הכי לא חדשות – חוגגים את הקיץ עם מסעדות חדשות, סניף חדש ורשת חדשה

יאיר פרייס,

הקיץ הישראלי, ים, שמש ופירות, אבל גם לחות מטורפת וחום בלתי נסבל. איך מתמודדים עם זה? בדיוק בשביל זה המציאו את המזגן, ואיך זה קשור אלינו? הנה כמה מקומות חדשים ומעניינים עם מזגן מצויין! והפעם בפינת החדשות שלא נחה, סניף חדש למסעדת המבורגרים ידוע מראשון לציון, רשת מסעדות חדשה שנותנת לכם את השליטה על הרכבת המנה ו-2 בשורות משמחות לתושבי קריית אונו והסביבה.

לשחק עם האוכל ברשת חדשה

רשת חדשה מושקת בימים אילו, Puzzle Foodשמה. לפי שם הרשת כבר אפשר לנחש את הקונספט – מנות בהרכבה עצמית. הרעיון הוא להקים רשת מזון מהיר שתגיש לכם שלל כריכים מושקעים במיוחד בהרכבה עצמית עם בחירה מקסימלית מתוך מגוון של לחמים, מילויים, רטבים ותוספות. בכריכים אנו מתכוונים להמבורגר, אסאדו מעושן, כרעי עוף מעושנים ומפורקים, קבב ואפילו סביח מושקע במיוחד. בנוסף הרשת מציעה מספר רטבים מקוריים ומעניינים כמו מיונז ברבקיו, איולי לימון ירוק, קטשופ קארי וחמאת בוטנים חריפה. כמובן שקונספט כל כך מעניין היינו חייבים לבדוק, אז שלחנו את יאיר פרייס לשחק עם האוכל במסעדת Puzzle Food בחולון.

puzzle Food - המבורגרים חדשים ומעניינים

בשורות קולינאריות משמחות לתושבי קריית אונו

  1. דוכן המבורגרים חדש בשם Captain Burger הולך להיפתח בקרוב בקריית אונו. זהו הסניף הראשון של Captain Burger מחוץ לירושלים בירתינו הקדושה. בדוכן הלכו על סגנון ה"שיק שק" האמריקאי, רק שכיאה לבירתינו, מן התפריט יעדרו הבייקון והגבינה. מה שכן תוכלו למצוא אצל הקפטן הם המבורגרים המוגשים בלחמניות הנאפות במקום וצ'יפס בעבודת יד מתפו"א טריים. הדוכן יפתח במקום המבורגר "בלונדי" שנסגר. אומנם עדיין לא הגענו לבדוק את המטבח של הקפטן, אך אנחנו מבטיחים כי בקרוב נשלח את הכתבים שלנו לבדוק את המקום (קוראינו הנאמנים מוזמנים לדווח בעמוד), פרטים בהמשך. כתובת: רפאל איתן 1, קריית אונו.
  2. תושבי קריית אונו וודאי ישמחו לשמוע שבנוסף, נפתח בראסרי חדש בעירם. מדובר ב-Ground Caffe אשר מגדיר עצמו כברסארי שכונתי, מה שאומר אוכל פשוט, זול וטעים. במקום תוכלו למצוא שלל מנות ישראליות קלאסיות כמו שקשוקה או שניצל ופירה ולצידם מנות מעניינות יותר כגון סלט עוף וקינואה, סלקים צלויים עם לבנה, פסטה וכמובן, אפילו קרפצ'יו והמבורגר עם צ'יפס. המקום כרגע בהרצה, מה שאומר מחירי הכרות ידידותיים, של 55 ש"ח למנה לכל היותר והמבורגר עם הצ'יפס ב-45 ש"ח, רוצו לנסות!  כתובת: שלמה המלך 6, קריית אונו.

ההמבורגר של קפטן בורגר

סניף חדש ונוצץ

מסעדת ההמבורגרים מראשון לציון, הגראז', מקימים בימים אלו סניף חדש, נוצץ ומרגש בעיר הגדולה. הגראז' הולכים להציע את ההמבוגרים שלהם לכל מי שמבקר ברמת החייל בת"א. ומבטיחים לנו תענוגות קולינריים והרים של המבורגרים שיבטיחו לתת מענה לכל רעב ורעבה. מקורות יודעי דבר סיפרו לנו שהעבודה על הסניף בעיצומה ואנחנו מבטיחים לעדכן אותכם בפרטים נוספים בקרוב.

באגסי של הגראז', מקור: יח"צ