הכי לא חדשות – מוצר חדש ומפתיע, הקהילה חוגגת ולמי יש יומהולדת?

אור בלאן,

הפעם במדור יש לנו סיבה למסיבה, ואפילו שתי סיבות – גם יומהולדת למסעדה שאנחנו אוהבים וגם הקהילה חוגגת ציון דרך מרשים. למדור החדשות שלא נח לרגע עולה דמעה בקצה העין מרוב התרגשות – על שום מה ולמה? קראו וגלו.

הקהילה שלנו חוגגת 20,000 חברים!!!

קהילת המבורגר ישראל חוגגת, צוהלת ויוצאת במחולות בחוצות העיר – אנחנו כבר 20,000 חברים (!!!) שאוהבים המבורגר מכל הלב והקיבה. אנחנו עוד זוכרים איך התחלנו קבוצה קטנה ומטורפת לדבר, לאט לאט גדלנו והתווספו עוד חברים וחברות למשפחתנו המבורכת והשמנמנה, והנה אנחנו כבר מעצמה! אנחנו רוצים להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם ומבטיחים שלא נפסיק לחדש, לרגש, לדווח ולעדכן על כמה שקורה בעולם ההמבורגרים.

את הצוות המצויין שלנו אתם כבר מכירים ואוהבים, אז עכשיו הגיע תורכם! השקנו בעמוד הפייסבוק שלנו את פרוייקט 20,000 הביסים של קהילת המבורגר ישראל. מה זה אומר ואיך מצטרפים? פשוט עלו תמונה שלכם עם המבורגר שאהבתם וספרו לנו בקצרה קצת עליכם ועל ההמבורגר האהוב כדי שנכיר יותר טוב, הצטרפו לשרשור 20K ביסים >>פרויקט 20K ביסים של קהילת המבורגר ישראל!

בואו לחגוג עם מרינדו עין גב יומהולדת 10!!

אין אין אין חגיגיה, בלי בלי בלי – בשר! מסעדת מרינדו בעין גב חוגגת עשור להיווסדה ומזמינה אתכם ואתכן לחגוג איתם ב-10 ₪. ככה זה כשחוגגים, רוצים שכולם יהנו 🙂 אז מה יהיה לכם שם? בהזמנת מנה עיקרית עסיסית מהתפריט העשיר של מרינדו עין גב תוכלו ליהנות ממנות ראשונות וקינוחים ב-10 ₪ בלבד! במחלקת הראשונות תוכלו לבחור בין כנפי עוף עסיסיות ברוטב ברביקיו, חציל בשלושה צבעים או פטה כבד עוף עם ריבת בצל. ומה יש לקינוח? קרם ברולה ביתי או מלבי עם קוקוס ופיסטוקים. צודקים, זה לא מספיק – אז קבלו גם כוס בירה מרינדו (200 מ"ל) או כוס יין אדום ב-10 ₪ בלבד. הבשרים של מרינדו רמת הגולן, מקור: יח"צ

המבצע תקף בימים א'-ד' בשעות 12:00 ועד אחרון הסועדים וביום ה' בין השעות 12:00-17:00, המבצע מתקיים במהלך חודש מאי ועד סוף יוני. המבצע אינו תקף בערב חג וחג.

כתובת: בכניסה לקיבוץ עין גב. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ש' – מ-12:00 בצהריים ועד אחרון הסועדים. טלפון: 04-6658555.

מה קשור ביסלי?!?!

לאורך השנים יצא לנו לדווח על כל מיני מוצרים משונים ומוזרים מעולם ההמבורגרים. כושר ההמצאה האנושי מצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש עם עוד יצירה שלא האמנו שתתקיים, אבל זה כבר צריך קטגוריה אחרת. למי שלא שמע ולמי שלא ידע, רשת בלאק (כן, אותה אחת של השף צחי בוקששתר) בשיתוף עם אסם (כן, כן זו עם התינוק) ביסלי בטעם המבורגר!ביסלי המוברגר וכנפיים של בלאק - OMG!

החטיף החדש גורם לנו לתהות על משמעותו של העולם ולשאות שאלות קיומיות – מה יהיה הלאה? מרשמלו של יומנגס? חטיף דובונים של מורדן בר?! פופקורן בטעם רוטב הברביקיו של דיקסי!?!!? כנראה שרק זמנים יגידו ואנחנו נהיה פה לדווח ואם וכאשר זה יקרה.

פסטיבל ההמבורגרים של באר שבע חוזר ובגדול!

הפסטיבל שנהפך למסורת בבירת הנגב חוזר ובגדול! פסטיבל המבורגרים ובירה חוזר ואתם מוזמנים לאכול, לשתות ולחגוג עם מנות מיוחדות של טובי השפים. בתאריכים ה-21-29/5 הפסטיבל הדרומי חוזר ובענק. השנה ישתתפו בפסטיבל 5 מסעדות ויציגו לא פחות מ-7 המבורגרים מיוחדים ומקוריים. רוצים לטעום את המנות של אסף גרניט, אוראל קמחי, ויקטור גלוגר, אליאס מטר, דרור שושן ויוסי נחמן? יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לטעום מנות שלא יחזרו על עצמן במחירי פסטיבל, עם מגוון מטורף של בירות מצויינות במסעדות: קמפאי, הספריה, בטי בר בוטיק, קפאסה.

  • הבקר של אסף גרניט – המבורגר בקר גלילי עם תבשיל תרד בשמן זית, עגבניות שרי צלויות בדבש, איולי ואריסה.
  • המושחת של אסף גרניט – המבורגר בקר וחזה אווז עם ריבת בצל וצ'אטני אננס.
  • השפונדרה של אוראל קמחי – המבורגר שפונדרה בבישול ארוך, מונח על לחמניה עם איולי כמהין.
  • הספרדי של ויקטור גלוגר – המבורגר ספרדי בטופינג של פיפרד פלפלים קלויים בתחמיץ וביצת עין.
  • האסלי של אליאס מטר – המבורגר עשוי מצלעות כבש, שייטל וריב עגל, מוגש עם ירקות טריים והמון טחינה.
  • החריף של דרור שושן – ספייסי בורגר עם סלסת פלפלים שרופים וצ'יפוטלה, ביצת עין, גבינת צ'דר (טבעונית) ובצל קריספי.
  • הדוד סם של יוסי נחמן – אמריקן בורגר – בורגר עם בשמל, גבינת צ'דר ובייקון.
    מחיר המבורגר שף: 59.90-79.90 ₪.

המבורגרים מפלצתיים במסגרת פסטיבל בירות והמבורגרים בב"ש, צילום: אביאל זינו

רגע, יש אפילו תחרות! 

קבלו את ה-Burger Challenge – נראה אותכם אוכלים קילו המבורגר עם תוספת צ'יפס ענק וחצי ליטר בירה, אה אתם גם צריכים להספיק את זה ב-10 דקות! במסעדות קפאסה, קמפאי, הספריה וכפרה תוצב עמדה מיוחדת למשתתפים הגרגרנים והאמיצים. ומה הפרס אתם שואלים? אם עמדתם באתגר כמובן שלא תשלמו על הארוחה, וגם תזכו בפרס של 300 ₪ למימוש במסעדה! האכלנים המהירים ביותר בכל יום יוזמנו ביום שני ה-29.5 לתחרות "אלוף האלופים" והזוכה בתואר יקבל 1000 ₪ למימוש במסעדה!
* התחרות מתקיימת בכל שעות הפעילות של המסעדות ובימים א' – א' 21-28.5 כולל שישי שבת. והגמר הגדול יערך ב-29.5 – היום האחרון של הפסטיבל.

מסעדת קפאסה – חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע.
מסעדת קמפאי – חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע.
הספריה – רחוב נפחא 25, באר שבע.
כפרה בר אנד טאפס – רחוב סמילנסקי 25, באר שבע.
בטי בר בוטיק – חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע.