הכי לא חדשות – תפריט חדש ומושחת, מבצע שווה, קינוח חדש ומטבע המבורגר הראשון בעולם!

אור בלאן,

יש לנו חדשות טובות בשבילכם! כשתסיימו לקרוא את החדשות תוכלו לגלות איפה אפשר ליהנות מהמבורגר במתנה, איזו מסעדה השיקה תפריט המבורגרים מושחת ומוגזם על טהרת המטבח האמריקאי ובאיזו המבורגריה תוכלו לקנח את כל זה עם קינוח חדש ושווה במיוחד. רגע, איך תשלמו על כל זה? עם מטבע ווירטואלי חדש שמיועד אך ורק להמבורגרים! מדור החדשות של עולם ההמבורגרים – הנה מתחילים:

עולם ההמבורגרים מצטרף לטירוף המטבעות הווירטואליים

לאלו מכם שעוקבים אחרי השווקים הפיננסיים, וגם אם לא, בטח שמעתם את המושגים "ביטקויין", "בלוקצ'יין" או "מטבע וירטואלי". דומה כי המטבעות האלו עומדים לסחוף את העולם והם הסחורה הכי חמה היום בשוק, כמה חמה? רשת בורגרקינג החליטה להשיק מטבע ווירטואלי משלה – תגידו שלום ל-Whopper Coin. המטבע הווירטואלי של ברגר קינג יושק ברוסיה בלבד בשלב זה ולא ברור האם הרשת מתכננת להרחיב את פעילותו למדינות נוספות, מה שבטוח זה יהיה מעניין.

שובו של המלך - ברגר קינגפורסם במקור ב-BBC

שובו של הדאבלבורגר באנגוסרי!

אנגוסרי מבית אנגוס בשרים, אלופי הבשרים מהצפון, נותנים לכם חברי קהילת המבורגר ישראל המבורגר בחינם, כן, בחינם – במסגרת שובו של מבצע הדאבלבורגר! אז מה זה המבצע הזה? בימים ראשון עד חמישי (אחרי השעה 17:00), בהזמנת 2 המבורגרים, 2 תוספות  ו-2 שתייה שתקבלו את ההמבורגר הזול מבינהם בחינם! עכשיו, אם עוד לא טעמתם את ההמבורגר הזה אתם פשוט מפספסים, למה? גיא מילשטיין נהנה מכל ביס ומחוויה שווה באנגוסרי >>
אנגוסרי דאבל בורגר - מבצעהמבצע תקף בכל סניפי הרשת, באנגוסרי בלבד:
אנגורסרי תל אביב, רחוב הארבעה 20 – 03-97715733
אנגוסרי עין המפרץ, מתחם עין המפרץ – 04-6950697
אנגוסרי מגדל טבריה, מתחם תחנת דלק מיקה – 04-6950967
אנגוסרי דיר אל אסד, מתחם דבאח – 04-9983647
*תקף באמצ"ש בלבד, לא תקף בחגים.

תפריט המבורגרים חדש שחייבים לבדוק!

מי שלא שמע, לא תיוג באינסטוש ולא עוקב אחרי הבאזז, בבית ציוני אמריקה הוקם לו מתחם קולינארי חדש ובו מסעדת אמריקה המציגה תפריט על טהרת המטבח של הדוד הסם. אחרי שהקציצה הקדושה הייתה רק "עוד מנה" בתפריט המסעדה, וכמובן לאור השם המחייב – מסעדת אמריקה השיקה תפריט המבורגרים חדש ומסקרן במיוחד הכולל לא פחות מ-6 המבורגרים חדשים! הטוויטס האמיתי מגיע בדמות המונסטר – המבורגר מ-פ-ל-צ-ת-י שמתחלף כל יום בטירוף אחר. ואיך ההמבורגרים? כתבתנו, הדר בן יעקב, הייתה וחזרה לספר על החוויה המרגשת ועל תפריט ההמבורגרים החדש של אמריקה >>

מסעדת אמריקה - המונסטר הענק!

וגם קינוח חדש לצד המבורגר גורמה

לפעמים יוצא לנו לדווח גם על דברים מתוקים. האנשים הטובים שהביאו לכם את המבורגר גורמה 26 הוסיפו קינוח חדש ומענג במיוחד לתפריט – באבא או רום. עכשיו, אנחנו יכולים לספר לכם שמדובר במטבח צרפתי למהדרין, בו הבעלים מקפידים על חומרי גלם ומתכונים צרפתיים משובחים (לצד המבורגר מצוין וייחודי), אבל עזבו, פשוט תסתכלו בתמונה הזאת ותנסו לא להזיל יותר מדי ריר על המקלדת.
באבא רום של גורמה 26

אז זהו להפעם – נמשיך לעדכן אותכם בכל מה שחם בעולם ההמבורגרים, המקומי והבינלאומי. אם שמעתם על עוד חידוש מעניין בסצנה המקומית או ידיעה עסיסית בזירה העולמית פשוט צרו איתנו קשר ואנחנו מבטיחים לפרסם.