הכי לא חדשות – המדור לאנשים רעבים בודק גל התחדשויות בשוק ההמבורגרים הישראלי

יאיר פרייס,

מה משותף לרשת מסעדות וקצביות בוטיק, רשת סופרים למוצרים אורגניים ומסעדת בשר יוקרתית? כולם נכנסו למדור החדשות שלנו! אהה כן, אפילו הצלחנו להכניס גם מסעדה טבעונית – תמשיכו לקרוא איך כל זה קשור.

אנגוס בשרים יורדת דרומה

רשת המסעדות וקצביות הבוטיק הצפונית "אנגוס – בשרים, מקדש של בשר" מגיעה למרכז עם סניף חדש ונוצץ! זהו ניסיונה הראשון של הרשת הצפונית לחדור למרכז (ולא, למרות השם הדומה אין באמת קשר לאגנס פאב). הרשת מבטיחה להביא את המומחיות והידע בבשרים כל הדרך מהצפון לאנשי תל אביב והמרכז. הסניף החדש צפוי להיפתח ברחוב הארבעה 20 היוקרתי בתל אביב. מבטיחים לדווח ברגע שנטעם!הבשרים של אנגוס חיפה - מקור: יח"צ

NG יורדת אל העם?

מסעדת הבשרים היוקרתית NG בר בשר, זו שערכנו בה את מפגש הקהילה האחרון, החליטה גם היא לעלות על הגל ותשיק בקרוב רשת המתמחה בעיקר בהמבורגרים. מ-NG מבטיחים המבורגרים באיכות ובשילובים שעוד לא ראינו. הרעיון הוא לפתוח רשת המתבססת על בשר איכותי מתוצרת ישראלית, ויש אפילו תוכניות להתרחב לחו"ל. נקווה שגם המחירים יפתיעו לטובה.

ההמבורגרים החדשים של NG

ממזון בריאות לגוף למזון בריאות לנפש

מכירים את רשת "עדן טבע מרקט"? אותה רשת סופרים המתמחה במזון אורגני ומוצרי "בריאות". אז אם אתם יודעים או לא הרשת פשטה את הרגל, צברה חובות כבדים ונמכרה לרשת "טיב טעם". מייסד הרשת, גיא פרוביזור, חקר וגילה את מה שרובנו יודעים מזמן. אנחנו אוהבים המבורגרים! על כן, מיזמו החדש הוא רשת המבורגרים בפריסה ארצית, בשם Burger Factory Express. הבידול של הרשת לדבריו יהיה באיכות הבשר. אנטריקוט מזן פיד-לוט מאורוגוואי הניזון מתירס בלבד. יהיו ברשת כעשרה סוגי המבורגרים, כמובן צ'יפס, חלת בצל, תפו"א אפויים, שעועית ירוקה מוקפצת וכו'. הרשת תהיה כשרה וינהל אותה השף ערן צור, השף של מסעדת טורקיז בדימוס. הסניף הראשון יפתח ברחוב אבן גבירול בת"א, בין קפלן לשאול המלך. לפי הודעת הבעלים, ההשקה החגיגית של הסניף צפויה ל-18/9/16, אנחנו כמובן נהיה שם לסקר, לדווח ולתת את הדעת.

בורגר פקטורי אקספרס - עיצוב ניו-יורקי

רגע של נחת

מסעדת ננוצ'קה הינה מוסד מוכר לכל חובב קולינאריה. מדובר במסעדה שהיא מוסד, ומקום של כבוד בעיקר לאוכל גרוזיני. אך אבוי, לפני מספר שנים, הבעלים הפכה לטבעונית, ואיתה כל התפריט. כעת, כחלק מחידוש ורענון התפריט ובניסיון למשוך לקוחות חדשים, ננוצ'קה מציגה "המבורגר" טבעוני חדש. על פניו, לא אוכל גרוזיני ולא באמת המבורגר, ולמרות זאת, החלטנו לתת מקום של כבוד ולו רק בשל הפרסומת ה ג א ו נ י ת הזו:

אז זהו להפעם, מבטיחים להמשיך ולדווח על כל ההמבורגרים החדשים, המקומות השווים ולשתף בסרטונים שאהבנו.