הכי לא חדשות – תפריטים חדשים, פתיחות חדשות ואירוע בשרים מטורף!

אור בלאן,

מדור החדשות המוביל של עולם ההמבורגרים לא נח לרגע וממשיך לעדכן אתכם בכל מה שחשוב לדעת! והפעם בפינתנו שלל דברים חדשים ומרגשים במיוחד: חגיגת בשרים מהחלומות עם מספר מקומות מוגבל; חידושים בגזרה הדרומית ממסעדה שהצליחה להלהיב את הכתבים שלנו; המבורגר חדש בפונדק; ראשלצ"ית אהובה עם תפריט מחודש, מבצע לחנוכה ברשת ארצית, חדש אצל הדוד סם וסצנת ההמבורגרים התל אביבית מתחממת עם המבורגריה חדשה, קטנה ומסקרנת. הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!

התפריט החדש של האשדודית הוותיקה

מסעדת סאנסט באשדוד משיקה תפריט חורף מיוחד וחמים – sunseTops! התפריט כולל תוספות ממש ממש לא שיגרתיות, החל מספייריבס טלה ונקניקיית מרגז, ועד מאק & צ'יז עם גבינת גאודה וטבעות בצל במילוי קרם גבינת בושה. זה אולי המבחר הכי מעניין שתוכלו למצוא, בוודאי באשדוד. אז למה אתם מחכים?! לכו לסאנסט!המבורגר טראמפ מושחת של סאנסט, מקור: יח"צ

חגיגת גריל עדלאידע – רמת הגולן Style

תפתחו יומנים, או לפחות אפליקציה של יומן ותרשמו ב-21/12/17 שאתם הולכים לחגוג!!! מסעדת הבקתה במושב רמות מזמינה אתכם לחגוג איתם את השקת התפריט החדש עם ערב טעימות מהחלומות – בשרים מהגריל והמעשנה עדלאידע! החל מ-19:00 בערב תוכלו לטעום מכל הבא ליד, לצלחת ולמזלג עם נתחים מובחרים, טעמים בלתי נשכחים ומגוון ע-צ-ו-ם של בשרים ללא הגבלה!! 
* יש להזמין מקום מראש לאירוע.
הבקתה ברמות - ארוחה ומבצע לחברי הקהילה

ההמבורגר החדש והמרגש של פונדק דה לוקס

מסעדת פונדק דה לוקס גאה להציג את ה"דה לוקס בורגר" – קציצת 200 ג' עשויה מבקר טרי מתנח בריסקט שנטחן באופן יומיומי, עם טופינג של גבינת צ'דר מותכת מעל, רוטב איולי צ'יפוטלה וירקות קלאסיים בלחמניית בריוש מפנקת (69 ₪ כולל צ'יפס, 8 ₪ תוספת בייקון). הפונדק מתחדשים עם המבורגר כל כך טעים שהוא הצליח להיכנס לרשימת ההמבורגרים הנכונים והפשוטים שלנו לשנת 2017! אנחנו תמיד שמחים לשמוע על חידושים מבית דה לוקס, וממש ממליצים לכם ללכת ולבדוק את ההמבורגר החדש של הפונדק.

החדש של פונדק דה לוקס. קרדיט: דור קדמי

הדוד סם מציג המבורגר חדש ומסקרן

מסעדת אמריקה, המתמחה בהמבורגרים מוטרפים, יצירתיים ובהחלט לא שיגרתיים, מציגה המבורגר חדש ומרגש – דאבל בורגר עם כבד אווז, פונדו גבינות, ביצת עין, בייקון וקראמבל קורנפלקס קייג׳ין והרבה הרבה (הרבה) קלוריות! עכשיו, אנחנו יכולים לתאר לכם את החדש בכל מיני צורות והשמועות מדברות על המבורגר עסיסי וטעים במיוחד, אבל עזבו – יש מקרים שבהם תמונה אחת עושה מה שאלף תיאורים לא יעשו:

החדש של מסעדת אמריקה

ההשקה המחודשת של הקלאסיקה הראשל"צית

למי מכם שלא שם לב, אנטריקוטה בראשל"צ עברה שדרוג מבורך והשיקה מחדש את התפריט שלהם. המסעדה הקטנה-גדולה הזו כבר מזמן הפכה ליקירת הקהילה ואהובה קבועה שלנו, ועכשיו הם השיקו מחדש את התפריט עם התמקדות ב-2 מנות הדגל של המקום, כריך האנטריקוט וההמבורגר המצויין שלהם. אז איפה הטוויסט? התפריט מציע רק את המנות האלו ומציע אותם במגוון גדלים משוגע – מ-170 / 200 ג' ועד 600 / 750 ג' (לכריך / להמבורגר). כתבנו אור בלאן יצא לבדוק האם התפריט החדש שומר על הרמה?

ההמבורגר של אנטריקוטה - זה תענוג

חנוכייה לי יש, בוערת בה האש ומבצע לי קטן

חנוכה, חנוכה – חג יפה כל כך, אור חביב והמבורגרים מסביב. כמה המבורגרים? מה דעתכם על 8 ב-88 ₪? רשת Burgerim יוצאת במבצע מיוחד לרגל 8 ימי החנוכה: 8 פריטים מהתפריט ב-88 ₪ בלבד! אז מה תוכלו להזמין במסגרת המבצע? 4 בורגרים בטעמים שונים, 2 תוספות לבחירה ו-2 כוסות שתייה לבחירה מהתפריט. המבצע יערך בתאריכים  ה-12/12/17 עד ה-20/12/17 ותקף בכל סניפי רשת בורגרים, בישיבה בסניף או ב-T.A בלבד.מבצע חנוכה של רשת burgerim

המבורגריה חדשה ומטריפה

רחוב דיזינגוף עומד להתחדש בהמבורגריה חדשה ומסקרנת מבית קצביית מרקטו. המקום החדש צפוי להיפתח ברחוב דיזינגוף 125 בת"א, ובכלל להצטרף לסצינה ההולכת ותופחת של המבורגריות מטריפות בלב העיר הגדולה. עוד אין פרטים על הפתיחה הקרובה, אבל אנחנו כן יודעים לספר לכם שקצביית מרקטו נחשבת לאחד מהקצביות הטובות והאיכותיות בעיר, ואין לנו ספק שהם יביאו את הניסיון והידע שלהם לידי ביטוי גם כאן. בהצלחה להמבורגריה החדשה והקטנה!

The Littel Burger Shop - בקרוב

חדרה מתחדשת עם המבורגריה לתפארת

תושבי חדרה והסביבה שימו לב, שימו לב! בשעה טובה נפתחה המבורגריה חדשה ומסקרנת בעיר, ביפבורגר שמה. האנשים הטובים של ביפבורגר מבקשים לחדש ולרענן את הסצנה הקולינארית בעיר ולהכיר לעיר המבורגר חדש ומעניין שכמותו עוד לא היה. שלחנו את עודד לבדוק האם בשורת ההמבורגרים באמת הגיעה לחדרה?

ביפבורגר חדרה - ההמבורגר החדש בעיר

אז זהו להפעם, זאת אומרת אם פתיחה של 2 המבורגריות חדשות, מבצע לחנוכה, אירוע בשרים וחידושי תפריטים ב-3 מסעדות לא מספיק לכם. שיהיה לכם שבוע המבורגר טוב!