צ'ק אין בורגר מציגים: עולם חדש מופלא דווקא בחצור הגלילית

מעין קורן,

המבורגר כשר למהדרין. מסעדה שנפתחה בשיא הקורונה. המבורגר עם מלפפונים באוזו. הייתם מאמינים שזהו אחד ההמבורגרים הטובים בצפון? כתבינו הצפוני לא ציפה שההמבורגר החדש בקניון חצור הגלילית יהיה כל כך מוצלח…

צ'ק אין בורגר האמריקאי

כשנודע לי שאני הולך לסקר המבורגר כשר קצת חששתי, כי מה כבר אפשר לצפות מבשר שעבר הכשרה והומלח מבעוד מועד? אך כמה שטעיתי, ולשמחתי גיליתי עולם חדש מופלא-המבורגר כשר וטעים בטירוף! צ'ק אין בורגרס נפתח לפני כשנה וחצי בקניון חצור הגלילית, במיקום מרכזי בדרך צפונה. בעל המקום הוא דודו- שף מהאזור שלמד קולינריה במשך שנים ברחבי העולם והחליט בזמן הקורונה לפתוח מסעדה משלו, שפונה גם לקהל הדתי שבאזור וגם לכל חובבי ההמבורגר הרגילים. הקונספט הכללי הוא טיסה עולמית ל-9 יעדים שונים שכוללים 9 מנות ספיישל בנוסח אותה מדינה, כאשר כל מנה מקבלת תערובת בשר שונה (שנטחנת במקום) ותוספות מיוחדות משלה. מחיר ההמבורגר הוא קבוע ואחיד, 79₪ להמבורגר, תוספת צד ושתיה.  כבר בכניסה למסעדה אפשר להרגיש את חווית הביקור במדינות השונות בעזרת עיצוב מושקע שלקח אותנו לתחושה של הרפתקה עולמית (במיוחד אהבנו את הדלפק שעשוי מערימה מסודרת של מזוודות). המלצרים החליטו שכראוי למקום שמחזיק 9 ספיישלים שונים, נצטרך לטעום לפחות 5 מהם.

הפשלנו שרוולים ויצאנו למשימה

 

ההמבורגר הראשון שקיבלנו הוא 'האמריקאי'– קציצת אונטריב, אסאדו מפורק, ביצת עין, שום קונפי ובצל מטוגן. הטעם היה נפלא. האסאדו המתקתק נתן את רוב הטעם (וקצת השתלט, מזל שהוא כזה טעים), ביצת העין איזנה את המתוק ובאה בטוב, ומידי כמה ביסים הופיע קונפי שום שהוסיף הרבה כיף. סה"כ מנה מאוד טעימה, לדעתי אפשר להפחית מהאסאדו כדי לתת יותר מקום לשאר המרכיבים.

ההמבורגר השני היה 'האיטלקי'– קציצת בקר-טלה, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות, פטריות, פסטו ועלים ירוקים. המבורגר מפתיע מאוד לטובה. הטעמים השתלבו מ-צ-ו-י-י-ן ונתנו טעם משובח ולא צפוי (מעולם לא אהבתי עגבניות מיובשות וזיתים על המבורגר לפני כן). לצד המנה הגיעה מנת פוטטוס עם שום, לימון ופטרוזיליה שגם היא היתה נפלאה.

צ'ק אין בורגר האיטלקי

השלישי בארוחה היה 'המקסיקני' – קציצת אסאדו, גוואקמולי, חלפיניו, נאצ'וס וגמבצל מטוגנים. המבורגר עם תוספות לא מפתיעות, בדיוק מה שהייתי מצפה מהמבורגר בנוסח מקסיקני. למרות זאת- זה היה ההמבורגר המקסיקני הכי טוב שאכלתי, כל תוספת היתה עשויה כמו שצריך והגיעה בכמות הנכונה, מה שנתן מקום מרכזי לכל מרכיב ויצר מנה מאוזנת וטובה. מנה כיפית מאוד.

צ'ק אין בורגר המקסיקני

קצת מנוחה לא תזיק

אחרי 3 המבורגרים מוצלחים כבר היינו מפוטמים מספיק, אז בתור מנוחה החליט דודו לתת לנו לטעום קציצה בלי כלום, כדי שנרגיש את הבשר בלי תחפושות. שמחתי מאוד על כך כי זה צעד שמראה הרבה ביטחון בבשר מצידו, ונתן לנו לטעום את הקציצה הכשרה כמו שצריך. הקציצה היתה מדהימה. כן כן, קציצה כשרה מדהימה. תיבול טוב של מלח ופלפל, מידת עשיה מדיום מדויקת, בשר איכותי וטרי ונוזלים שנוטפים לכל עבר. אחרי המנוחה המשכנו לשתי המנות האחרונות.

ההמבורגר הרביעי היה 'הארגנטינאי' – קציצת צוואר עם שעועית שחורה, פלפל ירוק קלוי שלם, צ'ימיצ'ורי ובצל מטוגן. ההמבורגר הזה כמו שחשבנו לפני שטעמנו אותו, היה פחות מוצלח מבין כולם, לדעתינו התוספות(במיוחד השעועית) לא השתלבו טוב על ההמבורגר, אבל אולי לארגנטינאים זה כן משתלב. זה הזמן לציין לטובה את מידות העשייה שהיו טובות לאורך כל הערב, וכמובן את הלחמניות שעושות את העבודה ומספקות את הסחורה.

צ'ק אין בורגר הארגנטינאי

אחרון חביב הגיע אלינו ההמבורגר ה'יווני' – קציצת צוואר, חציל מטוגן, תרד ומלפפון מושרה באוזו. כן. זה נשמע קצת הזוי, מלפפון באוזו על ההמבורגר?מזל שלא פסלנו מראש: אין ספק שזו המנה המקורית מכולן, החציל היה המניה הבטוחה שכולנו אהבנו, והמלפפון באוזו פילג אותנו לשני מחנות, אני טענתי שהמרירות של האוזו לא תורמת להמבורגר, אך חבריי אהבו את הקונספט של אפטר טייסט אלכוהולי אחרי הביס. בקיצור, שווה לנסות.

צ'ק אין בורגר היווני

לסיכום חווית צ'ק אין בורגר

צ'ק אין בורגר הפתיע את כולנו מאוד. המקום מציע המבורגר ברמה גבוהה ביותר עם שילובים מפתיעים, מקוריים ומוצלחים. לדעתי המקום נמצא גבוהה מאוד בדירוג ההמבורגריות של הצפון, ואני מקווה שהוא יקבל את החשיפה והשם שמגיע לו!! 

שם: צ'ק אין בורגר. כתובת: דרך הבנים 1, חצור הגלילית. כשרות: כשר למהדרין. שעות פעילות: א'-ד' 11:00-00:00, חמישי 11:00-1:00, שישי מ-11:00 עד שעה לפני כניסת שבת, שבת – חצי שעה אחרי צאת שבת עד 1:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי