הכי לא חדשות – הטבות בלעדיות, המבורגר פסיכי,שחקן חדש ומה לעשות בוולנטיין

אור בלאן,

מדור החדשות הכי לוהט של עולם ההמבורגרים בא לחמם לכם את החורף! והפעם במדור תגלו על לא פחות מ-3 (!!!) הטבות חדשות וטעימות במיוחד לחברי הקהילה, איפה תרצו לחגוג את וולנטיין כמו שצריך (עם המבורגר), מנות חדשות בזכות מועדון "השמנמן המתמיד", שירות משלוחים חדש – ישן שהושק מחדש, המבורגר פסיכי ובלתי הגיוני שכמותו עוד לא ראינו ושחקן חדש בסצינה הראשל"צית – הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!

הדייט המושלם לוולנטיינ'ס ברשת מוזס

בוולנטיינ'ס הקרוב כל המסעדות של רשת מוזס לובשות חג ומציעות חוויה רומנטית לזוגות האוהבים שיוצאים לגוג ולאהוב. לכל מי שרוצה לחגוג את ההנאות הקטנות של החיים עם האדם החשוב לו ביותר, רקמה הרשת מתכון לדייט שלא יישכח. לצד ההמבורגרים המובחרים, העשויים מ-100% בשר טרי הנטחן מדי יום במקום, תפגשו במסעדות גם מעטפת רומנטית שאי אפשר לסרב לה – ורדים לאוהבים, קוקטייל Love Potion המורכב מג'ין, אלדרפלאוור, תותים וטימין (19 ₪)וגולת הכותרת – נמסיס, עוגת שוקולד עשירה המוגשת עם גנאש וניל מוקצף ומפנק (29 ₪).מוזס מפנקים לכבוד וולנטיין, קרדיט: רן הלל

האופציה הדרומית לוולנטיינס

ברביס – הדיינר האילתי שכבש את ליבנו שובושוב מזמינים אותכם לחגוג את חג האהבה עם תפריט זוגי רומנטי הכלול מנה ראשונה אחת לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה (אפשר ללכת על סטייק, אבל אנחנו כמובן ממליצים על ההמבורגרים המטורפים של ברביס!) תוספת, בקבוק שתייה קלה/כוס יין/כוס בירה וקינוח זוגי, והמחיר? רק 250 ₪ לזוג.

רובן של ברביס - שחיתות מפנקת

לא 1, לא 2, אלא 3 הטבות חדשות ומרגשות לחברי הקהילה!!!

אם איכשהו יצא שפספסתם את ההטבות החדשות לחברי הקהילה, תתביישו לכם. קבוצת דה לוקס מפנקת את חברי הקהילה בלא פחות מ-3 הטבות חדשות ומרגשות!! אם אתם רעבים להמבורגר המשובח של טראק דה לוקס, אז קבלו גם כוס בירה או מנת צד במתנה מהמשאית שמשגעת את העיר! ואם החלטתם להעביר ערב באווירת השוק, אז לכו לפונדק דה לוקס ותיהנו מטופינג בייקון או בירה מהחבית on the house! ר-ג-ע, זה לא הכל!!! ומה תעשו אם חורף, קר וגשום ואתם רוצים את כל הטעים הזה אצלכם בבית?! תזמינו לכם את ההמבורגרים המפנקים של הוק דה לוקס וקבלו חבילת בייקון מתנה!! עם הטבות כאלו לא ברור לנו למה אתם עדיין קוראים ולא עסוקים בלהזמין?!טראק דה לוקס - המבורגרים בלתי רגילים!

שחקן חדש בסצינה של ראשל"צ

מסעדת פאו וואו בראשל"צ, שידועה כבר קוקטיילים ומקום מפגש לשעות הלילה הקטנות, מצטרפת לחגיגת ההמבורגרים עם מנה חדשה ומסקרנת – הפאו וואו בורגר!  פאו וואו מתמחים בעיקר באלכוהול רב ותפריט מנות שונות לחלוקה בין החבר'ה ולאחרונה הם הוסיפו שחקן חדש לסצינת ההמבורגרים הראשל"צית. הפאו וואו בורגר מגיע עם חזה אווז, ריבת בצל, אורוגולה, מיונז וצ'יפס בצד ולפחות לפי הדר בן יעקב, מדובר בהצלחה טעימה! פאו נכנסים לתחרות באזור עמוס ולא קל, עם מסעדות דוגמת אל צ'יביטו המשפחתית והאהובה או אנטריקוטה הוותיקה, ואפילו קבאנה בורגר החדשה. לנו נשאר לאחל בהצלחה, ובתיאבון!פאו וואו - החדש של ראשל"צ

קרמבו+המבורגר?!?! ועוד באילת?!

צ'מעו – אנחנו מדווחים פה על המון המבורגרים, מוזרים יותר ומוזרים פחות – אבל כזה באמת שעוד לא ראינו, וגם לא חשבנו שנראה אחד כזה. אז בלי יותר מדי הקדמות – קבלו את הקרמבו-בורגר, כן – זה המבורגר עם כבד אווז שמצופה בשוקולד ומוגש כאילו היה קרמבו ענקי. איפה תמצאו את השיקוץ הזה? מסעדת BT באילת, האם כדאי לאכול את זה? אתם תחליטו. קרמבו-בורגר של BT אילת

פורסם במקור ב-Mako

מנות חדשות בזכות חברי מועדון 'השמנמן המתמיד'

רשת יומנגס, שהשיקה רק לאחרונה את קליקת החברים שלה 'השמנמן המתמיד', הזמינה את חברי הקליקה ליום טעימות מיוחד לבחירת המנות החדשות שיכנסו לתפריט. חודש אחרי, יומנגס משיקה מנות שנבחרו לטובות ביותר, ומנה אחת שעליה חברי הקליקה לא הסכימו לוותר! מוסד ההמבורגים יומנגס, יצא לאחרונה בצעד שעוד לא נראה באף אחת מההמבורגריות בישראל, במסגרתו הגיעו חמישים חברים מהקליקה של יומנגס, 'השמנמן המתמיד' לחוויה קולינרית במהלכה נחשפו למבחר מנות חדשות, מהן נבחרו המנות הבאות שיכנסו לתפריט הרשת:

המנות החדשות של יומנגס, צילום יפית בשבקין

חודש לאחר יום הטעימות מצרפת יומנגס שתי מנות לתפריט רווי הטעמים, המכיל לא פחות מעשרה סוגי המבורגרים שונים אליהם מצטרף הבלקני החדש המכיל בשר בקר טחון עם שומן אווז, אגוזי מקדמיה וקשיו טחונים, צ'אנקים של שקדי עגל, מעל בוריקה ורוטב טחינה יוגורט וסומק. הבלקני יוגש כמהדורה מוגבלת ולזמן לא ידוע. בגזרת הנקניקיות חברי הקליקה לא הסכימו להיפרד מנקניקיית הבשר לבן שתוגש באורך חצי מטר ובמשקל 400 גר' של בשר לבן עמוס בגבינת גאודה איכותית. המנה הראשונה שנבחרה ברוב מוחץ והטריפה את חברי הקליקה היא המאק אנד צ'יז – מקרוני מוקרם בגבינות צ'דר כתומה, גאודה ומוצרלה ואפשר יהיה גם לקבל שבבי בייקון פריכים מעל.

הבלקני החדש של יומנגס, צילום יפית בשבקין

ואם לא הספיק לכם, יומנגס מרחיבה את אופציות הטופינג להמבורגרים ומעמידה כיום שמונה-עשרה אופציות לגבינות איכותיות על ההמבורגר בניהן בלו סטילטון הכחולה מאנגליה, מונטשגו כבשים מספרד ואולד אמסטרדם הגאודה הידועה מהולנד. הצטרפות ל"שמנמן המתמיד" נעשית בסניפי הרשת. תוך 24 שעות מההצטרפות, יהנה השמנמן משלוש הטבות כספיות – שתי הנחות של 50 ₪ כ"א על רכישה ב-100 ₪ ובנוסף בחודש בו חל יום ההולדת שלו, יהנה מהמבורגר עם שתי תוספת לפי בחירתו ללא תשלום.

יומנגס - המנות החדשות, צילום יפית בשבקין

מקדונלד'ס משיקים את משלוחי החורף

רשת מקדונלד'ס מחזירים את שירותי המשלוחים שלהם לאזור ת"א רבתי עם השקת ה-McDelivery. הרשת הודיעה כי תחל בשירות משלוחים עד הבית באמצעות הסניף החדש שנפתח לאחרונה במתחם שרונה. את המשלוחים ניתן לבצע באמצעות האפליקציה או דרך האתר והשירות יופעל באזור תל אביב דרום ומרכז עד שד' רוקח. סכום המינימום הנדרש לביצוע ההזמנה הוא 85 ₪, בתוספת 12 ₪ למשלוח. מקדונלד'ס משיקים את mcdelivery

אני פורים, אני פורים – אלכוהולי ומבדח!

וויסקי בר-מוזיאון מתכוונים לחגוג את חג פורים בקרנבל תחפושות צבעוני עם תפריט מנות קוקטייל מיוחד, אלכוהול עדלאידע, תחרות תחפושות והטבות לרוכשים כרטיסים מראש! ביום רביעי ה-28.2.18, ייערך בוויסקי בר-מוזיאון משתה פורים מטורף וצבעוני. הערב יתחיל באירוע קוקטייל בעמידה במסגרתו יסתובבו המלצרים ויגישו מגוון מנות Finger Food ממטבח השף של הוויסקי-בר, כגון: בשרים בעישון עצמי, רוסטביף, אנטריקוט, קרפצ'יו פילה בקר, סביצ'ה סלמון, מבחר קינוחים ועוד מגוון מנות ספיישל למשתה פורים. לצד מנות הקוקטייל שיוגשו עד השעה 22:30 יוגש תפריט אלכוהול חופשי במהלך כל הערב, ואף קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות הוויסקי-בר.

וויסקי מוזיאון בר חוגג פורים, קרדיט: דור קדמי

על עמדת ה-DJ ינצחו מיסטר DJ חנן דרוב ו-DJ יותם אייזק עם שירים וסטים באווירת 80', 90' ודיסקו. ניתן לרכוש כניסה נפרדת למסיבה בלבד החל משעה 23:00, הכוללת אלכוהול חופשי לאורך הערב כולו.

* מספר המקומות מוגבל.
* פתיחת שערים 20:00.
* מספר מקומות ישיבה בהזמנה מראש בלבד ובתוספת תשלום.

מחירים:
* 350 ₪ לאדם (280 ₪ מכירה מוקדמת עד 20.2.18) מקנה כניסה כולל תפריט קוקטייל עד השעה 22:30 ואלכוהול עדלאידע במהלך כל הערב.
* 180 ₪ לאדם (150 ₪ במכירה מוקדמת עד 20.2.18) מקנה כניסה החל משעה 23:00 ואלכוהול עדלאידע במהלך כל הערב.