הכי לא חדשות – עומר מילר, ירושלמי שמגיע לתל אביב ופרימיום בורגר כשר?!

אור בלאן,

החורף הישראלי בפתח ואנחנו במתח, זאת אומרת במתח אם יהיה חורף ולא רק סופות חול ושריפות משתוללות. והפעם במדור החדשות המעולה שלנו מצאנו שלוש מקומות חדשים שתוכלו לבדוק בזמן שאתם מחכים לראות מה יעשו עם הסופר טנקר ואפילו מצאנו נעלי בית למי שממש, אבל ממש אוהב המבורגרים.

החדשה של עומר מילר

אנחנו תמיד אוהבים לדווח על פתיחות של המבורגריות חדשות, אבל הפעם יש גם בונוס. השף עומר מילר פתח המבורגריה חדשה ומרגשת העונה לשם סוסו אנד סאנס (Susu and Sons). השף היקר החליט לפתוח את המקום החדש בלב תל אביב, בכיכר רושטילד (הרצל 6). המקום נפתח השבוע להרצה ויהיה פתוח בתקופה הקרובה בין השעות 12:00-24:00 עם תוכניות בהמשך להרחיב את הפעילות ל-24/7.

עומר מילר פוגש את איש ההמבורגרים

איש ההמבורגרים פגש את השף לשיחה קצרה: "אני מאמין בפרודוקטים טובים ואני מכין כאן לקהל את מה שאני אוהב לאכול. לדוגמה המבורגר עם סלט ביצים. יהיו כאן דברים מגוונים לאללה, המבורגר עם מח עצם והמבורגר עם לובסטרים" מוסר מילר. ארקדי איש ההמבורגרים קפץ להרצה ומוסר: "הכיוון קטלני, ההמבורגר החדש מדבר בשפה של הפרוזדור עם המבורגרים קטנים (סליידרים) מבשר טרי. יאמר לזכותו של מילר שהוא הלך מיד על 35% שומן (כמו הויטרינה) מה שמעניק להמבורגר טעם משגע שלא מתחנן לתוספות. כמובן שההמבורגר מוגש בלחמנייה צהובה במיוחד כנהוג בעיר החטאים ורשימת טופינגים ארוכה שלא מביישת אף עסק בסביבה. אני מאמין שכדאי להגיע אחרי ההרצה מכיוון שהלחץ על הצוות החדש יחד עם מנות לא מוגמרות 100% יוצרים חוויה לא גמורה בינתיים, מינונים לא מדויקים ותחושה של "הרגע התחלנו, תנו לנו כמה דקות".

ארקדי ואב יפוגשים את ההמבורגר של סוסו אנד סאנס

איש ההמבורגרים וכתבנו אבי גבאי היו בפתיחה וזכו לטעום את הסליידר צ'דר עם סלט ביצים. מהטעימות בשטח הם מדווחים לנו שמדובר בבשר לא מתפשר עם אחוזי שומן גבוה. יצא להם גם לטעום מהקריספי צ'קין וטבעות הבצל, והם חזרו עם חיוכים וסיפור על המבורגר טעים, חדש ומעניין. לנו נשאר לאחל בהצלחה לשף היקר והמבורגרית סוסו אנד סאנס.

קפטן בורגר – הירושלמי התחיל הרצה בתל אביב

ירושלמים חובבי המבורגרים? אתם בטח מכירים את קפטן בורגר. לא ירושלמים? אז אולי יצא לכם לאכול בסניף קפטן בורגר קריית אונו. מה? גם קריית אונו רחוקה לכם מדי?! טוב, כנראה שבדיוק בגלל סיבה זו, נפתח להרצה הסניף התל אביבי של קפטן בורגר הירושלמי שמתכוון לכבוש את קיבות התל אביבים. הסניף פותח את דלתותיו לתקופת הרצה עד ה-1.12.16, כל יום מהשעה 14:00 עד 21:00 בלבד. מי שמעוניין לבדוק את הקפטן התל אביבי מוזמן להגיע לרחוב בני אפרים 280 (צומת הפיל). גם אנחנו מתכננים להגיע לשם בקרוב ולבדוק מקרוב- נעדכן!

ההמבורגר של קפטן בורגר

פריומים כשר חדש בקרליבך

שלוש שנים ושלושה חודשים של מחשבה, תכנון ועבודה קשה הובילו לפתיחה של ממפיס – המבורגר פרימיום כשר. ממפיס נפתח במטרה לתת מענה לכל אוכלי הכשרות חובבי ההמבורגרים ברמה. מדובר בהמבורגרים מ-100% בקר טרי שנטחן במטבח של ממפיס עם רוטב סודי מתוצרת ביתית. ההמבורגריה ממקומת ברחוב קרליבך 20 ופתוחה בימים א'- ד' מ12:00 עד 24:00 ובימי ה' עד אחרון הלקוחות בעתיד הקרוב תהיה פתיחה גם במוצ"ש. כל המוצרים כשרים, מהבשר ועד הירקות, מהצ'יפס ועד הלחמניות. ממפיס אפילו מציעים אופציה טבעונית של המבורגר פורטבלו עם בצל מקורמל ואפילו אפשרות למנה ללא גלוטן.

ממפיס מצטרפים לגל של פתיחות באזור קרליבך ורחוב הארבעה, עם מסעדות דוגמאת B12 ומסעדת אנגוסרי. נראה כי האזור מסתמן בתור ה-אזור לחובבי המבורגרים ובשרים עם הפתיחות החדשות שמצטרפות למקומות ותיקים יותר באזור כגון פורטר אנד סאנס וסניף BBB הארבעה. אנחנו בקהילת המבורגר ישראל כמובן מברכים על היוזמה לתת מענה גם לקהל הכשרים/כשרות בתל אביב ומבטיחים לנסות ולהבין מה הטעם של המבורגר פרימיום כשר.ממפיס - פרימיום בורגר כשר בקרליבך, תמונה: יח"צ

במיוחד לקראת החורף שבפתח

החורף הישראלי, אותו יציר דמיוני המגיע פעם בשנה לביקור קצר ומהיר. בואו נודה בזה, החורף הישראלי הוא קצת כמו אליהו הנביא, אי אפשר לדעת אם הוא הגיע או לא, אבל תמיד צריך לעשות טקס שלם של התכוננות רק למקרה שהוא יגיע (אחרת איך תסבירו למה אתם, אנשים בוגרים ומשכילים, עדיין פותחים לאליהו את הדלת?). כחלק מטרנד ההכנות לימים הגשומים שבפתח מצאנו את המוצר המושלם עבורכם – נעלי בית מחממות במיוחד, בצורת המבורגר!!!

נעלי בית בצורת המבורגר של Asos!

אתם רוצים את זה, תודו שאתם רוצים את זה (אנחנו יודעים שאתם רוצים את זה).

סרטון מגרה לסיום

אם קראתם עד כאן, מגיע לכם פינוק וויזואלי – קבלו את הבייקון בורגר של Slater's 50/50, רשת קטנה עם המבורגר שיגרום לכם להזיל ריר בכמויות. למה 50/50? תצפו בסרטון ותבינו.

וזהו להפעם, מבטיחים להמשיך לעדכן אותכם בכל מה שמלא בטעם ומגיע עם צ'יפס בצד.