הכי לא חדשות – חגיגת יומהולדת, משלוח במשאית וגילוי מפתיע על רוטב

אור בלאן,

מדור החדשות המוביל של עולם ההמבורגרים ממשיך לעדכן אותכם בכל מה שחשוב, מעניין וכדאי לדעת – והפעם במדור נחגוג יומהולדת שנה, נשתה בירה לרוויה בסגנון גרמני, נגלה איזו משאית התחילה עם משלוחים, נקבל צ'ופר גם אם פוטרנו מרשת ידוע ואפילו נגלה מה נכנס לרוטב הסודי של מקדונלד'ס. תחזיקו חזק, אנחנו מתחילים!

מה באמת יש ברוטב הסודי של מקדונלד'ס?

הידיעה הבאה אינה מהווה המלצה, רעיון, עידוד לפעולה, מחשבה בכיוון או אפילו בדיחה מטומטמת בין החבר'ה בסגנון של "בוא נראה אותך גבר". אז אחרי הדיסקליימר המשפטי (סורי, עורכי הדין לא מרשים בלי) אנחנו לא יודעים איך לספר לכם את זה אבל לפחות בסניף אחד של מקדונלד'ס, "הרוטב הסודי" מכיל רכיב, ובכן, אנושי מידי. איוון תומס נהג "לתבל" את הרוטב הסודי של מקדונלד'ס בסניף בו הוא עובד למעלה משנתיים במה שניתן לכנות בשפה נקייה יותר כ"מיץ איוון תומס", שאותו הוא סחט במו ידו לתוך תערובת הרוטב. אז פעם הבאה שנראה לכם שהרגשתם משהו שוחה בתוך הרוטב שלכם, אולי כדאי לעצור באמצע הביס, או לפחות לא לאכול במקדונלד'ס.

איוון תומס והרוטב הסודי של מקדונלד'ס

פורסם במקור ב-mrnewswatch

משלוחים עם משאית?!

תקף אותכם רעב במשרד? הכלב אכל את שאריות האוכל הסיני שהחבאתם במקרר? צריכים מנת בשר, וכל מה שיש במזווה זה אטריות אורז טבעוני נטול גלוטן וטעם? אז זו הזדמנות מצויינת בשבילכם לקבל אוכל במשאית! למי שעוד לא שמע ולא יודע, אנחנו שמחים לבשר שטראק דה לוקס, המשאית העסיסית, התחילו לעשות משלוחים! עשינו לכם חשק? *** המסעדה נסגרה ***

טראק דה לוקס - מעכשיו גם במשלוח!

פוטרת? קבל המבורגר נחמה כפיצוי

במהלך קצת תמוהה בעולם ההמבורגרים, רשת ברגר קינג יצא לאחרונה עם רעיון ייחודי שמכוון לעובדי הרשת שפוטרו – המבורגר חינם לכל מפוטר. הרשת השיקה המבורגר הקרוי "Whopper Severance", יענו וופר פיטורים, שלו זכאים עובדי הרשת שפוטרו. מלבד הפיטורים עצמם, כדי לקבל את הוופר הזה המובטלים הטריים יצטרכו לעשות משהו פשוט מאד – לכתוב בלינקדין שלהם: "פוטרתי, אני רוצה וופר חינם" עם ההאשטאג #WhopperSeverance והופה! הם זכאים להמבורגר חינם שאותו הם יוכלו לממש כנגד כרטיס מיוחד שישלח אליהם. בתיאבון?

WhopperSeverance של ברגר קינג

פורסם במקור במעריב

חוויה גרמנית בחיפה עם חגיגות אוקטוברפסט!

ביר גארדן בחיפה מזמינים אותכם לחגיגה הכי גדולה  שיש – אתם מוזמנים להצטרך לחגיגות אוקטוברפאסט עם המוווווווון אוכל טוב, מוזיקה מטריפה ואלכוהול משובח. אנחנו יכולים לספר לכם על פלטות הירך הלבן המעושן, או הקורנדביף הפרוס, או שלל הנקניקיות המשובחות שיוגשו בפסטיבל, לצד התפריט הבווארי הרגיל, אבל אם אתם רוצים לקחת את החגיגות שלכם ברצינות – קבלו בירת שפאטן גרמנית ללא תחתית ב-99 ₪ בלבד! ואם כל זה לא מספיק אז לצד ההופעות, החגיגות וכמויות האוכל המטורפות תתקיים גם הדרכה מטעם מומחים בתחום הכוללת טעימות, הסברים על הבירות הגרמניות, תהליך ייצורן וההיסטוריה של הבירה בגרמניה.
בירגארדן חיפה חוגגים אוקטוברפסט!
מתי? 24/9-3/10 החל מ-19:00.

קאבנה בורגר חוגגים שנה!

ובפנית החגיגות נאחל מזל טוב ויומהולדת שמייייייח לקאבנה בורגר מיבנה, ההמבורגריה הקטנה והכשרה שכבר שנה מגישה המבורגרים בסגנון לטיני דווקא ביבנה. ואיך המבורגריה חוגגת יומהולדת? ביום חמישי ה-28/9 תגיע להקה ברזיאלית להופעה, מגוון של מנות ספיישל וטעימות און דה האוס – אה כן, וגם יוגשו המבורגר, בירה, צ'ורוס, וצ'יפס ב-10 ₪.

קבאנה בורגר חוגגים שנה. צילום: ירידן לפידות

אז זהו להפעם, מבטיחים להמשיך לעדכן בכל מה שחשוב, טעים ושווה בסצינה המקומית והעולמית!