הכי לא חדשות – המדור הכי בועט בעולם ההמבורגרים במהדורה חמה במיוחד

ארקדי פורטנוי,

זה לא קל להיות עיתונאים, מזל שאנחנו לא. בכל מקרה כמו בשבוע שעבר אנו מנסים בשנית לתת לכם את החדשות הכי מעניינות בתחום ההמבורגרים בישראל.

כותרת השבוע – בשר מהשטחים

הכותרת שהסעירה את המדינה השבוע הייתה: בשר מוברח מהשטחים במסעדות היוקרה המובילות.

ברשימות נכללו גם כמה שמות בולטים מאוד בתחום ההמבורגרים בישראל: רשת מוזס, מסעדת טופולפומפו, דיקסי, עד העצם ועוד. למרות שמערכת קהילת המבורגר ישראל שקלה תחילה להציף את הדיון עצרנו, כדי לתת לערפל להתבהר ולהבין מה באת קרה שם. יתרה מכך, רוב המסעדנים טענו ששום דיווח לא הגיע אליהם ממשרד הבריאות אלא שהם נחשפו לנתונים המדאיגים כמונו, דרך התקשורת. עם הזמן הפרטים התחילו להתבהר והסתבר כי ספקי בשר פעלו בדרכים לא כשרות כדי לערבב את ציבור הסועדים ואת ציבור המסעדנים. מתחקיר שערכנו עלה כי אחת המסעדות קיבלה מהספק הקבוע שעבדה מולו מספר עשורים הצעה זולה ב-2 ש"ח לק"ג. לאחר שהבשר הגיע למסעדה הובן כי מדובר בבשר לא טוב והמסעדה התעקשה לשוב ולעבוד עם הספק הקודם. תגובתו של אבי קונפורטי יכולה להציג טוב מכל את קבוצת המסעדות שנפלו קורבן בתרמית.התגובה של אבי קונפורטי

מור דן בר – ההרחבה

האם הבר-מסעדה הפופולרי "מורדן בר" יצליח לתת מענה ליותר סועדים ולשמור על הרמה?

אור לב (שותף) מוסר: "לקראת הקיץ והצמיחה המדהימה של "מור דן בר" ערכנו לאחרונה שיפוץ בעלות של כ-200,000 ש"ח והוספנו בכך עוד 60 מקומות ישיבה. השיפוץ נועד לשפר את הנוחות של הישיבה בחוץ ולאפשר קבלה של יותר לקוחות בו זמנית. במקביל לשיפוץ הרחבנו את צוות המטבח ובקרוב תשמעו על עוד שינויים מטורפים ב"מור דן בר".

מורדן בר - המרפסת החדשה

חדש ומרגש – גורדוס

מסעדת גורדוס פרצה לעולמנו בבאז מטורף וכנראה שיש שם הרבה עניין ולא צבע. חגי כץ חזר מן ההרצה עם תמונות בלעדיות.

"מי אמר ש-3 אנשים לא יכולים לאכול ממש הרבה? התחלנו בנקניקיה שהייתה טעימה בטירוף, המשכנו לפיצה שהייתה גם אחלה ואז לפלטת הטוגנים שהייתה טיפה כבדה מאוד. ״מייק קרטר״ המבורגר 220 עם גבינה, ספייסי מיונז וטבעות בצל – היה המבורגר מצויין. טעמתי גם את הבשר לבדו והוא הרגיש איכותי. ההמבורגר כמכלול היה ממש מצויין, ללא ספק איכותי ועשוי מצויין. לקינוח לקחנו: מגדל של פנקייקים, עם ריבת חלב, הר של קצפת, גביע גלידת וניל מדהימה, ובין הכל להכל מלא בייגלה מלוח. כי מי אמר שאי אפשר להשתגע מדי פעם? אין לי מילים לתאר את הקינוח, למרות שלא יכולנו לאכול יותר, מרוב שהיינו מפוצצים סיימנו את כל המנה. לקח: אולי הזמנו קצת יותר מדי אוכל לשלושה אנשים…. אבל באמת מטורף. בעיניי זה פשוט אחד ההמבורגרים הטובים במרכז".

אז עכשיו יש לכם המלצה ראשונה מחברי הקהילה ועוד השבוע צוות הכתבים יילך לבדוק ביסודיות: מה מסתתר ב"גורדוס" המסקרן. כדאי לכם לעקוב אחרינו במיוחד בימים הקרובים מכיוון שאנחנו הולכים גם לעשות משהו מעניין לאללה – נבחר אחד מכם להצטרף אלינו עם משימה מגניבה.

גורדוס חולון - מנות מוגזמות

שבוע אחרון למבצע הבלעדי לקהילת המבורגר ישראל בפורט 19

פורט 19 מבצע

סקופ בלעדי!

עידו משל מקהילת המבורגר ישראל הציע/המציא מנה חדשה ל"טלבורגר" – צ'יפס שום פרמז'ן והם הולכים לנסות את זה במהלך השבוע הבא (דווחו לנו אם יצא משהו לוהט).צ'יפס פרמזן שום עידו משל

יש לכם חדשות נוספות שחייבות להופיע בגיליון הבא שלנו? שלחו לנו מייל ופנו אלינו דרך תיבת צור קשר