קאובוי שחוגג יומהולדת, המוגזם שמגיע דרומה ושמועות על אמריקאי

אור בלאן,

מדור החדשות המוביל והמרגש של עולם ההמבורגרים הישראלי ממשיך לעדכן אותכם בכל מה שחשוב ומעניין לדעת. והפעם נספר לכם על קאובוי שחוגג יומהולדת, מוגזם שנוסע דרומה שמועות על רשת אמריקאית שבדרך לישראל ואפילו ננסה להבין מה עושה מקסיקני דווקא ביבנה. הדקו חגורות אנחנו מתחילים!

הקאובוי שחוגג יומהולדת

מזל טוב וימהולדת שמח לסניף בורגר סאלון רוממה שחוגג 7 שנים (!), אנחנו מאושרים עד הגג, והקיבה כמובן, ואתם נהנים משבוע של הטבות!  בין התאריכים 17-23/11 תהנו ממלא הטבות ופינוקים:

  • יום א' 17.11 – בירה מהחבית 1+1
  • יום ב' 18.11 – 300 גרם מנת נתחי אסאדו מבית לימוזין + צ'יפס ב- 75 ₪.
  • יום ג'  19.11 – 6 יחידות פלאפל ארגנטינאי בתוספת צ'יפס ב- 32 ₪.
  • יום ד' 20.11 – בקניית המבורגר, כל התוספת ליד ב-7 ₪.
  • יום ה'  21.11 – מנת כנפיים ב-1/2 מחיר.
  • יום ו' 22.11 – ההמבורגר עליכם התוספת מעל עלינו!
    * תוספת אחת להמבורגר
  • יום ש' 23.11 – 1+1 על כל הקינוחים והקפה בקניית המבורגר.

שם: בורגר סאלון חיפה. כתובת: היכל הספורט רוממה, פיק"א 69, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 11:00-23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי

השעה השמחה בשרונה

רעבים אחרי ארוחת הצהריםי אבל לפני ארוחת הערב? אל דאגה, מצאנו פתרון מצויין בשבילכם! סניף מרינדו שרונה מזמין אותכם לחגוג Happy Hour של המבורגרים עם מבצע 1+1 בימים א'-ה' בין השעות 16:00-19:00. מה בדיל? המבורגר עגל 220 גרם צלוי למידת העשייה האהובה עליך בלחמניית שומשום 1+1 במחיר של 59 ₪ בלבד! לנו זה נשמע כמו סיבה מעולה לשמוח בשרונה.

Happy Hour במרינדו שרונה מרקט

שם: מרינדו שרונה מרקט. כתובת: קלמן מגן 3, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 09:00-22:00, ו' 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת, ש' 09:00-23:00.

התופעה המוגזמת מגיע לבירת הדרום

באר שבע הולכת לזכות בפינוק מוגזם – יומנגס מגיעים לפתוח את הסניף ה-5 במספר של הרשת ולהביא את בשורת המוגזמים והמושחתים של יומנגס לבירת הדרום ולאלפי ההמוברגריסטים הרעבים שררק מחפשים המבורגר מוגזם ומופרע. אז תרשמו ביומנים את דצמבר 2019, ברחוב חיים יחיל 18, תחנת דלק תפוז. יאללה בלאגן (והמבורגרים)!

בנג בנג וגמרנו

לצערנו מסעדת בנג בנג ברעננה סגרה את שעריה והצטרפה לשורה של המבורגריות אהובות שנסגרו מתחילת השנה. ההמברגרים של בנג בנג מצאו מקום חם בלב ובקיבה שלנו ואף נכללו ברשימת הצ'יזבורגרים הטובים ביותר של 2019. לנו נשאר להגי תודה ע לאלפי המנות עם הטופינגים הבלתי נגמרים, החיוף וכמובן הוייב והצבע שהם הוסיפו לסצינת ההמורגרים.

בנג בנג רעננה - תענוג

שיק שאק בדרך לארץ?

העיתונות הכלכלית דיווחה לאחרונה על מגעים בין הראל ויזל, בעל השליטה המרכזי בקבוצת פוקס, והאחים ירזין, ממקימי רשת מוזס והבעלים של הרשתות עד העצם, טוני וספה ועוד, במטרה להביא את רשת שייק שאק לארץ (וגם את רשת סטארבאקס). זה לא סוד שרשת פוקס ירדה מגדולתה בשנים האחרונות והכנסות הרשת התכווצו, ולכן נדרש מהלך מצד הבעלים להגדלת הרווחיות. ויזל החליט לסמן את תחום המזון כדבר הגדול הבא והוא עושה אתה זה בגדול עם מותגים אמריקאים שיבצעו עלייה. אומנם מדובר במגעים ראשונים בלבד, והזכיינות אינה מובטחת בשבל זה, אך אנחנו מצפים בשקיקה לראות האם מדובר במהלך שישנה את השוק המקומי או לא, מבטיחים לעדכן.

שיק שאק בדרך לארץ? מקור: יח"צ

פורסם במקור בכלכליסט

השוורים מגיעים לחיפה, במשאית!

בולס בורגר, השוורים מהקריות, החליטו לכבוש יעד נוסף – אחרי הפתיחה של סניף נשר, הפעם הם סימנו את חיפה ולא סתם סימנו, קבלו את הבולס טראק – המשאית של בולס בורגר שחונה במתחם מת"מ בחיפה. כמו שאר סניפי הרשת, גם הסניף החיפאי יהיה כשר ויגיש את ההמבורגרים הידועים של בולס לתושבי האזור, בתיאבון!

הפוד טראק של בולס בורגר

פורסם במקור בכלבו חיפה והצפון

המקסיקני מגיע ליבנה

מרכז קרסו ביבנה מתחדש בסניף הראשון של רשת "המקסיקני" בישוב, שמתמחה באוכל מקסיקני איכותי ואותנטי. עד כה נפתחו 26 סניפים ברחבי הארץ, וגם הסניף החדש מעוצב ברוח רחוב מקסיקני, כשבר רחב ידיים מתפרש לאורכו ומבטיח אווירה שמחה. המטבח מעוצב כך שהוא גלוי ופתוח לעיני כל, כך שהסועדים יכולים לעקוב אחר כל שלבי ההכנה המרתקים של המנות, בהתאם למתכונים מסורתיים ועתיקי יומין. מכיוון שלמסעדת המקסיקני חשוב להעניק חווית טעם ייחודית ואמיתית ביותר, במקום משתמשים בירקות ובבשרים טריים בלבד וכל הסלטים נחתכים בכל יום מחדש, וגם את הטורטיות אופים במקום ומציעים אותן ביחד עם 8 סוגי רטבים שונים בדרגות חריפות שונה, כך שכל אחד יוכל להרכיב לעצמו טורטייה כפי שהוא אוהב. המסעדה החדשה, בעלת כשרות מרבנות יבנה.

המקסיקני מגיע ליבנה צילום: אריאל אגמון

לדברי גל פדלון, מנכ"ל רשת המקסיקני: "אנו גאים להביא ליבנה את בשורת המטבח המקסיקני, מהיום יהיה קל יותר ליהנות מהטעמים המיוחדים והמנות הטעימות. מההיכרות שלנו עם הציבור הישראלי, אנחנו יודעים שהמטבח המקסיקני והדרום אמריקאי צובר יותר ויותר מעריצים שמעריכים את האוכל האיכותי, המשביע והטעים".

כתובת: "המרכז של קרסו ביבנה", רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה