חוגגים עצמאות כחול-לבן-בשר כמו שצריך!

ארקדי פורטנוי,

מזל טוב המדינה חוגגת 71!!! חג הבשר והמנגל הלאומי הגיע אז ריכזנו לכם את כל המבצעים והמקומות המעניינים לקראת החגיגות לתפארת המדינה וקהילת המבורגר ישראל!

עצמאות חוגגים עם המבורגר של בוקרים

לכבוד יום העצמאות רשת בורגר סאלון תמכור בכל בסניפיה מגוון מוצרים מן הקצביה באיכות גבוהה מבית לימוזין. בנוסף לסדרת הווילד בורגר המטריף תוכלו לרכוש לחמניות טריות (!) ואת הרטבים המיוחדים של הרשת בבקבוקים בודדים או מארז. אבל רגע, זה לא הכל! חדש ומיוחד לכבוד החג – חבילת קבב עגל/טלה מקצביית הרשת ב-82 ₪ בלבד!

בורגר סאלון חוגגים עצמאות 2019

סדרת הווילד בורגר:

  • חבילת 6 ווילד בורגר 160 גרם – 82 ₪
  • חבילת 6 ווילד בורגר 220 גרם – 99 ₪

רמי דנה, מנכ"ל רשת בורגר סאלון "אנו שמחים להנגיש את הבשר המשובח של מסעדת לימוזין, השנה החלטנו שחובבי ההמבורגרים בישראל יוכלו לקחת יחד איתם את ההמבורגרים שלנו לארוחת המנגל המסורתית". הייחודיות של בורגר סאלון היא הטריות של הבשר. בעלי מסעדת לימוזין, רמי גינת ואמיר טלמור, מגדלים את הבקר בחווה בעמק יזרעאל ולכן כל הבשר שמסופק לבורגר סאלון מידי יום הוא בשר טרי. נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה.

שם: בורגר סאלון. כתובת: כרשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: כנסו לרשימת הסניפים של בורגר סאלון. טלפון: 1700-705-715

עצמאות בסטייל עם בשר מהגולן

רשת מרינדו – הבשר מהגולן מזמינה אותכם לחגוג עצמאות עם מבחר בשרים והנחות מיוחדות לכבוד יום המנגל הלאומי. קבלו: 2 המבורגרים (220 ג' כ"א) ב-71 ₪ בלבד! רוצים עוד? חטיפי טלה ב-99 ₪ לק"ג (במקום 109 ₪), שיפודי פרגית ב-69 ₪ (במקום 79 ₪), שיפודי שייטל עגלה עם שומן טלה ב-109 ₪ (במקום 129 ₪), קבב/נקניקיות ב-129 ₪ ל-2 ק"ג (במקום 176 ₪), וקבב רומני (עגל) במהדורה מוגבלת לחג ב-129 ₪ ל-2 ק"ג (במקום 89 ₪ לק"ג).

מרינדו חוגגים עצמאות 71!

שם: מרינדו. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של מרינדו

צ'ייסרים להמונים!

המבורגר גורמה 26 רוצים לחגוג איתכם כמו שצריך! ההמבורגריה שכבשה את העיר תהיה פתוחה במהלך החג ואתם מוזמנים ליהנות עם צ'ייסרים on the house. כאילו שהייתם צריכים תירוץ בשביל לשתות…

הכבש של גורמה 26

שם: המבורגר גורמה 26. כתובת: מקווה ישראל 26, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

הספיישל של אגאדיר

רשת אגאדיר משיקה תפריט ספיישל לכבוד האירווויזיון שיוצא בסמוך לחג. בתפריט הספיישל אשר יושק ב-/05/07 ויוגש בשלב הראשון במשך חודש יכלול מנות בטעמים עזים ומרכיבים בלתי שגרתיים. כל מנה בתפריט נוצרה בהשראת שירי הניצחון הישראלים בתחרות האירופאית: הללויה, TOY ,אבניבי ודיווה. בנוסף, אגאדיר מזמינה אתכם לערבי קריוקי באווירת שירי האירוויזיון .17:00-19:00 השעות בין 12.5-18.5 במסעדות הרשת בת"א.
בתפריט: מקסי הללויה חלב ודבש 220 גר' – המבורגר בקר, גבינת סנט מור, רוטב חריף מתוק בלחמנייה מקמח מלא וירוקים מוקפצים (85 ₪); TOY דיאנא 250 גר' – המבורגר בקר וטלה, קרם פלפלים פיקנטי, חציל פריך עם בולגרית וצ'יפס (84 ₪); אבניבי בלאק אנגוס 250 גר' – המבורגר אנטרקוט, עגבנייה ובצל צלויים על הפלנצ'ה ברוטב מעושן וצ'יפס (89 ₪); כדורי דיווה – כדורי מק אנד צ'יז בציפוי סודי ופריך מבית אגאדיר (27 ₪) כל המנות יוכלו להגיע בליווי 3/1 בירה קרלסברג/טובורג בתוספת של 19 ₪ בלבד.

ספיישל אגאדיר, מקור: יח"צ

שם: אגאדיר. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: תלוי סניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של אגאדיר

בירה ברמות

הבקתה ברמות מזמינה אותכם לפינוק אמיתי – כוס בירה מתנה לתאפרת מדינת ישראל! בשבילנו, הבשרים המטריפים של הבקתה הם סיבה מספיק טובה לחגוג, וכמובן ההמבורגרים המצויינים שלהם, ועכשיו יש גם כוס בירה במתנה, שווה!

הבקתה - פלטת בשרים מעשנים יחדשם: הבקתה. כתובת: נוף כינרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

יום עצמאות עם יווני

מסעדת גרקו המהוללת מזמינה אותכם לחגיגת עצמאות בסגנון יווני אמיתי! סובלקי קבב עגל אמיתי, סובלקי אנטריקוט וצלעות טלה הם רק חלק קטן מקולקציית מארזי הבשר המתובלים, אותם יצר השף אליאב גולדנברג ממסעדת גרקו, לקראת חגיגות יום העצמאות ה-71. כמו המטבח הישראלי, גם היווני מתברך במסורת עניפה של גריל ועל האש שבאה לידי ביטוי במסעדות גרקו. תפריט הספיישלים יוגש בביום העצמאות במסעדות, ויכלול:

גרקו עד המנגל צילום אנטולי מיכאלו

  • סובלקי קבב עגל יווני (68 ₪)
  • כרעיים עוף במרינדה של תפוזים, רוזמרין, שום, ושמן זית (68 ₪)
  • סובלקי פרגית בתערובת תבלינים (66 ₪)
  • צלעות טלה בתיבול סומק, נענע יבשה ושמן זית (148 ₪)
  • סובלקי כבד טלה עם שמן זית, פטרוזיליה ובצל ירוק (78 ₪
  • סובלקי לבבות עוף במרינדה של שמן זית, בצל סגול, כורכום ופפריקה (66 ₪)
  • נקניקיות עגל טימין וגבינת קפלוטירי (88 ₪)
  • סובלקי אנטריקוט מתובל בפפריקה, שום, מרווה ושמן זית ( 110 ₪)
  • סובלקי שקדי עגל בתיבול אורגנו, שום וכמון (78 ₪)
  • סובלקי גבינת סאגנקי ובצל ירוק במרינדת חומץ דבש ונענע (66 ₪)

לצד הספיישלים יוגשו משקאות אוזו וצ'יפורו וכמובן בירת מיתוס.

שם: גרקו. כתובת: אורי צבי גירנברג 25 תל אביב, אבא אבן 9 הרצליה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 13:00-24:00, ו'-ש' 10:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

במשאית של השוורים כבר ביקרתם?

המבורגריסטים של חיפה והסביבה שימו לב! ההמבורגרים המצויינים של בולס בורגר מחכים לכם עם המון מצב רוח טוב, המבורגרים עסיסיים וכשרים ותוספות חלומיות כדי לחגוג עצמאות כמו שצריך. איך הם מתכוונים לעוד בזרם החוגגים הרעבים שיגעיו ביום הזה? קבלו את הפוד-טראק המטריף של בולס בורגר שיחנה בקרבת המסעדה ויספק לכם את החוויה המצויינת באווירה מטריפה. יאללה בלאגן!

הפוד טראק של בולס בורגר

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: כשר. שעות פתיחה: א'-ה',12:00-02:00, ו' 12:00-עד כניסת שבת, ש' מצאת שבת-02:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

מה זה וודקה-ברבקיו ?!

רוצים לתבל את החג עם קצת וודקה? בבלוודר משיקים מארז הכולל בקבוק וודקה (700 מ"ל), 'שמפניירה' קלה לנשיאה + מלקחיים עם ידית דלי הקרח מותאמת לנשיאה של המארז ממקום למקום, כאשר הבקבוק ניצב בפנים, ובעת העגינה הופכת למלקחיים המקלים על חלוקת הקרח לכוסות. המלקחיים מתחברים בבטחה לכלי הקרח כך שניתן לשאת בנוחות את הבקבוק.

וודקה בלוודר מארז על האש

מחיר מומלץ לצרכן  139 – 149 ₪, להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות.