מקסיקסני חדש בעיר, דילים שווים וחגיגת יומהולדת עם הטבות

אור בלאן,

חגיגת יומהולדת עם ספיישלים ומבצעים, דיל מטריף עם תוספות ללא הגבלה, מקסיקני חדש שמגיע לעיר, צ'יפס חדש עמוס בכל טוב, והמפץ הגדול מגיע לעיר. כל ההטבות, החדשות והחידושים שאתם חייבים להכיר במדור החדשות שלא נח לרגע. הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!

קדימה יומהולדת!

רשת בורגר סאלון חוגגת שנתיים לסניף קדימה! רשת ההמבורגרים עם הקאובוים מזמינה אותכם לחגוג יומהולדת עם חודש שלם של הטבות – כל שבוע הטבה שווה מחכה לכם באפליקציה של בורגר סאלון, ואם זה לא מספיק אז בנוסף יש גם דיל מיוחד לכל החודש, מה הדיל? המבורגר 320 גר' ב-80 ₪ / 440 ג' ב-94 ₪ עם תוספת רצועות טלה ואננס מקורמל + צ'יפס, שווה!

בורגר סאלון קדימה חוגגים יומהולדת שנתיים

*ללקוחות המועדון בלבד
*ההטבה הינה חד פעמית
*בישיבה בסניף קדימה בלבד
*למימוש לאותו שבוע בלבד
*ט.ל.ח

לעמוד הרשמי של רשת בורגר סאלון

הטבה חדשה ללא תחתית

רעבים? קבלו: בולס בורגר מפנקים אותכם עם תוספות מטריפות לחברי הקהילה! בולס מזמינים אותכם לטרוף כמה טופינגים שמתחשק לכם עם קציצה מעולה במשקל 250 ג'. איך ממשים את ההטבה? פשוט מציגים את הדיל במעמד ההזמנה וטורפים בהנאה.

בולס בדיל בלעדי לחברי הקהילה!

 

*הדיל כולל צ’יפס / צ’יפס מטובל / פוטטוס/ טבעות בצל + שתיה לבחירה
* הדיל לא תקף בימי שני ושבת
* מימוש ההטבה באמצעות הצגת השובר
* הפעילות באחריות מסעדת בולס
* ט.ל.ח

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: כשר. שעות פתיחה: א'-ה',12:00-02:00, ו' 12:00-עד כניסת שבת, ש' מצאת שבת-02:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

יש מקסיקני חדש בעיר

תגידו שלום לאל צ'אפו, ההמבורגר המקסיקני החדש בת"א מבית המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים. האל צ'אפו (52 ₪) מורכב מחמאת טבסקו, גבינת צ'דר, סלסת עגבניות, חלפניות כבוש, נאצ'וס ואיולי טבסקו ולפי הדיווח של אור בלאן, מדובר בחגיגה מקסיקנית בפה! אז יאללה, רוצו מהר למוסד ותתענגו על כל ביס.

אל צ'אפו - החדש של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

שם: המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים. כתובת: אבן גבירול 67, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'- ד' 11:00- 02:00, ה'- ו' 11:45- 04.00, שבת 11:00- 03:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

המפץ הגדול

בנג בנג ברעננה משיקים המבורגר חשד, גדול ומטריף! קבלו את ה"ביג בנג",  200 גרם של תערובת נתחי שייטל, פלדה, צלעות וכתף, בטחינה גסה בתוך לחמניית בריוש מפנקת. אבל רגע, זה לא הכל! יש גם הטבה מטריפה לחברי הקהילה – קבלו 2 טופינגים ב-מ-ת-נ-ה! בכל הזמנת "ביג בנג".

בנג בנג - צ'יזבורגר מפנק

* המבצע תקף בימים א'-ה' בין השעות 12:00-23:00
* המבצע בתוקף עד ה-1/7/19
* לא תקף במשלוחים

כתובת: הסדנה 6, רעננה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-00:00

עמוס בקטע טוב

איך נשמע לכם צ'יפס מתובל עם רוטב צ'דר מקסיקני, פרוסות חלפיניו על האש וקרם פרש? קבלו את הלודד פרייז (44 ₪). את המנה החדשה והעמוסה בכל טוב הזאת תוכלו למצוא במסעדת סאנסט באשדוד ואתם פשוט חייבים את זה לעצמכם.

loaded fries של סאנסט

שם: סאנסט. כתובת: מרטין בובר 1, אשדוד. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 01:00-18:00, ו'-ש' 02:00-12:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי