זה שנסגר, זה שחוגג יומהולדת והטבה חדשה ומרגשת!

אור בלאן,

אחרי החגים זה כאן ומדור החדשות של עולם ההמבורגרים חוזר ובגדול! והפעם בפינתנו נספר לכם על הטבה בלעדית חדשה ומרגשת, על שף וויראלי שממשיך להתרחב, על המבורגר שחוגג יומהולדת ולצערנו גם על אהוב מהקריות שנסגר. הדדקו חגורות אנחנו מתחילים!

הטבה חדשה ומרגשת, בלעדי לחברי הקהילה

אלופי הבשר של אנגוסרי מפנקים את חברי הקהילה ב-50% הנחה על כל תפריט ההמבורגרים! כן, אתם קוראים נכון – 50% הנחה! איפה? בסניף אנגוסרי עין המפרץ בכל ימות השבוע ובמשך כל שעות היום! אז למה אתם מחכים? רוצו לאנגוסרי עין המפרץ ותתחילו לחגוג, אנחנו ממליצים על ההמבורגר 🙂

אנגוסרי מציגים - שחיתות בלחמנייה

* תקף עד 31.01.20
* תקף בישיבה וללא כפל הטבות, 50% הנחה לא תקפים על תוספות לצד ההמבורגר או על תוספות אשר לא כלולות במנה.
* תקף בכל ימות השבוע א-ש ובכל שעות פעילות המסעדה
שם: אנגוסרי עין המפרץ. כתובת: עין המפרץ סנטר. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 11:00-22:00

הגראז' חוגג חמש!

הסניף המקורי של הגראז' בראשון לציון חוגג ימוהולדת חמש! עכשיו כבר אפשר להכריז באופן רשמי על מוסד קולינארי שהוא חלק בלתי נפרד מהעיר, וזה לא אנחנו אומרים, אלא מאות ההמבורגריסטים שממשיכים להגיע ולטרוף את ההמבורגרים עם שמות של מאפיונרים והגזמות מתחדשות, שוב ושוב (ושוב). ותיקי העיר זוכרים איך בתחילת הדרך הגראז' תחילו עם תפריט צר של חמישה סוגים שונים של המבורגרים, ומשם רק גדלו והתרחבו במגוון מנות עם תפריטים מתחלפים ואין ספור מבצעים – כולם נועדו לספק את כלל הדרישה והקרייבינג להמבורגר בראשון לציון.

הגראז חוגג חמש, מקור: יח"צ

שם: הגראז' ראשון לציון. כתובת: תחנת דלק סונול, מחלף ראשונים, ראשון לציון. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:00-01:00, ה'-ו' 12:00-03:00, ש' 12:00-01:30.

ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי

הברברי סוגר את שעריו

לצערנו גם מסעדת ברברי קריית אתא סגרה את שעריה והצטרפה לקטגוריית הז"ל בורגר. ברברי קריית אתא היו ידועים בתור מקום אהוב בקרב חברי הקהילה מהקריות והסביבה. מהבעלים נמסר שהוא לוקח קצת הפסקה בשביל לאזור כוחות ומבטיח לעדכן כשייפתח מקום חדש, לנו נותר רק לאכל בהצלחה.

Dirty Burger של ברברי קריית אתא

מילר ממשיך להתרחב

סוסו אנד סאנס של עומר מילר לא נחה לרגע ופותחת את סניף נוסף בהוד השרון, ה-12 של הרשת. בהשקעה של 2 מיליון ש"ח הסניף החדש מבטיח להביא את חווית סוסו להוד השרון כולל כל התוספות, מנות ילדים, נאגטס, עסקיות ועוד.

פורסם במקור במאקו