הכי לא חדשות – כל המקומות והדילים השווים לכבוד חגיגות לילה לבן בת"א

אור בלאן,

לילה לבן 2017 יוצא לדרך!!! הפעם במדור החדשות שלנו – כל המקומות השווים, הדילים החמים וההמבורגרים שפשוט אסור לפספס במסגרת חגיגות לילה לבן, שיערכו ביום חמישי ה-29.6. כי איך תצבעו את תל אביב בלבן בלי המבורגר עסיסי ומשהו לשתות ליד?

דיל לא רגיל – לילה לבן בפורט 19

המקום הקטן שכבש את ליבנו ואת תל אביב מצטרף לחגיגות הלילה הלבן עם דיל לא רגיל – הספיישלים המוצלחים ב-54 ₪! פורט 19 מזמינים אתכם לבלות עם צ'יזבורגר ספיישל קצבים ושרימפס או ספיישל קצבים עם גבינת בושה וריבת תאנים, שתוכלו לקבל במחיר של עסקית רגילה, שווה! אבל רגע, איזו חגיגה זו בלי משהו לשתות? צודקים – אז קבלו גם 1+1 על כל הבירות!
המבורגר ספיישל של פורט 19 עם ריבת תאנים ובושה

כתובת: שלמה המלך 2, ת"א. כשרות ושות': לא כשר, יש אופציות לפליאו וללא גלוטן. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-24:00, ו' 11:00-16:00, ש' 18:00-24:00.

Block Party של אגאדיר נחלת בנימין!

אגאדיר מזמינה אתכם לחגוג כמו שצריך עם מסיבת רחוב מטורפת! סניף הדגל הוותיק של הרשת ברחוב נחלת בנימין מזמין אתכם למסיבת רחוב עם הופעות חיות של פלד, מיכאל סוויסה, עטר מיינר, זיו, אורטגה ונורוז. רוצים עוד? על עמדת ה-DJ שקל & לוקמן (פיוצ'ר גאנג) ואפטר פרטי עם DJ דדה נחמיאס. מה??? זה לא מספק לכם?! אז קבלו גם רמפת סקייט ע-נ-ק-י-ת עם טובי הסקייטרים שיש בארץ! ומה לגבי האוכל? תוכלו ליהנות מזוג בייבי אגאדיר וצ'יפס ב-30 ₪!
מסיבת רחוב של אגאדיר נחלת בנימין, מקור: יח"צ

כתובת: נחלת בנימין 2, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות בלילה לבן: החל מ-19:00.

הלילה הלבן של אנגוסרי – המבורגר ובירה

חוגגי הלילה הלבן מוזמנים להתענג במסעדת אנגוסרי שברחוב הארבעה עם המבורגר משובח ובירה צוננת במחיר מיוחד – 47 ₪!  למי שלא מכיר ולמי שלא יודע, אנגוסרי היא שלוחת "האקספרס" של מסעדת "אנגוס בשרים" הידועה מהצפון. אנגוסרי מתגאים ביישון של נתחים שלמים שנבחרו בקפידה ע"י הקצב הראשי של הבשרים ברשת, איך לא, הם מזן אנגוס סקוטי משובח. לצד התפריט הרגיל של אנגוסרי, החוגגים והצוהלים יוכלו ליהנות מדיל במחיר של 47 ₪: המבורגר 230 ג' + 1/3 גולדסטאר מהחבית, שווה. במסגרת הדיל תוכלו לבחור בין הבקרבורגר, העשוי מ-100% בשר בקר או המיקסבורגר, העשוי מתערובת אנגוס וטלה הנטחנים במקום.ההמבורגר של אנגוסרי, מקור: אנטולי מיכאלו

כתובת: רחוב הארבעה 20, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: פתוח כל יום בין השעות 11:00־2:00.

מרינדו – הבשר מהגולן שחוגג בלילה לבן עם הנחה מדהימה!

הדוכן הלוהט של מרינדו במתחם שרונה מרקט החליט שהחגיגות התל אביביות לא יהיו שלמות בלי הבשר המשובח מהגולן. לכבוד אירועי הלילה הלבן החבר'ה הטובים של מרינדו מפנקים אתכם בהנחה מדהימה של 20%! ככה תדעו שאתם לא רק חוגגים, אלא גם נהנים מבשר משובח שמגיע ישירות מהמקצוענים של הגולן.
ההמבורגר של מרינדו שרונה מרקט
כתובת: קלמן מגן 3, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות בלילה לבן: החל מ-19:00.

דלישס – לילה לבן בשוק אלנבי-רוטשילד

דלישס דלי בר בשוק אלנבי-רוטשילד החדש והטרנדי מצטרפים לחגיגות הלילה הלבן עם הרבה, הרבה (אבל הרבה) בשר, וכמובן גם יין, צ'ייסרים ומוזיקה מעולה. דלישס מזמינים אתכם להצטרף לשמחה וליהנות מכוס יין לבן או אדום עם כל ארוחה. דלישס יציעו את הבשר האיכותי של קצביית דלישס לכל הסועדים והחוגגים ואתם תיהנו מכוס יין שתלך טוב עם ההמבורגר של דלישס – 220 ג' תערובת טרייה של אנטריקוט ושפונדרה בליווי פוטטוס וגזוז (54 ₪). המבורגר ספיישל – שילוב חזק ומרתק של המבורגר עם קורנביף מעושן בליווי פוטטוס וגזוז (65 ₪). סנדוויץ' קורנביף העשוי מ-200 ג' חזה בקר מעושן, עם איולי חרדל בליווי פוטטוס וגזוז (59 ₪), או סנדוויץ' סינטה עם איולי שום דבש, צ'יפוטלה ובצל מטוגן בליווי פוטטוס וגזוז (69 ₪). ההמבורגר של דלישס דלי בר, מקור: אנטולי מיכאלו

כתובת: שוק אלנבי-רוטשילד, שדרות רוטשילד 36, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות בלילה הלבן: מ-19:00 עד אור הבוקר.