינאי ולהשאיר אותכם עם התמונה ש-Ben'z העלו לעמוד הפייסבוק שלהם, לנו זה עורר את בלוטות הריר.

הבייקון של Ben'z (תמונת יח"צ)

כתובת: ידידיה פרנקל 4, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 24:00-12:30, ה' 1:00-12:30, ו' 18:00-12:30, שבת 1:00-12:30.

פיצה-דאבל-המבורגר (כן, אתם קוראים נכון)

יש דברים בעולם שגורמים לנו לתהות אם מדובר בגאונות לשמה או בסוג של טירוף מזן מיוחד. במקרה של פיצריית אלכסדנר בקריית מוצקין אנחנו לא בטוחים עדיין במה מדובר. הפיצרייה הוותיקה השיקה מוצר חדש שנראה כאילו לקחו אותו מתוך סרט על קולג' אמריקאי. מדובר בפיצה דאבל המבורגר – שתי פיצות משפחתיות שנאפות יחדיו, כאשר בינהן מונחת קציצת המבורגר. רגע, זה לא הכל! אם חשבתם שהשילוב הזה לא מספיק, אז תוכלו לבחור ממבחר התוספות לשים על הפיצה. רוצים בייבי שרימפס או שומר כבוש? קיבלתם. יש גם תוספת של רצועות בייקון מעושן, שמנת עם בצל ובייקון ואפילו זיתים לחובבי המסורת.

פיצה דאבל המבורגר של פיצה אלכסנדר

לרגל ההשקה החגיגית, הפיצה-דאבל-בורגר תעלה לכם רק 99 ש"ח (במקום 130 ש"ח). כמקור שלכם לחוויה קולינארית אנחנו מבטיחים לשלוח לשם כתב בהקדם האפשרי ולברר אחת ולתמיד האם מדובר בגאונות או טירוף.
כתובת: פיצה אלכסנדר, שדרות ירושלים 3, קריית מוצקין.

בורגר קינג מציגה – משלוח הפוך

סניף בורגר קינג באר שבע משיק חוויה ייחודית בהזדמנות נדירה – שירות משלוחים הפוך. השבוע, בימי רביעי וחמישי (2-3/11/16), בורגר קינג תביא את תושבי באר שבע לסניף למפגש קרוב עם ה-Whopper המפורסם. שירות המשלוח ההפוך ייקח אותכם מביתכם ישירות לסניף, ולא סתם ייקח – מדובר בהסעה עם סטייל, תוכלו לבחור ב: רכב אספנות קלאסי, לימוזינה מפנק, ואן מעוצב, טוקטוק אקזוטי או אופנע עם סירה! ואם זה לא מספיק, כל מי שיגיע דרך שירות המשלוחים ההפוך יקבל Whopper במתנה! את הטרמפ הבלתי נשכח, לסניף בורגר קינג האר שבע בישפרו סנטר, ניתן לשריין דרך האתר האתר המיוחד שנבנה לצורך הפעילות.

צי הרכבים של בורגר קינג

שף-סלב שמשיק המבורגר ב-8 שקלים?!?!

בעבר כתבנו כאן על המבורגר ב-10 שקלים של קינובו וחשבנו שזול יותר מזה לא יהיה, כי לא דמיינו שמישהו יצליח למצוא דרך לחתוך במחיר של המבורגר. מסתבר שטעינו ובגדול. רשת Eight, המציגה קונספט של כריכי שף ב-8 ש"ח בלבד הפתיעה אותנו ובגדול. הרשת חברה לשף-סלב, מושיק רוט (כן, כן זה שהמסעדה שלו מעוטרת בלא פחות מ-2 כוכבי מישלן) וביחד הם שוקדים על המבורגר שף ב-8 שקלים בלבד, שזה זול ב-20% מההבורגר של קינובו, שהוא הזול ביותר שאנחנו מכירים. השף היקר טוען שלמרות המחיר הנמוך, על איכות המוצר הוא לא מתכוון להתפשר. אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה טעמה של קציצה ב-8 שקלים, וברור לנו שהיא לא מתכוונת להתחרות בהמבורגרים מהצד הגבוה יותר של השוק, אבל בהחלט יהיה מעניין לטעום. מבטיחים לדווח!

 

בין בייקון לדאבל-פיצה המבורגר, בין החגים והמבורגר ב-8 ש"ח של שף, עולם ההמבורגרים הישראלי לא מספיק להפתיע ואנחנו כאן כדי להבטיח שתישארו מעודכנים!