הכי לא חדשות – פותחים שנה! חידוש של קלאסיקה, חלומי-בורגר וארוחה עם הרצאה

אור בלאן,

מדור חדשות ההמבורגרים של קהילת המבורגר ישראל גאה להציג – הגיליון הראשון של שנת 2017! כן, כן חברים, עשינו את זה ובניגוד לשורת הסלבריטאים שעזבה אותנו, הצלחנו לשרוד את 2016. אין ספק שהשנה שחלפה הביאה עימה המון חידושים, שינויים ומקומות שאתם חייבים לבדוק, אבל אנחנו עוסקים בעתיד. אז מה יהיה ב-2017? לא יודעים, מה שבטוח זה שיהיה מעניין, טעים ומלא הפתעות. והפעם במדור היקר שלנו חידוש כפול דווקא מכיוון מקדונלד'ס, ארוחה והרצאה לאוהבי בשרים, ופינוק וויזואלי שיעורר לכם את מיצי הקיבה, הנה אנחנו מתחילים!

המבורגר עם צ'יפס חלומי?

ראינו כבר הרבה, אבל כזה עוד לא ראינו. אנחנו אוהבים טופינג של גבינות מכל הסוגים על ההמבורגרים שלנו, מצ'דר ועד קממבר. יצא לנו להיתקל בלא מעט צ'יזבורגרים בשילובים מעניינים ומרתקים בארץ ובעולם, אבל אנחנו מוכרחים להודות שפה יש חידוש. קבלו את החלומי-צ'יזבורגר. במילותיו של ג'ואי מחברים:"חלומי? GOOD, המבורגר? GOOD" וככה מתקבל השילוב הנפלא הזה שירטיט כל עורק. מדובר בתפלצת מענגת שבנוסף ל-2 קציצות בשר הבקר, תוספת גבינת צ'דר ובייקון – מתענגת גם במקלות גבינת חלומי מטוגנים קלות להשלמת המסע הקרדיולוגי לעבר השקיעה.
חלומי-בורגר, מקור: אינסטגרם

לנו רק נשאר לקוות שמישהו בארץ ירים את הכפפות, יבעיר את הגריל ויארגן לנו גירסה ישראלית לדבר המטורף הזה.

מקדונלד'ס מרחיבה את התפריט

הרשת האמריקאית ששמה הוא למעשה שם נרדף להמבורגר (או יותר נכון לג'אנק פוד בצורת המבורגר) החליטה לפתוח את 2017 עם הכרזה על השקה מתוכננת של 2 המבורגרים חדשים – המק ג'וניור והגראנד מק. למרות ההשמצות, הביג מק של מקדונלד'ס הוא נושא הדגל של הרשת, האייקון הייחודי שלה והסמל שאולי מזוהה איתה יותר מכל. לאחרונה דיווחנו על מותו של ממציא הביג מק (עוד קורבן-סלב של 2016), אז בהחלט אפשר לטעון שהמהלך הנוכחי של מקדונלדס מקדש את זכרו. הגראנד מק יהיה עשוי מ-2 קציצות 100% בקר עם 2 סלייסים של גבינת צ'דר אמריקאית מותכת בינהם, כמובן בתוספת הרוטב המיוחד של מקדונלד'ס ולמעשה ישמש כביג מק מוגדל. הג'וניור מתוכנן להיות האח הקטן במשפחה עם קציצה בודדת של בקר 100%, אך גדולה יותר וללא הלחמנייה האמצעית האופיינית למשפחת המק. אז נכון, זה לא המבורגר שף מדופלם עם תוספת עסיסית על לחמניית בריוש, ועדיין – מדובר ברשת הגדולה ביותר בעולם. נמשיך לעקוב ולדווח.

החדשים במשפחת המק של מקדונלדס

ארוחה שהיא גם הרצאה

מי שלא מכיר את טרנד הפליאו, תתקדמו ותתעדכנו אתם כל כך 2016. אחד הטרנדים המעניינים ביותר שהולך ללוות אותנו במהלך 2017 הוא טרנד האוכל הפליאוליתי. בגדול הפילוסופיה גורסת שמבחינה תזונתית/בריאותית אנחנו צריכים לאכול כמו שאכלו אבות-אבות-אבות-אבות(-אבות) אבותינו, אנשי המערות. הדגש בתזונה הוא על בשרים, דגים וירקות והימנעות ממזון מעובד. החל ממוצרי חלב, סוכר ועד חיטה על כל צורותיה השונות. לכבוד השנה החדשה, מסעדת מרינדו בעין גב תקיים ערב של ארוחת פליאו והרצאה שכותרתה "מה חדש בפליאו?". מרינדו תארך ביום חמישי ה-5.1 (בשעה 20:00) את הגברת איילת ניר, שהיא לא רק אדמינית של קבוצת הפייסבוק המצליחה "פליאו, סוד ההרזייה של הטבע" אלא גם מנהלת תחום אנדוקרינולוגיה פדיאטרית בחברת תרופות.

אז מה יהיה לכם שם? לכבוד האירוע יוגש תפריט פליאו קפדני הכולל טרטר שייטל צלפים וטפנד, נקניקיית טלה ביתית וסלט ירוק למנה ראשונה ומחבת בשרים לוהטת – קבב טלה צנובר נענע, ספריבס טלה, אסאדו עגל, סטייק אנטריקוט, שיפוד שומן טלה לעיקרית. בתוספות יהיו ירקות מהגריל ובטטה מדורה  (לקינוח יוגש סלט פירות עם קצפת, אם זה מה שעושה לכם את זה). עלות הארוחה – 189 ₪ לסועד כולל יין. מכיוון שמספר המקומות מוגבל, יש להזמין מקום מראש בטלפון 04-6658555 או דרך טופס צור קשר באתר של מרינדומרינדו - ערב פליאו. צילום: יפית בשבקין.