לא פחות משלושה המבורגרים חדשים, ופסטיבל עולמי אחד

אור בלאן,

מדור החדשות שלא נח לרגע ממשיך עדכן אותכם על כל מה שקורה בסצינה המקומית, והפעם לא פחות משלוש המבורגריות חדשות, מהכנרת ועד המרכז, וגם פסטיבל אוכל עולמי בירושלים בדיוק בזמן לסוכות. הדקו את החגורות, אנחנו מתחילים.

הקאובוים מגיעים לכינרת

בורגר סאלון פותחים את הסניף ה-14 של הרשת בצומת צמח ו-כ-ו-ל-ם מוזמנים! הרשת של הקאובוים עם הווילד בורגר המטריף שעשוי מבקר מהעדר הפרטי של בעלי הרשת, מגיע גם לצומת צמח עם סניף גדול, מושקע וחדיש, בדיוק בזמן לטיול סוכות הקרוב שלכם.

שם: בורגר סאלון צמח. כתובת: מתחם תחנת דלק פז, צומת צמח. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א-ש' 11:00-23:00

חדש ומורעב

שחקן חדש הגיע לכבוש את ליבכם וקיבתכם, תגידו שלום ל-Starving, דיינר בסגנון אמריקאי עם המבורגר בסיסי אך איכותי, מיתוג מגניב ואפילו יש פה מילקשייק אמיתי. ב-Starving דוגלים בשיטת השירות העצמי (עם באזרים שיגידו לכם כשהאוכל מוכן) ומגישים כריך המבורגר פשוט מבשר בקר עם אחוז שומן נמוך. לבחירתכם קציצה אחת, שתיים או שלוש (30 ₪ / 37 ₪ / 44 ₪) עם הירקות הרגילים. כמובן שזה לא כל התפריט ויש גם  סגול, הכי ויש גם כריך פילה עוף ברביקיו ואפילו צ'יפס בלגי, ואת הכל תוכלו לקבל בארוחה שכוללת ריפיל חופשי על השתייה. מבטיחים לדווח מהשטח (תחנת דלק סונול, בית עובד) בקרוב.

 ההמבורגר של Starving

פורסם במקור בWalla

הדוד סאם מגיע לירושלים, אבל כשר

שחקן נוסף שהצטרף לאחרונה לסצנה הירושלמית הוא Sam Burger, שכמו שהם מחייב, נותן כבוד לדיינר האמריקאי ואף מגישים המבורגרים מ-100% בשר בקר מעולה שנטחן על בסיס יומי. לכבוד הקהל הירושלמי, סאם בורגר לא הסתפקו במועט והמקום מציג בגאווה תעודת כשרות מהודרת של ״בד״צ מהדרין-הרב אברהם רובין״. המקום מגיש המבורגר קלאסי מבשר בקר מעולה, שורט ביף אסאדו בבישול ארוך מלווה ברוטב הסודי של סאם, ריב סטייק אנטריקוט ועוד מנות מהמטבח האמריקאי.

ההמבורגר של סאם בורגר

פורסם במקור בכיכר השבת

עזבו הכול ובואו לטעום עולם!

פסטיבל טועמים עולם הנו אירוע קולינארי בינלאומי חוצה עמים ועדות המחבר את ירושלים לתרבויות העולם. לראשונה עולה הפסטיבל לירושלים וכל אניני הטעם והפודי'ס מוזמנים לטעום עולם שלם במרחק נגיעה. תפאורות ענק ייצגו את המדינות השונות ובמתחמי האוכל מתוכננת חוויה קולינרית מרהיבה: נגנים והרכבים מוסיקליים עם מוזיקה אותנטית-עממית, שחקנים בתלבושות ססגוניות, והעיקר – מסעדות שף שיגישו מנות מיוחדות בטעמים וריחות מכל טעמי העולם.

פסטיבל טועמים עולם בירושלים

האווירה הייחודית למרגלות החומות וסביב המנות מאפשרת לנשום את בירות העולם כאילו ממש נמצאים בחו"ל ולהתרשם מצורת ההגשה המייחדת כל תרבות: אוכל רחוב, מנות גורמה, קלאסיקה צרפתית, אוכל אמריקאי, מנות מהודו, צרפת, איטליה, ברזיל, מזרח תיכון חדש, טעמים מהמזרח הרחוק ועוד! אז עזבו הכול ובואו לאכול! בין המסעדות והשפים המשתתפים: מאיר אדוני, עומר מיל, שגב, רושפלד, ונסה אביטן, רחל בן אלול, אל גאוצ'ו, טש וטשה, טשטשווילי, דושי, הטוניסאי של אלי, אגריפס, בנדיקט, SUSU & Sons, גן סיפור, גורדוס ורבים נוספים! *מחיר ממוצע למנה 35 ₪ (ויש גם בירות…)

איפה ומתי: גן הבונים, למרגלות החומה סמוך לשער יפו. בתאריכים 15-17.10.2019 בין השעות 16:00-23:00
מחיר: הכניסה לפסטיבל חופשית. מחיר למנה עד -35 ₪ והכל כשר!