יום ההמבורגרים הבינלאומי 2019 שמח!

אור בלאן,

חיכינו לו והנה הוא הגיע – יום המבורגרים הבינלאומי שמח לכל חברי הקהילה!!!! זהו, היום האחד בשנה שמוקדש כולו לקציצתנו האהובה כאן ואנחנו מתרגשים ורעבים לקראתו. כדי שלא תשארו רעבים אספנו עבורכם את כל המקומות שראוי להיות בהם ביום שכזה, עם הטבות, מבצעים ותחרויות מטורפות. יאללה בלאגן!

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים - המבורגר שחיתות

קאובוים עם דיל לא רגיל

רשת בורגר סאלון מזמינה אותכם לחגוג עם דיל לא רגיל – כל התוספות על ההמבורגר בחצי מחיר! הרשת שמביאה לכם המבורגר איכותי וטרי במחיר שפוי מפנקת את כ-ו-ל-ם עם טופינגים לכבוד חגיגות יום קציצתנו הקדושה. אז יאללה תעמיסו!

בורגר סאלון חוגגים את יום ההמבורגר 2019

*בהזמנת המבורגר 220 גרם ומעלה.
* תקף ב-28.5.19 בלבד, בישיבה במקום , לא תקף ב- T.A
*תקף בכל סניפי הרשת
*ללא כפל מבצעים, ט.ל.ח

שם: בורגר סאלון. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: כנסו לרשימת הסניפים של בורגר סאלון. טלפון: 1700-705-715

חוגגים עם דאבל קראנץ' מהגולן

מרינדו, הבשר מהגולן, מזמינים אותכם לחגוג את יום ההמבורגר הבינלאומי עם קציצה חד פעמית שתוגש במיוחד לכבוד היום המיוחד הזה – קבלו את מרינדו דאבל קראנץ': 2 קציצות, בייקון טלה, צ'דר, בצל מטוגן, ריבת בצל ותפוצ'יפס קראנץ' – והכל ב-65 ₪ בלבד (!!) למה אתם מחכים?!

מרינדו דאבל קראנץ'

שם: מרינדו. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: כנסו לרשימת הסניפים של מרינדו

שובו של האמריקאי

בעקבות הערצה מטורפת ודרישת הקהל פורט 19 מחזירים לכבוד חגיגות יום ההמבורגר הבינלאומי ליום אחד בלבד את שובר הקופות האמריקאי – המבורגר פורט קצבים עם מ-ל-א רוטב גבינה, פטריות ובצל מטוגן (!), במחיר חד פעמי של 59 ₪.
האמריקאי של פורט 19

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2 | חשמונאים 95, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 24:00, ו' 11:00 – 16:00, ש' 18:00 – 24:00.

המוסך חוגג עם אתגר משוגע!

בגראז' מזמינים אתכם לשבור שיאים חדשים של שחיתות שתשלח אתכם לחו"ל. לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי, מסעדת הגראז' יוצאת לחיפוש נוסף אחר הקציצה האולטימטיבית, מירוץ המכונה "מבוקש השנה", וגם השנה היא מביאה לקהל הרחב את האפשרות להרכיב את המתכון לטופינג המושלם. לפני כשנתיים קטפה את הניצחון קציצת הבקר עליה הונחו פרוסות חזה אווז מעושן בחמאת בוטנים, בננות בקרמל מלוח וגבינת צ'דר, ובשנה שעברה קומבינציית מלפפונים בנענע ופסיפלורה היא זו שזיכתה את הזוכה בפרס המפנק. בשבועיים הקרובים המשתתפים בתחרות מוזמנים לשלוח את מתכוני הטופינג כתגובה בדפי הפייסבוק והאינסטגרם של המסעדה, במטרה להתעלות כמובן על מנות ההמבורגר הקודמות. המתכון המנצח עתיד להפוך למנה שתוגש בסניפי המסעדה ותישא את שם הזוכה במשך חודש שלם. בנוסף, הזוכה המאושר יזכה גם בחבילת נופש מפנקת בברלין, שם יוכל לעכל את הניצחון. המירוץ אחר "המבוקש" ייערך במשך שבועיים החל מה-12.5 וייגמר עם הכרזת שופטי 'קהילת המבורגר ישראל' על הזוכה במקום הראשון.

הגראז בתחרות המבורגר השנה, מקור: יח"צ

שם: הגראז'. כתובת: ראול ולנברג 24, ת"א | הרצל 151, ראשל"צ. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ת"א: 11:00 – אחרון הלקוחות כל השבוע כולל סופ"ש. ראשל"צ: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.

שלושה המבורגרים חדשים באקסטרים!

לקראת יום ההמבורגר הבין לאומי רשת יומנגס החליטה להשיק לא פחות מ-3 המבורגרים חדשים בטעמים מופרעים וייחודיים. האקסטרימים החדשים שייכנסו לתפריט הם:

  • המבורגר "אירי" (72 ₪) – 220 ג' תערובת בשר בקר ושומן חזיר טחונים עם צ'אנקים של גבינת צ'דר מיושנת. מגיע עם 'טופינג' של שעועית אפויה, בוטנים ממולחים וריבת בייקון. מגיע עם צ'יפס בצד.
  • המבורגר "נורווגי" (72 ₪) – 220 ג' תערובת בשר בקר, הודו ואווז טחונים עם קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטובלו. מגיע עם 'טופינג' של סלמון מעושן וריבת פטל. מגיע עם צ'יפס בצד.
  • המבורגר "קרואטי" (74 ₪, מחיר השקה עד סוף יוני או עד גמר המלאי) – 220 ג' תערובת בשר בקר וליה טחון עם עגבניות מיובשות, פרמז'ן וצנוברים מגיע עם פלפל שרי ממולא בגבינות. מגיע עם צ'יפס בצד.

המבורגר חדש של יומנגס

בנוסף, יוצאת הרשת במבצע מיוחד לכבוד החגיגותהמיועד לקהל הרחב- כל לקוח שיזמין ביום זה (28.5.19) מנת המבורגר בישיבה במסעדה ו/או באמצעות משלוח או TA, יזכה בכרטיס גירוד עם שלל הטבות ומתנות מפנקות, וביניהן: מנת SHARING  לבחירה, מנת המבורגר, בירת יומנגס ועוד!

יומנגס מציגים המבורגר חדש*מימוש ההטבה בין ה-29.5-7.6 במסעדה בלבד.

שם: רשת יומנגס. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת יומנגס

הטוויסט הטבעוני של אגאדיר

רשת אגאדיר מחליטה ללכת נגד הזרם ולציין את יום ההמבורגרים הבינלאומי דווקא עם ספיישל טבעוני (49 ₪) – המבורגר טבעוני 180 ג' עם פטריות פורטובלו ושמפיניון, מלפפון חמוץ, חסה, עגבניה, בצל ירוק ואיולי טבעוני.

אגאדיר, מקור: יח"צ

שם: רשת אגאדיר. כשרות: תלוי סניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רשת אגאדיר

תפריט המבורגרים מטורף במתחם גרינברג!

המבורגר פיצה, בורגר ניו יורקי בסגנון BLT, טרטר בורגר פריזאי בלחמניית בצק עלים ובצל מקורמל, ואף המבורגר בסגנון יווני, הם רק חלק קטן מהמנות בתפריט ההמבורגרים המושחתים ומלאי הגרוב אשר יוגשו בכל מתחם גרינברג בין התאריכים 25-30/5. על התפריט החד פעמי אמון השף אליאב גולדנברג, אשר יצר מגוון של המבורגרים עסיסיים במילויים שונים ויצירתיים, לקראת חגיגות יום ההמבורגר הבינלאומי. כל אלו בהתאם לאופי וקו המסעדה, בגרינברג עם מטבח בראסרי קלאסי מודרני ניו יורקי צרפתי, בגרקו עם מטבח יווני ו-PIZZA עם מטבח איטלקי.

שבוע ההמבורגרים במתחם גרינברג, צילום: אנטולי מיכאלו

התפריט מציג את הפנים הרבות והרבגוניות של ההמבורגר, מהמטבח של גרינברג ישודכו שלל הקציצות הלוהטות והעסיסיות ללחמניות שונות בתוספות רבות, לדוגמה: המבורגר ניו יורקי BLT סטייל (84 ₪) בייקון מטוגן, עגבניה, איולי סרירצ'ה, חסה רומית ופרמז'ן; המבורגר צרפתי (89 ₪)בלחמניית בצק עלים, בצל מקורמל, גרוייר, עירית ואיולי בצל; המבורגר יווני (86 ₪) עם נענע יבשה ובצל סגול, זוקיני צלוי, עגבניות בגריל וצזיקי מוגש בלחם מחמצת לבן
; והמבורגר איטלקי (84 ₪) עטוף בבצק פיצה ואפוי בתנור במילוי רוטב עגבניות, מוצרלה ובצל מקורמל.

מתחם גרינברג חוגג שבוע ההמבורגרים, צילום אנטולי מיכאלו* תפריט המבורגרים במתחם גרינברג יוגש בתאריכים 25/05-30/05
* מומלץ להזמין מקומות מראש

שם: הבקתה. כתובת: נוף כינרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.

חגיגה ברמות

לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי מסעדת הבקתה ברמות משיקה את ה-Smoky BBQ בורגר (78 ₪) – 70% אסאדו, 30% אונטריב ומעל הקציצה פרוסת סינטה מעושנת במעשנה של הבקתה. כל ההמבורגרים מגיעים עם כוס בירה בזלת צוננת מהחבית.

הבקתה ברמות מציגים: הסמוקי BBQ בורגר

שם: הבקתה. כתובת: נוף כינרת, מושב רמות. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 22:00-13:00, ו'-ש' סגור.

אילת? קבלו 2 במתנה

אם הגעתם לאילת אז אתם כבר יודעים שאין על ההמבורגרים של ברביס, ולכבוד היום והחגיגות קבלו 2 תוספות חינם! כי למה להסתפק במועט?

ברביס חוגגים יום ההמבורגר 2019

שם: ברביס דיינר & בר. כתובת: פארק אופירה, תרשיש 19, אילת. כשרות: לא כשר. שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-01:00. טלפון: 08-6342404

חוגגים עם BBB

רשת BBB מזמינה אותכם לחגוג עם B נוסף על חשבון הבית! מזמינים המבורגר B בורגר ומקבלים BB בורגר, מזמינים המבורגר BB בורגר ומקבלים BBB בורגר ככה בכיף, זה הולך להיות גדול!

רשת BBB חוגגת את יום ההמבורגר 2019
שם: BBB. כתובת: סניפים בפריסה ארצית. כשרות: תלוי סניף. שעות פעילות: לעמוד הרשמי של רשת BBB

HOOOLY המבורגר!

רשת מוזס יוצאת עם המבורגר מיוחד לכבוד החגיגה הבינלאומית, הכירו את ה-Empire Burger החדש (99 ₪) – מגדל של 450 ג' המורכב מ-3 קציצות של ההמבורגר הקלאסי של מוזס עם בצל מקורמל, פטריות צלויות, פלפלים ירוקים קלויים, רוטב פירי פירי, איולי צ'יפוטלה, חלפניו, מלפפון חמוץ, עגבניה וחסה המוגשים בתוך לחמניית בריוש מפנקת.

מוזס חוגגים עם Empire Burger

? הטבת דיל יומי בישראכארד – המבורגר 150 גר' ב- 29 ₪
* בתוקף עד 30.6.19
* למימוש בישיבה במסעדות הרשת בלבד, ללא כפל הטבות ומבצעים, לא ניתן לממש בימי שני

? הטבת לחברי ועד: המבורגר קלאסי 200 גר' ב-39 ₪
* למימוש בתאריכים 28-29.5.19 בלבד
* למימוש בישיבה במסעדה בלבד, בהזמנה מהתפריט הכללי, ללא כפל מבצעים והטבות

? הטבה בטלגרם: Moses Topping מתנה למציגי פוסט ההטבה בטלגרם של מוזס
* ההטבהבתוקף 31.5.19
* בישיבה במסעדה בלבד, הטבה אחת לחבר טלגרם

שם: מוזס. כתובת: סניפים בפריסה ארצית. כשרות: תלוי סניף. שעות פעילות: לעמוד הרשמי של רשת מוזס

חוגגים ביחד

למה לחגוג לבד כשאפשר לחגוג ביחד? רשת בורגרים יוצאת במבצעים והנחות במיוחד לכבוד יום ההמבורגרים הבילנאומי, בכל סניפי הרשת – אז קחו את החברים ולכו על זה.

רשת בורגרים חוגגת את יום ההמבורגר הבין לאומי 2019

שם: רשת בורגרים. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: תלוי סניף. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של בורגרים

לאכול בלי הגבלה עם השוורים

קבלו – המבורגר וטופינגים + צ'יפס וטבעות בצל ללא הגבלה! בולס בורגר בקריית חיים חוגגים בדרך היחידה שבאמת ראוי לחגוג את היום הזה עם פיצוץ מטריף ללא הגבלה של תוספות, קציצות וטופינגים מטריפי חושים והכל רק ב-129 ₪!

בולס בורגר מציגים - אכול כפי יכולתך!

שם: בולס בורגר. כתובת: אח"י אילת 60, קריית חיים. כשרות: כשר. שעות פתיחה: א'-ה',12:00-02:00, ו' 12:00-עד כניסת שבת, ש' מצאת שבת-02:00.

מתלבטים איפה לחגוג? easy!!!

הרשימה שלנו לא מספיקה ואתם עדיין מתלבטים איפה לחגוג? לא בטוחים איפה מומלץ ואיפה פחות? רוצים לקרוא קצת על המקום לפני שמחליטים? easy! נכנסים לאתר או לאפליקציה של איזי, מחפשים "קהילת המבורגר ישראל" ותקבלו את כל המקומות שבדקנו והמלצנו עליהם, כי כולם כבר יודעים שהמבורגר וחגיגות זה easy.easy - רשימת הציזבורגרים

חוגגים בגדרה

השף אסף שטרן מזמין אותכם לחגוג במסעדת אברטו שבגדרה עם תפריט המבורגרים מיוחד שיוגש בין התאריכים 26-28 במאי, אז מה בתפריט? המבורגר צרפתי (93 ₪) – נתח קצבים, מוגש עם פטה כבד בקוניאק וגבינת שוקולד לבן; סומו בורגר (163 ₪) – המבורגר 700 גרם בלחמניית ענק, בצל גריל, קטשופ ביתי חריף בצל בטמפורה; אמריקה טריפל (91 ₪) – 3 סליידר בורגר עם גבינת צ'דר, ביצת עין ופוטטו בהכנה ביתית במקום.

אברטו, יום ההמבורגר הבינלאומי 2019

שם: אברטו. כתובת: שכביץ 5, גדרה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 18:00-23:00, ו' ארוחת בוקר 09:00-13:00, 18:00-23:00, ש' ארוחת בוקר 09:00-12:00, ארוחת צהריים 12:45-16:00, 18:00-23:00.

פינוק צרפתי

רובן מוציאים יצירה חדשה ובלעדית לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי – המבוגר ״צרפתי״ 320 גר' ממולא בכבד אווז, קריספי שאלוטס, איולי קוניאק, ביצת עין ועוד כמה דברים טובים.

המבורגר צרפתי של רובן
שם: רובן. כתובת: סניפים בפריסה ארצית. כשרות: כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רובן

רשת הקרניבורים הידועה רק בשר החליטה לחגוג עם השקה מיוחד של My Burger – המבורגר בהרכבה אישית, לציון החגיגות. אתם מוזמנים להרכיב את הקציצה שלכם מול וויטרינה הבשר ובייעוץ הקצב לפי מידת העשייה, הנתחים והמשקל שמתחשק לכם. הבשר ייטחן במקום לנגד עינכם ומוגש באופן אישי לצד תפו"א מרוסק.רק בשר, מקור: יח"צ

* לא תקף בסניף רק בשר ראשון לציון

שם: רק בשר. כתובת: רשת בפריסה ארצית. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כנסו לרשימת הסניפים של רק בשר

המבורגר וופל כבר טעמתם?

החנות הקטנה והמטריפה, TLBS, משיקה ספיישל וול בורגר מיוחד (78 ₪ בארוחה) – המבורגר בלומנטל מ-65% שפונדרה, 10% שומן בוקס ו-25% תערובת השף שכולל בתוכו וופל בלגי קריספי עם רוטב מייפל ובייקון טלה.

TLBS, יום ההמבורגר 2019. צילום: דביר, שטיסל

שם: The Little Burger Shop. כתובת: דיזינגוף 125, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש 12:00-03:00