הכי לא חדשות – יצאנו לחפש ולגלות המבורגרים חדשים ולבדוק עסקיות שוות

אור בלאן,

השעה מאוחרת, אתם מתים מרעב (אבל עם תקציב) מה עושים? איזו המבורגריה קטנה ומטריפה השיקה ליין חדש של המבורגרים מרגשים?איזו רשת יוצאת בתפריט עיסקיות חדש ומרגש (רמז: זה עם הרבה בשר!)? ומה החידוש האחרון שאגאדיר מציגים שכולל גם המבורגר וגם בירה וגם מקסימום תוספות? כל התשובות לשאלות הכי חשובות בעולם ההמבורגרים במדור שלא נח לרגע – הנה מתחילים!

110 בורגר אבן גבירול - מכינים בהנאה

110 בורגר – החדש של אבן גבירול

110 בורגר, האח הקטן של רשת אגאדיר הידוע, פתחו סניף נוסף בתל אביב, השני במספר. תגידו שלום לסניף בורגר 110 אבן גבירול שמצטרף לסצינה הקולינרית בקרב על קיבתן של הבליינים הרעבים. למי שלא מכיר, אז 110 בורגר מציעים המבורגרים בסגנון פאסד פוד, עם דגש על מחיר נוח לכל כיס ואותה איכות שאתם מכירים מרשת אגאדיר. הסניף הרשת של 110 קם על חורבות בורגר פקטורי אקספרס שביקש להביא את בשורת הבורגר הכשר ללב עיר החטאים. מסתבר שזה לא בדיוק תפס – אז יעלה ויבוא הנמבורגר לא כשר (וכן, יש גם תוספת בייקון וגבינה כחולה למי שרוצה) של בורגר 110 לפינה החמה ברחוב אבן גבירול – שיהיה בהצלחה!

1110 בורגר אבן גבירול - המבורגר צ'דר ופטריות

החדשים והמרגשים של ראשון לציון

אל צ'יביטו, המקום הביתי במרכז ראשל"צ שכבש את ליבנו מזמן, משיקים תפריט ספיישלים חדש ומרגש במיוחד! בנוסף למנות הרגילות והמשובחות של אל צ'יביטו, תפריט הספיישלים החדש יענה לכם על הצורך לקבל משהו עם טוויטס לא רגיל ושחיתות טעימה. אז מה כולל תפריט המושחתים החדש? המבורגר שלוש גבינות עם אמנטל, גאודה וצ'דר (58 ₪); המבורגר טקסס עם טופינג של ביצת עין וצ'דר (58 ₪); המבורגר ניו יורק עם בייטון טלה וגבינת אמנטל (58 ₪) והמבורגר הוואי עם רוטב חמאת בוטנים ואננס מקורמל (52 ₪). הניסיון שלנו מלמד שההמבורגר של אל צ'יביטו שווה כל ביס, ועכשיו הוא שווה כל ביס ספיישל, לכו לנגוס וליהנות!

הספיישלים החדשים של אל צ'יביטו

אגאדיר מציגים: Maximum Tops & Beer

אז אחרי שעסקנו באח הקטן, הגיע הזמן לדבר על הרשת האם – יש לא מעט דילים להמבורגר ובירה, חלקם שווים יותר וחלקים שווים פחות, אבל בכל מקרה אין ספק שהדיל הבא של רשת אגאדיר חייב להיכנס לרשימה שלכם.  הרשת מרחיבה את תפריט הארוחות העסקיות ואתם מוזמנים ליהנות מארוחת המבורגר עם 2 תוספות, מנת צ'יפס ובירה בצד במחיר קבוע של 79 ₪ בלבד! בימים א'-ה' בכל סניפי הרשת תוכלו ליהנות מארוחת Maximum Tops & Beer במהלך כל היום! האורחה כוללת את המבורגר מקסי או צמחוני ו-2 תוספות לבחירה ממגוון התוספות של הרשת, מגוואקמולה ואננס צ'ילי ועד חמאת שום, בייקון וחלפניו כבוש, כמובן שיש גם תוספות רגילות כמו ביצת עין, בצל מטוגן ופטריות (שמפיון או פורטבלו). לצד כל הטוב הזה תוכלו לשתות כוס בירה צוננת של קרלסברג או טובורג או ווינשטפן (תוספת של 3 ₪).

אגאדיר - Maximum Tops and Beer , קרדיט: כפיר זיו

מרינדו מציגים – תפריט עסקיות חדש

מסעדת הבשר מהגולן, מרינדו, יוצאים בתפריט עסקיות חדש לשעות הצהריים והערב. סניפי מרינדו עין גב ומרינדו יקנעם (מתחם G) מציעות תפריט ארוחות בשרים משובחות במחירים מיוחדים לשעות הצהריים והערב ומבחר גדול של בשר רך ועסיסי בטעם איכותי. הארוחות העסקיות החדשות מוגשות בימים א'-ד' מהשעה 12:00 עד אחרון הסועדים, וביום ה' בין השעות 12:00 ועד 17:00. אז מה מצפה לכם שם? תוכלו לבחור בין 3 סוגי עסקיות:

עסקיות 1# (33 ₪) – חטיפי אסאדו / כנפיים ברוטב באפלו / פטה כבד / חציל ב- 3 צבעים / פטריות חמות / מרק בוקרים (בחורף) / כרובית בלימון.
* חטיפי אסאדו בתוספת 5 ₪ ופטריות חמות בתוספת 10 ₪, ומרק בוקרים בסניף מרינדו עין גב בלבד. כרובית בלימון בסניף יקנעם בלבד.

nrhbsu: קבב טלה צנובר ונענע - צילום יפית בשבקין
עסקית 2# (59 ₪) – העסקית כוללת שתייה ותוספת לבחירה.
סניף עין גב: נקניקיות 'תאומות' מרינדו  / קבב טלה צנובר נענע / המבורגר טלה או עגל / דאבל בורגר / כבד עוף ביין אדום / המבורגר אנטריקוט (בתוספת 10 ₪) / שניצל מרינדו / חזה עוף.
סניף יקנעם: כריך צ'וריסוס / קבב טלה צנובר נענע / חזה עוף / המבורגר טלה או עגל / המבורגר אנטריקוט (בתוספת 10 ₪).

עסקית 3# (79 ₪) – העסקית כוללת שתייה ותוספת לבחירה.
סניף עין גב: סטייק אנטריקוט / ספריבס טלה / טלה 3 שעות / סטייק פילה (בתוספת 29 ₪) / סטייק סינטה / טלה וטליה (בתוספת 29 ₪).
סניף יקנעם: סטייק אנטריקוט / סטייק פילה (בתוספת 29 ₪) / סטייק סינטה / טלה וטליה (בתוספת 29 ₪)

מרינדו, חטיפי אסאדו ברוטב צ'מיצ'ורי - צילום יפית בשבקין

תוספות לבחירה – סלט ירקות בוינגרט הדרים / פירה / צ'יפס / תפוחי אדמה / שעועית ירוקה.
שתייה לבחירה – לימונדה / אשכולית אדומה / שתייה מוגזת (בתוספת 7 ₪) / בירה מרינדו מהחבית 200 מ"ל (15 ₪).
לקינוח – קרם מלאבי / מיני קרם ברולה.

רשת Burgerim מתרחבת עם 3 סניפים חדשים!

הרשת שלימדה אותנו שהמבורגר אחד זה אף פעם לא מספיק משיקה שלושה סניפים חדשים ודנדשים שיספקו את צורכי הרעבים בבנימינה (רחוב השריג), ביג נצרת עלית וקריית השרון בנתניה. גורמים יודעי דבר בתעשייה מבשרים לנו שבסניפים החדשים יושקעו לא פחות מ-1.5 מיליון ₪ לקראת הפתיחה המצופה, מה שנקרא – השקיעו. להשקה הנוצצת מצטרפת השקעה של 100K ₪ בשיפוץ ושדרוג סניף מגה אור כפר סבא. בתיאבון לרעבים ובהצלחה לסניפים!

בורגרים בנימינה, צילום: בוריס צרניאקוב

רשת המבורגרים חדשה במיקום ממש לא שיגרתי

פז, כן – אלו מהדלק, מתכננים להקים רשת המבורגריות חדשה בצמוד לסניפי רשויות הנחות שלהם, Yellow. הסניף הראשון ברשת צפוי להיפתח בעוד כחודש בתחנת פז שבשדרות רוקח בת"א. הרשת החדשה צפויה להיקרא Y.Burger והיא תגיש המבורגרים במשקל 114 ג' ובמחיר, שנכון לכרגע, נשמר בסוד. אומנם לקהילה יש ניסיון לא רע עם המבורגריות בתחנות דלק, אבל קשה לנו להגיד שהמבורגר *של* תחנת דלק זה משהו שמלהיב את הדימיון (במיוחד שתשלובת "עוףטוב" נבחרה כספק הבשר של הרשת החדשה). לנו נשאר לאחל להם בהצלחה, אנחנו מצידנו נמישך לאכול המבורגרים נורמלים.