הכי לא חדשות – מ-ל-א הטבות, מבצעים וטירופים של המבורגרים בכל הארץ!!

אור בלאן,

איפה תמצאו המבורגרים ללא תחתית במחיר מצחיק? איזו רשת המבורגרים מציע לכם המבורגר שני בשקל 1 בלבד? איפה תמצאו מבצע מטריף של 1+1 למלחמה בשביזות יום א', ומי החליט לפנק את חברי הקהילה בהטבה בלעדית לארוחה זוגית מטריפת חושים? כל החדשות החשובות באמת של עולם ההמבורגרים, הדקו חגורות אנחנו מתחילים!

גם המבורגר חדש וגם הטבה חדשה ובלעדית לחברי הקהילה!

הבקתה ברמות מצליחה להפתיע אותנו כל פעם מחדש. כתב אחר כתב שנשלח לבקתה חוזר ומספר על המבורגרים מעולים ובשרים מטריפי חושים. בעקבות גלי העלייה לרגל של מעריצי הקציצה הקדושה, האנשים הטובים של הבקתה החליטו להגדיל את תפריט ההמבורגרים עם יצירה חדשה. אז קבלו את המבורגר אסאדו של הבקתה – אסאדו בקר ואסאדו טלה שמנמנים טחונים גס עם חזה אווז מעושן טבעות בצל וקונפי שום.

המבורגר אסאדו של הבקתה ברמות

ר-ג-ע יש גם הטבה!! רק ואך ורק לחברי הקהילה בימים א' עד ה' – ארוחת המבורגר זוגית ב-96 ₪ בלבד! זה כולל: שתי מנות המבורגר עם צ'יפס הבקתה + כוס בירה + קינוח לוליפופ שוקולד לכל סועד (עבור המבורגר אסאדו והמבורגר הבקתה תוספת של 10 ₪ להמבורגר).

* חברי הקהילה מתבקשים לציין עם הגעתם שהם חברים בקהילת המבוגר ישראל.   
* הדיל מוצע במסעדה בימי שלישי לקהל הרחב ובכל ימות השבוע לחברי הקהילה.

שם: הבקתה. כתובת: נוף כינרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

ההמבורגר המטריף של רעננה, עכשיו כמה שאתם רוצים!

טוב מסתבר שהקטע הזה של המבורגרים ללא הגבלה התחיל לתפוס וחזק. Bang Bang ברעננה יוצאים בערבים מטריפי חושים ברביעי לקהל המשוגעים לדבר – כל יום רביעי לאחר 20:00 תוכלו לרכוש צמיד בעלות של 119 ₪ שמקנה המבורגרים ל-ל-א ת-ח-ת-י-ת + בירות חופשי +הרים של צ'יפס. OMG!!

כתובת: הסדנה 6, רעננה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-00:00

לאכול בלי הגבלה עם שוורים

בולס בורגר, ההמבורגר המטריף של קריית חיים, החליטו להצטרף לגל הטירופים ולהציע לכם דיל לא רגיל בעליל – המבורגר וטופינגים + צ'יפס וטבעות בצל ללא הפסקה!!! כן, כן אתם קוראים נכון, אוכלים כמה שמסוגלים ומשלמים רק 129 ₪ + עלות האמבולנס שייקח אותכם למיון אחרי שלא תוכלו לעצור את עצמכם.
בולס בורגר מציגים - אכול כפי יכולתך!

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: כשר. שעות פתיחה: א'-ד', ה' 11:30 – 3:30, ו' 11:30 – שעה לפני כניסת שבת, ש' שעה אחרי יציאת שבת – 2:00,.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הרשת שמפנקת עם 1+1 בימי ראשון

רשת עד העצם אקספרס החליטו לעזור לכם לפתוח את השבוע עם חיוך והמבורגר, ובגלל שזה יום באמת קשה אז לא סתם המבורגר – מבצע של 1+1 על המבורגר אקספרס כולל תוספות (!). אז יאללה, נוהל יום א' חדש למלחמה בשביזות.

1+1 בימי א' - רשת עד העצם אקספרס*אין‭ ‬כפל‭ ‬מבצעים‭ | ‬המבצע‭ ‬על‭ ‬המבורגרים‭ ‬אקספרס ‭‬ | 1/2/3‬כולל‭ ‬תוספות‭ ‬על‭ ‬ההמבורגרים‭ | ‬לא‭ ‬תקף‭ ‬על‭ ‬ארוחות‭ ‬‭|‬‭ ‬בישיבה‭ ‬בסניף‭ ‬בלבד‭| ‬ בימי‭ ‬ראשון‭ ‬בלבד

גם לאשדודים מגיע 1+1

מסעדת רובן באשדוד החליטה גם היא להצטרף למאבק בשביזות יום א' ולפנק את תושבי העיר עם מבצע שווה במיוחד – בכל יום ראשון, ולאורך כל היום תיהנו מ-1+1 על המבורגר 225 גרם או על הסלופי ג׳ו. כן – קונים אחד ומקבלים את השני בחינם!

רובן אשדוד במבצע 1+1

*לא תקף במשלוחים | אין כפל מבצעים/הטבות | תוספות על/לצד ההמבורגר נמכרות בנפרד

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המבורגר שני בשקל 1 בלבד?!

סניף יהוד וסניף רמת השרון של רשת הבוקרים, בורגר סאלון, יציעו ליום אחד בשבוע עד סוף 2018, המבורגר שני בשקל אחד. על כל הזמנת המבורגר במשקל 160 ג' ומעלה תשלמו רק 1 ₪ קטן וצנוע על המבורגר נוסף של 160 גרם נוסף בשקל. המבצע זמין בסניף יהוד בימי שלישי בלבד, ובסניף רמת השרון בימי ראשון בלבד.

בורגר סאלון רוממה - ווילד בורגר כפול עם גבינה

למידע נוסף בעמוד הרשמי של רשת בורגר סאלון
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

פורסם במקור ב-mako

המוסד הראשל"צי הוותיק שנסגר

קשה לנו לדווח על המבורגריות שנסגרות, עוד פחות נעים כשמדובר בהמבורגריה שהייתה למוסד. מסעדת מיטבול בראשון לציון הודיעה על סגירת שעריה, ותושבי העיר והסביבה איבדו עוד המבורגר (זאת לאחר שאל צ'יבטו המשפחתית נסגרה מוקדם יותר השנה). לנו נשאר לאחל בהצלחה לבעלים בהמשך הדרך ולתושבי העיר להזכיר שאפשר להתנחם בעוד רבים אחרים.מיטבול ראשל"צ, מקור: יח"צ