הכי לא חדשות – גרמניה בתל אביב, המבורגר לסטלנים וחגיגות 50 שנה לרשת ידועה

אור בלאן,

מדור החדשות של עולם ההמבורגרים ממשיך לעדכן אתכם על כל מה שזז, נצלה, ועשוי עם תוספות מוגזמות ומשוגעות. והפעם בפינתנו היקרה, 2 פתיחות חדשות ומעניינות של המבורגריות, רשת המבורגרים גדולה וידועה שחוגגת 50 שנה, ואפילו המבורגר עם תוספת סודית במיוחד לסטלנים. הנה מתחילים! 

מה עושה עיר גרמנית בחוף תל אביבי?

המבורג היא עיר הולדתה של קציצתנו הקדושה, במקרה זו גם שמה של מסעדת המבורגרים שממוקמת בפארק המדע ברחובות. אמרנו רחובות? התכוונו גם רחובות, ובקרוב גם בתל אביב. פרסום בעמוד הפייסבוק הרשמי של המסעדה הותיר אותנו מסוקרנים, עם הכרזה על שעתיד לבוא – פתיחת הסניף התל אביבי של המבורג במיקום היוקרתי של חוף בוגרשוב. רגע, מסעדה מאזור ראשל"צ-רחובות שפותחת סניף נוסף בתל אביב? איפה שמענו את זה קודם? אההה, יכול להיות שמדובר, אולי, כנראה, לא מחייב, במקרה – ששאבו פה השראה מההצלחה של הגראז' רמת החייל? אולי. לא בטוח. יש מצב, אבל לא שוללים. מבטיחים לדווח על החוויה הרחובותית בתל אביב לכשיפתח הסניף.

יש למה לחכות ? TLV HERE WE COME! ?המבורג | סניף ת"א – הפתיחה בקרוב!#עד_אז : מחכים לכם בסניף רחובות!פארק המדע ~~~~ 1-700-50-70-73

פורסם על ידי ‏Hamburg – המבורג‏ ב יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

והרי ידיעה משמחת, במיוחד כשיש מאנץ'

תל אביב, שעת לילה מוקדמת ונתקפתם ברעב פתאומי – יכול להיות שזה קשור למה שעישנתם, אנחנו לא שופטים (ואפילו תומכים). עכשיו נשאלת השאלה – מה עושים כשרעב המאנץ' תוקף ואין המבורגר ראוי בסביבה? אוכלים את הווידבורגר החדש של דלישס בשוק אלנבי-רוטשילד! כן, אתם קוראים נכון – ווידבורגר (55 ₪ / 65 ₪ בארוחה). מי שמכיר את ההמבורגרים של דלישס יודע שהם מגיעים במשקל מכובד של 220 ג'. הווידבורגר מגיע במשקל 221 ג', וזו לא טעות בשקילה, זה גרם נוסף, בואו נקרא לו "רכיב סודי".

הוויד בורגר של דלישס

בס"ד בורגר חדש בבאר יעקב!

באר יעקב, רק בשביל לרענן את הזיכרון של התל אביבים שבינינו, היא אותה מעברה לשעבר שנהפכה למועצה אזורית מבוקשת במיוחד, באזור שבין ראשל"צ לרמלה. לא מזמן נפתח שם הסניף הראשון של Jack by Black, קונספט הפאסט פוד של רשת בלאק הידוע. עכשיו באר יעקב מתהדרת בעוד המבורגריה חדשה – והפעם לא סתם, אלא אחת כשרה למהדרין, ושמה בישראל קלאוסבורגר (אם התל אביבים לא הפסיקו לקרוא במילים "באר יעקב", צמד המילים "כשר למהדרין" בוודאות היה הקש ששבר את גב הגמל). אז חוץ מכשרות מה יש לקלואסבורגר להציע? 3 מיני המבורגרים (80 ג' כ"א) במחיר מצחיק עד מגוחך של 25 ₪ בלבד! למה קלאוס? מהסיבה הפשוטה שהמקום נפתח ע"י הבעלים של משקאות קלאוס (החנות הצמודה), אז מישהו כאן החליט להשתגע עם המיתוג וללכת על שם שייזכר לדורות. אז מה הטעם של מיני בורגרים כשרים במחיר שכזה? שלחנו את אור בלאן לבדוק והוא יחזור בקרוב עם מסקנות.

מיני בורגר של קלאוסבורגר

מקדונלד'ס חוגגת 50 שנה! בקנדה…

הרשת האמריקאית חוגגת יובל שנים במדינת ההוקי והמייפל ולכבוד האירוע הקנדים יוכלו ליהנות מהמבורגרים ב-67 סנט (בערך 5.2 ₪) ביותר מ-1,400 סניפים של הרשת ברחבי המדינה. ב-1967 העיירה ריצ'מונד שבקנדה נהפכה לעיירה הראשונה מחוץ לארה"ב שבה הוקם סניף של הרשת עם הקשתות הזהובות ובכך קנדה נהפכה למדינה הראשונה במסע הכיבוש הגלובאלי של מקדונלד'ס. מזל טוב לרשת ונתראה בחגיגות ה-100 שנה.

אז זהו להפעם ממדור החדשות שלא נח לרגע. יש לכם עוד עדכונים ודברים מעניינים שרלוונטיים למדור החדשות שלנו? שמעתם על מקום חדש או המבורגריה שנסגרה, או חלילה לא עלינו, נהפכה לכשרה? צרו איתנו קשר ודווחו לנו ואנחנו מבטיחים לפרסם במדור הבא!