הכי לא חדשות – בואו לזכות בהמבורגרים לשנה, לגלות מבצע ולחגוג יומהולדת 23!

אור בלאן,

החורף ממשיך להכות בכם ללא רחמים? הגשמים והקור שיבשו לכם את החיים? פינוי עמונה מטריד את מנוחתם? מזל שאנחנו כאן כדי להרגיע את המצב ולהביא לכם ידעות חמות ומחממות (נטולות פינויים) מעולם ההמבורגרים הישראלי. והפעם נספר על אפשרות לזכות בהמבורגרים לשנה, מבצעי חורף עם בשר, ארוחת שף ברשת BBB וגם יומהולדת 23 של מקום קטן ואהוב.

המבורגרים מתנה – לשנה שלמה!

בוא נודע בזה, לבשל לוקח זמן. חזרתם עייפים מיום עבודה, היה לכם שבוע מתיש או שסתם לא בא לכם לחשוב על מה להכין לארוחת ערב/צהריים/ נשנוש מול הטלוויזיה. קבלו פתרון מושלם – הזדמנות לזכות בהמבורגרים מתנה, לשנה שלמה! כן, אתם קוראים נכון, ולא אתם לא צריכם להציע קורבן לאלוהי ההמבורגרים בשביל זה. מסעדת הגראז' בראשון לציון מציעה תחרות שכמותה עוד לא ראינו במחוזותינו – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב באופן יצירתי.מבוקש השנה - הגראז'

אז מה צריך לעשות? פשוט מאד, תחשבו על הטופינגים הכי מטורפים, מגניבים, מיוחדים ומושחתים שאפשר. חשבתם? יופי – כתבו פוסט בוול שלכם הכולל 3 טופינגים מקוריים (לפחות) להמבורגרים של הגראז' ->תייגו #מבוקש2017 -> שתפו לכמה שיותר חברים/חברות/מכרים וקרובי משפחה ותתחילו לגרוף לייקים בכמויות. הצעתם, תייגתם ושיתפתם? מצויין! אחד מכם יזה בפרס המדהים של המבורגרים מתנה לשנה*.

*זכייה בארוחת All Day Deal של הגראז', אחת בשבוע למשך שנה. התחרות מתקיימת עד ה-20.01.2017, בכפוף לתקנון המבצע >>

רשת BBB מסכמת את השנה עם ארוחות שף

שנה באה שנה הלכה ואני המבורגרים ארימה. ברשת BBB החליטו לסכם את שנת 2106 עם סדרת ארוחות שף בסנפי הרשת ברחבי הארץ. אין ספק שהשנה חווינו המון הפתעות, שינויים ואירועים שייחרטו בזכרוננו, לפחות עד סיכום השנה הבא. הדרך הטובה ביותר לחגוג, להיזכר ולסחוט עוד כמה טיפות של הנאה מהשנה הזאת היא בעזרת המבורגר (כמובן). ברשת BBB החליטו להרים את הכפפה ולהכפיל את ההנאה עם ארוחות בסימן "חושבים מחוץ ללחמניה". הרשת תציע מגוון של המבורגרים יצריתיים שיוגשו ללא הלחמנייה המסורתית והמוכרת. המבורגר בקרואסון כבר ניסיתם? או אולי המבורגר על בריוש? ומה לגבי המבורגר בפיתה? ואל דאגה, אם לא ייצא לכם לטעום אז בקרוב נעלה כתבה על החוויה.

המבורגר מחוץ לקציצה BBB - צילום: גילה אבירם

*ארוחות השף של BBB יהיו זמינות לחברי מועדון הרשת וערבי האירועים יהיו סגורים למוזמנים בלבד.

הופ הופ טרללה – דיקסי גדלו בשנה

מסעדת דיקסי תל אביב חוגגת 23 שנה! המוסד האהוב והמוכר לכל חובבי ההמבורגר באשר הם חוגג יומהולדת ומזמין את כולם לחגוג איתו. כל יום עד ה-31.12, בין השעות 12:00 עד 22:30, מסעדת דיקסי מזמינה אותכם לחגוג 23 שנות פעילות, המבורגרים והנאות עם תפריט זוגי מיוחד, כריכים מטורפים, קינוחים מעולם אחר ועוד מני פינוקים ותענוגות. לנו רק נשאר לאחל מזל טוב ועד 120 (שנים, לא קילו).

דיקסי של חיים כהן חוגגים יומהולדת

חורף חם עם הבשר של מרינדו

למי שלא הספיק לאגור בשרים מעולים לקראת החורף, רשת "מרינדו – בשר מהגולן" יצאה במבצעים מיוחדים לרגל חודש פליאו בסניפי הרשת. מרינדו הכריזו על חודש דצמבר כחודש המוקדש כולו למוצרי פליאו ייחודים במחירים שווים במיוחד. ניסיתם פעם המבורגר לב עגל או נקנקיות מחלקי פנים? לא?! אז רוצו מהר (או קחו את האוטו/אופניים חשמליים/עגלת תינוק) לסניף מרינדו הקרוב אליכם. למי שלא מכיר ולא שמע על "מרינדו – בשר מהגולן", לא ברור לנו איך זה קרה. אז רק בשביל אלו שהגיעו מאוחר נציין שמרינדו מגדלים את הבשר שלהם בדרום רמת הגולן (מושב כנף אם אתם ממש רוצים לדעת) ומקפידים על טיפוח טלאים ועגלים בפיקוח מלא ודגש על איכות הבשר, מהגולן. סינטה עגלשל מרינדו, צילום: גל פלוטניקוב

אז מה זה אומר מחירים שווים? חטיפי אסאדו ב-79 ₪ לק"ג (במקום 99 ₪), צ'וריסוס פליאו, נקניקיות חלקי פנים, ב-60 ₪ לק"ג, המבורגר לב עגל ב-60 ₪ לק"ג (במקום 69 ₪), לב עגל טחון ב-29 ₪ לק"ג, אסאדו טלה ב-69 ₪ לק"ג (במקום 93 ₪),חלקי פנים טלה ב-30 ₪ למגש (במקום 40 ₪). המבצע יתקיים בכל סניפי רשת מרינדו. אבל בתכלס, תודו שקר בחוץ, אז אתם יכולים פשוט להזמין משלוח בשר עד הבית בטלפון 04-6658550, או להזמין ישירות מאתר החנות של מרינדו.מרינדו עין גב - צלעות טלה, צילום: דרור כץ.

אז זהו להפעם, זאת אומרת – אם לא מספיק לכם הזדמנות לזכות בהמבורגרים לשנה, לחגוג יומהולדת ולשמוע על מבצעים שווים, אז זה בסדר. פשוט נמשיך להביא לכם ידיעות חמות ומעניינות מעולם ההמבורגרים הישראלי גם בפעם הבאה.