הכי לא חדשות – מדור חדשות ההמבורגר שלא נח לרגע

יאיר פרייס,

סניף חדש למוסד נערץ, חגיגת יומהולדת עם תפריט סודי ופסטיבל שחיתות ותענוגות במסעדה שכולנו אוהבים! קבלו את החדשות הכי חמות של עולם ההמבורגרים במדור שלא נח לרגע.

ביירן חוגגת 3!

ביירן חוגגת 3! ולרגל יום ההולדת תפריט יומולדת חגיגי ל-10 ימים של שיגעון חושים (2/6-11/6), דיילות, צ'ייסרים במבצע ואווירה בווארית. התפריט החגיגי יכלול מנה מיוחדת של המבורגר – המבורג סטייק: המבורגר מבשר בקר, בשר לבן ובייקון טחון בלחמנייה עם חמאה מזוקקת, סלסת עגבניות ושמנת חזרת. הזמינו מקום מראש, לא כדאי להחמיץ!
ביירן – פרישמן 22, ת"א.

מסעדת ביירן חוגגת 3

דיקסי – BBQ, Music & Cocktails Festival

מסעדת דיקסי הוותיקה עושה כבוד לדרום העמוק של ארהב בפסטיבל בשרים, ברבקיו, קוקטלים ומוזיקה בסגנון מדינות דרום ארהב. במהלך חודש שלם יוגשו בנוסף לתפריט הרגיל, תפריט ספיישלים של הקלסיקות ממטבחי קרוליינה הדרומית עד טקסס. התפריט יכלול עשר מנות בשר חדשות ותוספות מיוחדות. אה, ויש גם מילשייק! התפריט המיוחד של דיקסי מוגש בכל יום החל מה-12/5 עד ה-12/6בין השעות 12:00-23:00.

dixie תפריט ספיישל

סניף חדש לויטרינה!!

הויטרינה, מזללת ההמבורגרים והנקנקיות הנודעת מתרחבת ופותחת סניף חדש ומרגש! הסניף יהיה גדול יותר מהסניף הקיים באבן גבירול ובקונספט מעט שונה, יותר לכיוון דיינר אמריקאי. ההמבורגר המסורתי והצ'יפס תפו"א ובטטה עם גרידת הלימון נשארו ולהם יתווספו מנות חדשות. כל המנות בסגנון (ושם) אמריקאי. בין המנות החדשות של הויטרינה תוכלו למצוא:

המבורגר Butler – קציצת בקר עם חמוצים, איולי, בצל, ריבה, גבינת גאודה וארוגולה.
Golden State – ההמבורגר הקלאסי של הוטרינה בתוספת חמוצים, חסה אייסברג, רוטב מיוחד, גבינת צ'דר, עגבניות וריבת בייקון או בצל.
Best Coast – המבורגר צמחוני העשוי מפטריות פורטבלו מטוגנות בשמן עמוק וממולאות בגבינת צ'דר וגאודה מומסת מעל עם חסה, עגבנייה ותוספת מיוחדת (ששש.. בנתיים זה סוד).

החידושים לא נגמרים בהמבורגרים, תוכלו למצוא בסניף החדש גם טורטית פולנטה עם אסאדו ואפילו סלט עוף סיני (כי מה יותר אמריקאי ממטבחים של זרים?). גם במחלקת השתיה יש חידושים עם לימונדת אבטיח ולימונדת פטל-סלק – הכל, איך לא, נעשה במקום. וכמובן גולת הכותרת – את כל המנות ניתן לקבל עם מנת צ'יפס חצי-תפו"א וחצי בטטה!

ויטרינה לילי - המבורגר שחיתות!

ואם כבר תפריט חדש, איך אפשר בלי קינוחים?

טאקו שוקו – מדובר בוופל בלגי שקופל לטאקו, בעל מעטפת קראנצ'ית, ממולא בגלידת וניל, שוקולד ואגוזי מלך.
Chubby Hubbie Cookies – שבבי חמאת בוטנים, שוקולד צ'יפס, בייגלה ושיבולת שועל (בשביל הבריאות).

לצערנו הסניף כרגע פתוח להרצה. למה לצערנו אם שואלים? כי בתקופת ההרצה יפעל הסניף החדש רק בשעות הערב. בימים ראשון – חמישי, מ-18:00 עד 23:00. אך אל דאגה, החל מעוד שבועיים תיפתח המסעדה גם בשעות הצהריים, ובהמשך ככל הנראה גם בסופי השבוע. חובבי ההמבורגרים המושבעים שבניכם וודאי זוכרים את סניף וולפנייט לילינבלום, אז הסניף החדש של הויטרינה נפתח במקומו.

כתובת – ויטרינה לילינבלום 40, תל אביב.

תפריט בורגרים חדש במסעדת לה ביסטרו בר

מסעדת לה ביסטרו שבמתחם עזריאלי בחולון מציגה תפריט המבורגרים חדש המצטרף לתפריט הקיים. מדובר בקציצות של 250 גרם בשר טרי שנטחן במקום המוצעות ב-5 וורסיות שונות. כל מנה מגיעה עם שתי תוספות לבחירה: צ'יפס, סירות תפוחי אדמה, פירה או סלט ירוק. אלעד וטל הספיקו לבדוק את ההמבורגרים החדשים של לה ביסטרו בר ולדווח!

המבורגר של לה ביסטרו בר

אז זהו להפעם ממדור החדשות היחיד בישראל שמתמקד רק במה שחשוב באמת – המבורגרים!