הכי לא חדשות – זה שנסגר, זה שנפתח, וההם שבכלל חוגגים את אוקטוברפסט

אור בלאן,

או אה מי זה בא? מדור החדשות הכי לוהט בשטח! והפעם בפינתנו נצלול לחגיגות אוקטוברפסט, נגלה איזו רשת ידועה הצליחה להפתיעה עם מנה חדשה שלא ציפינו לראות בתפריט שלה, נתבשר על 2 מקומות חדשים ומעניינים שנפתחו (באחד יש אפילו אלכוהול משובח) וגם נספר על מקומות שנסגרו. הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!

חגיגות האוקטוברפסט מגיעות ל-BBB ומוזס!

אוקטוברפסט, השם שאומר הכל – החגיגה המטורפת ביותר בעולם שנחגגת באופן רציף מדי שנה מאז 1810. במקור החגיגות ציינו את נישואי נסיך הכתר של בוואריה, לימים המלך לודוויג הראשון עם הנסיכה תרזה, היום זו פשוט סיבה נהדרת לשתות כמויות מטורפות של בירות ולאכול המבורגרים כאוות נפשכם. גם רשתות מוזס ו-BBB מצטרפות לחגיגה ומזמינות אותכם ליהנות מהבורגרים, בירות ואווירה בווארית במחירים מיוחדים.

BBB חוגגים אוקטוברפסט!

ברשת BBB יצהלו וישמחו החל מה-18/10 ועד ה7/11 בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ (וכמובן גם בסניף BBB ברלין). במסגרת החגיגות חברי מועדון יוכלו ליהנות מתפריט אוקטוברפסט מיוחד הכולל כריך ציידים + שליש בירה (ויינשטפן / סטלה ארטואה) ב-78 ₪ בלבד; המבורגר 160 ג' ובורגוס קטן לצד שליש בירה (קרלסברג / טובורג), או המבורגר 220 ג' עם צ'יפס קטן ושליש בירה (קרלסברג / טובורג) ב-78 ₪ בלבד. בגלל שזה חג של בירה אז לכל המזמינים קנקן ליטר בירה ווינשטפן יקבלו גם בורגוס רינגס קטן או טבעות בצל לבחירה (מוגבל עד שתי הטבות לשולחן).

ברשת מוזס ישתו ויחגגו מה-22/10 ועד ה11/11 עם ארוחת המבורגר ובירה במחיר מוזל של 89 ₪ במקום 117 ₪. תפריט החגיגות של מוזס כולל:

  • המבורגר בקר 200 ג' עם בצל חרוך, פטריות פורטבלו ותוספת לבחירה לצד שליש בירה מהחבית (קרלסברג, טובורג או ויינשטפן)
  • המבורגר בקר 200 ג' עם חזה אווז, ביצת עין ותוספת לבחירה לצד שליש בירה מהחבית.
  • המבורגר בקר 200 ג' עם אננס צלוי, גוואקמולי ותוספת לבחירה לצד שליש בירה מהחבית.
    * התוספות לבחירה: צ'יפס/שבבי בצל מטוגן/ סלט ירוק.
    * ויינשטפן בתוספת 3 ש"ח. 

אוקטוברפסט ברשת BBB

השינוי שלא ציפינו לראות במקדונלד'ס

אם למישהו היה ספק, אם חשבתם שזה רק שיגעון חולף או שמדובר רק בקהל קטן ונישתי, תחשבו שוב. הטרנד הטבעוני הגיע למימדים שאי אפשר להתעלם מהם, ולא מדובר פה בדעה או הרגשה – אלא עובדות בשטח. גם ברשת ההמבורגרים הגדולה ביותר בעולם, מקדונלד'ס, הבינו את זה ולכן הם הכריזו באופן חגיגי על המבורגר טבעוני! הרשת שחייבת את קיומה לקציצת הבשר הידוע החליטה להצטרף לזרם ולהשיק קציצה העשויה ללא חומרים מן החי כלל וכלל. ההמבורגר יושק, איך לא, תחת השם mc'vegan והקציצה תתבסס על פולי סויה מעובדים.

אפשר להירגע, בינתיים מדובר רק בניסוי ואת הגירסה הטבעונית של מקדונלד'ס ניתן להשיג רק בעיירה אחת (טמפרה) ורק בפינלנד. הרשת מבקשת לבחון את המוצר תחילה בעיירה ואם הכל יילך כמו שצריך הם מתכננים להרחיב את האפשרות הטבעונית גם לשאר חלקי המדינה. אומנם נכון לעת כתיבת שורות אלו אין תכניות רשמיות להפצת המק'ויגן לשאר חלקי הגלובוס, אבל אנחנו מאמינים שלפחות תוכנית מגירה יש. וכן – אם חשבתם שההמבורגר של מק'דונלנדס לא גרוע מספיק, אז עכשיו הם מצאו דרך לעשות אותו למושך עוד פחות.

mcvegan - הקציצה הטבעונית של מקדונלד'ס

פורסם במקור בforbes

מוטל חדש בעיר – איפה שהמבורגרים ואלכוהול נפגשים

כל חובב המבורגרים מושבע, או אפילו חובבן מכיר את הטירוף הקרוי טראק דה לוקס או אחיו הגדול הפונדק דה לוקס. האחים ראו כי טוב להם בעיר הגדולה והחליטו שבא להם לצאת לדרינק, אבל לא סתם דרינק אלא משהו שווה במיוחד. איך אנשי המבורגרים ומעושנים מרווים צימאון? עם פתיחה חדשה ומרגשת של בר המבורגרים וקוקטיילים או קוקטליים והמבורגרים, אתם תחליטו – קבלו את האימפריאל דה לוקס מוטל – בר מחוספס ולא מתחנף, המתמחה בקוקטיילים וברביקיו אמריקאי, התוצר החדש והמרגש שנולד בעקבות שיתוף הפעולה בין אנשי קבוצת דה לוקס, לה אולטרה ואנשי אימפיראל (כן, בר הקוקטיילים שנמצא ברשימת 50 הברים טובים בעולם). אז מה צפוי להיות שם? אלכוהול משובח, מקורי ומרענן לצד מנות המבורגרים מטורפים וייחודים. הכל מחכה לחכם בעולי ציון 7, שוק הפשפשים, יפו.

האימפריאל דה לוקס מוטל - המבורגרים וקוקטיילים

סניף חדש ומרגש – מהגולן ליקנעם!

רשת מרינדו היקרה לליבנו (בעיקר בזכות המבצע המטורף לחברי קה"י) מתחדשת בסניף חדש, השישי במספר – תגידו שלום ותאחלו בהצלחה לסניף יקנעם של מרינדו – הבשר מהגולן. הסניף נפתח במתחם G יקנעם ויכלול את השילוש הקדוש – קצבייה, מעדנייה ומסעדה. התפריט יורכב, באופן טבעי, מהבשר המשובח של מרינדו המגיע טרי ועסיסי הישר מהגולן. בתפריט המסעדה מבחר גדול של נתחים מבשר טלה ועגל בגדלים שמכבדים כל קרניבור אמיתי. אתם אומנם יכולים למצוא פה גם סלטים ועוף, אבל זה רק אם משעמם לכם – אנחנו ממליצים לנסות מהמגוון העשיר שמגיע היישר מהגולן ליקנעם. שיהיה בהצלחה!

מרינדו יקנעם - בשרים משובחים, קרדיט: תקשורות יעל שביט

עוד מציעים במסעדה ארוחות עסקיות אטרקטיביות בימים א'-ד' מהשעה 12:00 עד אחרון הסועדים, ביום ה' בין השעות 12:00 ועד 17:00, להשלמת החוויה הקולינרית – מבחר יינות גליליים ובירות בוטיק ממבשלות הגולן. המסעדה פתוחה כל השבוע מהשעה 12:00 ועד אחרון הסועדים.

ואחרי הפתיחות, לצערנו גם סגירות

אלעד גור-אריה, כתבנו היקר, העביר לנו חדשות עצובות השבוע ובגלל שזה אלעד והוא חייב להיות מיוחד אז מדובר במנה כפולה של חדשות עצובות. הצטערנו לשמוע ש-URBAN בגני תקווה, המקום המגניב עם הלחמנייה הייחודית, נסגר. אנחנו יודעים שלתושבי האזור אין יותר מדי אופציות קולנאריות בדמות המבורגר ואנחנו רק יכולים לאחל להם שיהיו חזקים (וימלאו דלק כי מעכשיו יצטרכו לחפש בפתח תקווה השכנה-האם). כמו שאמרנו, זה לא הכל – גם הסניף הפתח תקוואי של "גריל בר 206" סגר את שעריו (השמועות אומרות שהחלל הושכר לטובת סניף חדש ומעניין של רשת "אגאדיר"). יהי זכרם ברוך במדיום וול.

URBAN - עיצוב שונה מהרגילאז צאו לחגוג עם בירות והמבורגרים, או קוקטליים ומוטלים – רק אל תשכחו איפה שמעתם על זה קודם.