מ-ל-א מקומות חדשים, מנות חדשות וערב בשרים שאסור לפספס

אור בלאן,

מדור החדשות הכי בשרי שיש שמח להמשיך ולדווח על כמה שחשוב באמת, והפעם בפינתנו נספר על לא פחות מ-7 (!) מקומות חדשים שיספקו את הצורך שלכם בבשר איכותי וטעים, שירות משלוחים חדש להמבורגריה מטריפה ואהובה, מנה חדש ומוגזמת שאתם חייבים לבדוק ואפילו פיצה-בורגר חדש של רשת דומינוס. הדקו חגורות אנחנו מתחילים!

המעושנים של רובן מגיעים לחדרה!

רשת רובן, הרשת היחידה בישראל שמציעה בשר מהמעשנה ומתמחה בהמבורגרים ובבשרים מעושנים, משיקה סניף חדש בחדרה (מתחם "מול החוף וילג'"). לכבוד הסניף החדש והחורף הגשום יתקיימו לראשונה ערבי טעימות של בשרים מהמעשנה, בתוך חדר אירועים פרטי במסעדה. בין המנות שיוגשו תוכלו למצוא:

  • כריך קומות: מנת הדגל – בורגר 225 גרם בקומה הראשונה, קורנדביף מוקפץ עם ברביקיו ובצל בקומה השניה, איולי שום, מיונז, חסה, בצל וכרוב כבוש (69 ₪)
  • המבורגר קומות של 400 גרם – קומה ראשונה 280 גרם קורנבורגר (בקר וקורנדביף), קומה שנייה – 120 גרם של אסאדו מעושן מפורק, איולי כמהין, וירקות (76 ₪)
  • שורטריבס בקר מהמעשנה – אסאדו מבקר מקומי בעישון ארוך, מוגש עם רוטב ברביקיו-ציר בקר וצ׳ימיצ׳ורי (550 גרם, 129 ₪)

רובן חדרה - המבורגר מהמעשנה, צילום: בן יוסטר

פרימיום בורגר חדש וכשר בפתח תקווה

רשת Memphis הגיע לכבוש את אם המושבות פתח תקווה עם סניף חדש, השלישי במספר של הרשת. Memphis מתמחים ב במנות המבורגר פרימיום העשויות מ-100% בשר בקר טרי ומוגשות עם הרוטב הסודי של הרשת. הרשת, שזכתה במקום השלישי ברשימת ההמבורגרים הכשרים לשנת 2019 שלנו מביא את בשורת הפרימיום בורגר הכשר גם לפתח תקווה, ואנחנו מאחלים לכולם בהצלחה ובתיאבון!

פרימיום בורגר כשר, ממפיס. מקור: יח"צ

פורסם במקור בערוץ 7

הג'וקר החדש של מכבים

איך נשמע לכם 300 גרם אסאדו על העצם בקונפי ברביקיו שמוגש על לחמניית בריוש, חסה, מלפפון חמוץ, איולי שום בתוספת מק אנד ציז וסלט קולסאו (84 ₪), לנו זה נשמע נהדר. הג'וקר" – המנה החדשה של שמבז מבטיחה להשאיר אותכם שמותי לסת מהנאה ותדהמה, וגם את כתבנו ודיק הם הצליחו להפיל מהרגליים. אגב, המנה כל כך מוגזמת ומלכלכת שהיא  מגיעה עם כפפות שחורות….
שמבז חדש - המבורגר ג'וקר

איצטדיון חדש + המבורגר חדש

איצטדיון בלומפילד החדש מרגש אלפי אוהדים עם פתיחתו לאחר שנים של שיפוצים, אבל אנחנו מתעניינים דווקא בהמבורגריה החדשה שנפתחה ליד. בורגר סטיישן 23 אמורה לתת מענה לאוהדים הרעבים שמחפשים מה לאכול אחרי המשחק. עם לחמניות צבעוניות, צ'יפס מסולסל ורטבים מעניינים – בורגר סטיישן 23 הוא הילד החדש בשכונה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה.

בורגר סטיישן 23, המבורגר וצ'יפס

 פורסם במקור בהארץ

המשוגעים מחולון מגיעים להרצליה

מסעדת גורדוס מחולון מתרחבת עם פתיחת סניף חדש בהרצליה ומביאה איתה את בשורת המנות המפורכות, ההמבורגרים המשונים וכמו שהשלט מכריז – מותה של הדיאטה. השמנמנים של הרצליה מוזמנים לרחוב אבא אבן 5 לשבת שבעה ולנחם את יגונם עם שלל המנות המופרעות המוגשות במסעדה. ממשפחת האבלים נמסר: "תבואו רעבים!"

גורדוס הרצליה - הסניף החדש

חנות מפעל חדשה בראשל"צ לאנגוס

אנגוס דבאח פותחת קצבייה חדשה בראשון לציון במתחם חונים קונים ואנחנו מאושרים. הרשת מתרחבת ופותחת חנות מפעל חדשה בסוף חודש ינואר ותהיה פתוחה לקהל 7 ימים בשבוע, שתציע לתושבי ראשון לציון והסביבה את מיטב הבשרים הטריים בשר בקר, טלה, עוף והודו במחירי חנות מפעל ובאיכות שרק רשת אנגוס יודעת לספק. רשת אנגוס מונה 4 מסעדות ו-4 חנויות מפעל והוקמה  על ידי פאדי דבאח. ההתמחות של רשת אנגוס היא בבשר איכותי וטרי. כל נתחי הבשר לרבות המבורגרים, נקניקיות, וכמובן נתחי הבשר האימתניים מגיעים לחנויות המפעל היישר מהעדר הפרטי של הבעלים בגליל.

הבשר של רשת אנגוס, מקור: יח"צ

מושבוצ מזמינים אותכם לערב תענוג

השף ייפתח בן דב, השף יפתח סליטרניק והקצב ומגדל הבקר יוחאי שניידר מזמינים אתכם לארוחת Nose to Tail, בה יגישו 7 מנות המבוססות על מגוון גדול נתחי בקר ממשק שניידר וירקות ממשק רגב (ועוד 3 קינוחים משגעים). הארוחה תלווה ביינות מיקבי הבוטיק של רמת הגולן במזיגה חופשית. אז מה בתפריט:

מושבוצ ואיש ההמבורגרים מרוצה

  • מרק רגל בקערת לחם מחמצת.
  • פרחי קרפצ'יו כף בסלט תפוזים שומר ותרד.
  • כנאפה זנב שור בדמיגלאס תפוחים.
  • סטייק כבד עגלה בפלאמבה עראק על קרם שומר, מנגולד ודמיגלאס.
  • שווארמה שפונדרה (אסאדו) וצ'יפס כרישה על לאפה בעבודת יד.
  • רולדה מעושנת של צוואר בקר ממולאת בחלקי פנים ושומן בוקס.
  • יקיטורי דנבר ברוטב סאטה על ריזוטו אסיאתי

קינוחים

  • קנולי שבקייה במלית קרם פריחת הדרים, מרמלדת קליפות תפוז ושמן שומשום.
  • ברד פודינג עם  קרם וניל חם ופירות טריים.
  • טארט מלאבי ותותים

סדנאת הקצבים של מושבוצ
יום ג 21.1.20 בשעה 19:00, 249 ש"ח לסועד. להזמנת מקומות הכנסו לאתר של מושבוצ או בטלפון 04-6795095.

המהפכה מתרחבת!

מורדן בר ממודיעין ממשיכים לשאת את דגל המהפכה קדימה ולהפיץ אותו מעבר לגבולות מודיעין עם שירות משלוחים חדש שיספק לתושבי האזור (כפר אורנים, לפיד, כפר רות, מתקן אדם ושילת) את ההמבורגרים המהפכניים והמטורפים של מורדן בר במשלוח  בימים א'-ד' בין השעות 19:00 עד 23:45 (הרצה).

מורדן בר במשלוח

דומינוס משיקה: פיצה-בורגר!

רשת דומינוס החיטה להתמודד ראש בראש עם רשתות ההמבורגר הגדולות עם השקה של מוצר מפתיעה ומבלבל כאחד, קבלו את הפיצה-בורגר! על בסיס הפיצה הידועה שלהם, דומינוס  הוסיפו 150 גרם בשר המבורגר שמיובא מארגנטינה עם תוספת של מלפפון חמוץ מעל ומנת צ'יפס בצד יחד עם קטשופ היינץ. כתבנו טל קורנס אף התנסה ודיווח מהשטח, ואנחנו נשמח לשמוע מכם אם מדובר בשיגעון הבא או נפילה משוגעת?

פיצה בורגר של דומינוס

פורסם במקור במעריב

הקינג מגיע לנתב"ג

רשת ברגר קינג מצטרפת לקרב על הטסים לחו"ל עם פתיחת סניף נתב"ג. הסניף החדש יתפרש על פני 100 מ"ר, ויילחם ראש בראש עם מוזס ומקדונלד'ס שכבר תפסו עמדות בדרך לחופשה הבאה שלכם בחו"ל.. הסניף החדש שייפתח בטרמינל 1 ישרת נוסעים בטיסות הפנים לאילת כמו גם בטיסות לואו קוסט בינלאומיות.

כריך בייקון כשר של בורגר קינג פורסם במקור בכלכליסט

בורגר שאק חדש בבירה

השף חיים (הרווי) סנדלר החליט לייבא את אמריקה דווקא לעיר הקודש עם ההשקה של Harvey's Burger Shack – מסעדת המבורגרים כשרה המתמחה בסמאש בורגר והאחות הצעירה של Harvey's smoke house מעשנת העץ הירושלמית אותה פתח סנדלר לפני שנתיים. הארווי'ס מציעה תפריט סמאש בורגרים דקיקים ופריכים, הנעשים מבשר טחון טרי על הפלנצ'ה הרותחת ונמעך על ידי שפכטל לכדי קציצה דקיקה ומדויקת. בתפריט המבורגרים תמצאו את: האמריקאי – בייקון אסאדו צ'יזבורגר עם גבינה צמחונית כמובן (יחיד 56 ₪, כפול 74 ₪); הרובן – פסטרמה בקר מונטריאול, כרוב כבוש, גבינת מוצרלה צמחונית, חמוצים ורוטב הבית (64/82 ₪) או וויסקי ג'ק – רוטב ברביקיו ג'ק דניאלס, בייקון אסאדו, צ'דר, בצל מקורמל וחמוצים (58/76 ₪) ועוד רבים וטובים.

Harvey's Burger Shack, צילום: דניאל לילה.