הכי לא חדשות – דיווחים על פתיחות חדשות, חידושים וקאובוי חדש בשרון

אור בלאן,

טראמפ הוא הנשיא ה-45 של ארצות הברית של אמריקה! אבל את מי זה מעניין? אנחנו פה בשביל לדון בנושאים חשובים באמת. והפעם מדור החדשות של קהילת המבורגר ישראל מביא לכם ידיעות חמות מהתנור.

הקאובוי ששועט קדימה

רשת בורגר סאלון ממשיכה להתרחב! אחרי הפתיחה זה לא מכבר של סניף בורגר סאלון ראשון לציון, הרשת של הבוקרים ממשיכה לצמוח ולגדול והפעם עם סניף חדש ומרגש במושב קדימה. סניף בורגר סאלון קדימה צפוי להיות הסניף השישי של הרשת ולהציע את הווילד-בורגר המפורסם לתושבי קדימה-צורן והסביבה, העשוי מבקר טרי שנטחן במקום. אנחנו מבטיחים לדווח ברגע שאחד מהכתבים שלנו יזדמן לאזור.בורגר סאלון קדימה, הפתיחה בקרוב. מקור: יח"צ

מפגשים עם מאסטר הבשר

מסעדה חדשה ומרגשת העונה לשם "מפגשים", נפתחה בשעה טובה! למה זה כל כך מרגש אותנו? את המסעדה מלווה היועץ הקולינארי האהוב עלינו, יענקל'ה שיין שחבר לשף הקהילה לשעבר, גיל בר. כל מי שמכיר את גיל בר יודע שלא מדובר בסתם עוד מסעדה. מעבר להקפדה על מנות כשרות ברמה גבוה, מסעדת "מפגשים" שמה דגש על אירוח חמים וביתי שהופך את המסעדה להרבה יורת מרק מסעדת בשרים. מסעדת מפגשים תגיש לקהל מנות בשר שתוכננו בקפידה ע"י מאסטר הבשרים יענק'לה שיין ובניצוח גיל בר ברחוב אהרון הקציר 2 ר"ג.

מפגשים - גיל בר וארקדי פורטנוי

ארנבים מתחדשים, בחיפה?!

אם אתם חייפאים כנראה שאתם מכירים את Bunny's, שעד היום תפקד כמקום למזון מהיר, טעים וקליל. בעבר שלחנו את כתבנו, אמיתי איצקוביץ, לבדוק את ההמבורגר של באניס והוא אפילו המליץ על המקום כאופציה טובה לחיפאים רעבים שמחפשים פתרון מהיר ולא יקר. אבל מאז ועד היום עברו הרבה קציצות על הפלאנצ'ה והעסק נזקק לסיוע מבחוץ. אז איך מצילים עסק משפחתי שסובל מבעיות? בעזרת פרק מיוחד ומרגש במיוחד של מהפכה במטבח. בעקבות הסיוע והשינוי, הבאניס הישן נסגר ונפתח ה-Bunn'ys החדש והמחודש! המקום מחליף את הבאניס הקודם ונפתח מחדש בקונספט של דיינר אמריקאי למהדרין.

טריפל פרה של Bunny's חיפה. מקור: יח"צ

כתובת: הנשיא 121 חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: 12:00-2:00.