הכי לא חדשות – גל של פתיחות מסקרנות וחידושים שכדאי להכיר

אור בלאן,

איזו מנה חדשה ומעניינת הגיע לקריות? מדוע נשמעו קולות ירייה דווקא ברעננה? איזה שף נכנס לעולם ההמבורגרים עם טוויס קראנצ'י? ואיזו רשת ישראלית מתכננת ללמד את האמריקאים איך לאכול המבורגר? כל החדשות השוות ביותר של עולם ההמבורגרים אצלנו במדור, החזיקו חזק אנחנו מתחילים!

BANG חדש ברעננה

רעננה, יש שייכנו אותה טוקיו של השרון, פריז שעל כביש 4, סתם לא באמת. מה שכן, לפחות מהניסיון שלנו יש לרעננה מה להציע בגזרת הבשר ובכבוד, ולפנתאון המכובד מצטרף לו בימים אלו בר המבורגרים חדש, צעיר ותוסס בשם BANG BANG. הבר החדש, שיפתח ברחוב הסדנא 6 בעיר, יגיש תפריט המבורגרים בועט עם שפע מסחרר של תוספות יצרתיות ומיוחדות. לצד תוספות קלאסיות כמו טבעות בצל או פטריות יוגשו גם תוספות מושחתות כגון חלומי מטוגן, חמאת כמהין, האם & צ'יז ופפרוני. לנו נשאר לאחל למקום החדש בהצלחה ולכם נשאר לבדוק את ה-BANG החדש של רעננה.

bang bang, שחיתות ברעננה. צילום: אפיק גבאי

שגב משה מציג – קראנצ' חדש בעיר

עוד שף/סלב החליט להצטרף לטרנד ההמבורגריות עם פתיחה של מקום חדש – שגב משה הולך בעקבותיהם של אחרים כדוגמת מושיק רוט (רשת 8) ועומר מילר (רשת סוסו אנד סאנד) והוא מביא את בשורת הקראנצ' בורגר. הרשת החדשה מבית השף, שבנתיים התחילה עם סניף ראשון בראשון לציון, שמה דגש על צליל הפיצוח המוכר והאהוב בעזרת חוטי אורז פריכים שנוספים לכל קציצה. שגב טוען שזוהי רק יריית הפתיחה לרשת חובקת עולם, עם תוכניות לפתוח סניפים נוספים במזרח הרחוק. אנחנו כמובן מבטיחים לשלוח כתב לבדוק האם מדובר בחידוש שווה או הייפ מנופח?

קראנצ'בורגר של שגב משה, צילום: אנטולי מיכאלו

פורסם במקור בMAKO

אזהרה לתושבי הקריות – עוף ברברי הגיע!

לא מזמן כתבנו כאן על הגל העולה של מנות צ'יקן בורגר שנותנות פייט לקציצת הבקר הוותיקה והטובה. מסתבר שהגל הגיע גם לצפון – ברברי בקריית אתא מתחדשים עם מנה עסיסית של צ'יקן בורגר, וכן הוא עסיסי מבפנים וקראנצ'י מבחוץ בדיוק כמו שצ'יקן בורגר צריך להיות.

הצ'יקן בורגר של ברברי קריית אתא

קלארו מציגים: ערב בשרים מחוץ לקופסה

מסעדת קלארו של השף רן שמואלי מזמינה אותכם לערב שכולו בשר, אבל לא סתם בשר – חיתוכי קצב ייחודיים, שרקורטי בייצור עצמי ומנות לא רגילות בנוף המקומי של בשר ברווז, גדי, שליו וחזיר – הכל ממגדלים מקומיים ועצמאיים. בין התאריכים ה-31/10 עד ה-11/11 תוכלו ליהנות ממנות נדירות בהתאם לפילוסופיית ה-Farm to Table בתפריט שנבנה במיוחד ע"י השף עומר אבישר. מה יהיה שם? שרקוטרי בייצור עצמי (88 ₪), אוזני חזיר מטוגנות (48 ₪), קרעפלך ברווז (84 ₪), מסבחה של חלקי פנים (118 ₪), שליו צלוי בטאבון (152 ₪), רוסט כתף טלה (78 ₪), טאקו של בשר גדי (138 ₪) ומבחר נתחים מובחרים בגריל (58 ₪ ל-100 ג'). בתיאבון!

קלארו - בשרים מחוץ לקופסא. קרדיט: אנטולי מיכאלו

הרשת הישראלית שמגיעה לקלפירוניה

אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם ידיעות חדשותיות מעולם ההמבורגרים, ותמיד משתדלים לעדכן אותכם בכל הפתיחות החדשות והנוצצות. היינו הראשונים (ועד היום היחידים!) שדיווחו לכם מתוך סניף BBB ברלין ואנחנו מתגאים ביכולת שלנו לדווח לכם על פתיחות גם בחו"ל. אז אחרי BBB שמנסה לכבוש את גרמניה, קבלו את רשת בורגרים שמנסה לכבוש את אמריקה. כן, הרשת שמנופפת בסיסמא "תמיד יותר מאחד" פותחת סניף ראשון מעבר לים, דווקא בקליפורניה.

בורגרים קליפורניה

ואיך עלינו על זה שרשת ישראלית קטנה וחצופה מנסה ללמד את האמריקאים מה זה המבורגר? תחשבו שמדובר בקשרים בתעשייה, תחשבו שמדובר בחושי העל שלנו כמעריצי המבורגר – אבל לא, מדובר בעבודת רגליים ישנה וטובה. כתבנו אלעד גור אריה טס לקליפורניה מטעמי עבודה ונתקל שם, כך סתם במקרה, בהמבורגריה עם מראה מוכר מהבית. רב תודות לאלעד על הידיעה.