הכי לא חדשות – חידושים בזירת הבייקון, הפתעת אבוקדו ויום הולדת ששווה לחגוג

אור בלאן,
 טסנו לאוסטרליה, ביקרנו בלונדון וקפצנו לאמסטרדם – הכל בשביל להביא לכם את הידיעות הכי חמות של עולם ההמבורגרים. הפעם הקדשנו את המדור לידיעות חמות במיוחד על בייקון, דיווחים עסיסיים על המבורגרים מטורפים, מסיבת יומהולדת שתרצו לחגוג ואפילו הכנסנו אבוקדו לתערובת. הנה מתחילים.

יומהולדת שמייח!!!

בלי ששמתם לב הילד גדל בשנה – תגידו מזל טוב לסניף BBB הארבעה שחוגג יומהולדת 5! המסיבה תחל מהשעה 17:00 ביום חמישי ה-26.1 ותכלול הופעה של להקת Madera (בשעה 21:00), מבצע 1+1 על מגוון מנות מהתפריט, צ'ייסרים ב-5 ₪, צילום מגנטים וטעימות מעוגת יומהולדת חגיגית במיוחד.BBB הארבעה חוגג יומהולדת 5. צילום: אלון סיגאווי.

המבורגר אבוקדו – יש דבר כזה!?

אנחנו רגילים לדווח פה על המבורגרים לא שגרתיים, על תוספות מיוחדות או טופינגים משוגעים, אבל את זה אנחנו לא יודעים איך לאכול. מסעדה בשם The Avocado Show עומדת לפתוח את שעריה בקרוב בעיר שכבר ידעה כמה דברים ירוקים בחייה – אמסטרדם. התוספת הירקרקה הולכת לככב לאורכו ולרוחבו של תפריט המסעדה, וכן יהיה שם גם המבורגר אבוקדו. מה זה אומר? פשוט תסתכלו על התמונה שהם העלו לחשבון האינסטגרם שלהם: אז אם אתם מגיעים לאמסטרדם בקרוב נודה לכם מאוד אם תוכלו לבדוק את המקום ולספר לנו איך זה לאכול המבורגר אבוקדו.
the avocado show

הטוסטר שהיה חסר לכם בחיים

בייקון = אהבה. קשה למצוא תוספת שעושה טוב יותר מבייקון. מדובר בשותף, ידיד למסע, החבר המושלם לקציצת המבורגר עסיסית ושמנמנה. זה שמנוני, קריספי ומענג את בלוטות הטעם כמו שאף תוספת אחרת לא יודעת לעשות. ועכשיו קבלו את המוצר שיעזור לכם ליהנות מהשלמות הזו ביתר קלות ובמהירות אצלכם במטבח – הטוסטר-בייקון!

יש אנשים קדושים בעולם שרק עושים למען האחר. אנחנו חושבים שממציאי הטוסטר בייקון נכללים בקטגוריה הנ"ל וראויים למקום של כבוד בקיבותינו.

קבלו את – הנוטלה בייקון!

עכשיו, אחרי שקניתם את הטוסטר להכנת הבייקון המושלם הגיע הזמן שתכירו את שילוב המאה – הנוטלה בייקון! בורגריה אוסטרלית בשם Ze Pickle שיחררה לאוויר העולם קציצת המבורגר מבשר וואגיו וטופינג מטורף של בייקון-נוטלה מעושן. כן, אתם קוראים נכון – זה בייקון, בציפוי נוטלה. אנחנו לא מבינים איך זה שרק עכשיו השילוב הזה הגיח לאוויר העולם.
<  את זה בפחות מ-10 דקות תזכו בחולצה, החדשות הרעות? כנראה תצטרכו יום אשפוז.

אז אם אתם מבקרים בלונדון בזמן הקרוב ותקף אתכם רעב ממש ממש עצבני, קפצו למסעדת Red Star Saloon ותטרפו את המפלצת הזאת- אל תשכחו לצלם ולעדכן 🙂