בדקנו המבורגר חדש בחבל אשכול – מיד-בר בורגר בר

ארקדי פורטנוי,

אתחיל בקלישאה – מסעדנים, זכרו ששירות אדיב זה חצי מהחוויה! כשאת.ה במילואים ואת.ה מת להמבורגר את.ה מנחש שזה לא הולך להיות ברמה של המרכז, אבל בכל זאת מקווה לטוב. במוצאי שבת הגענו למקום חשוך מבחוץ שהסתבר כפועם וחי מאוד מבפנים. הצוות צעיר וחייכני והקהל מורכב מחיילים ותושבי המקום בווייב חמוד, מרווח ונעים.

 
מלצרית חביבה חייכה אלינו והזמנו כנפיים חריפות. הן לא רעות בכלל. למעשה, הביצוע והתיבול ממש מעולים. אין ספק שנזמין גם בפעם הפעם.
 
 
לאחר מכן המשכנו לצ'וריסו עם צ'יפס. קיבלנו שלוש נקניקיות גדולות ומשביעות שטעמן חביב. לא כמו הכנפיים המצויינות אבל זה לא רע. התיבול טוב הדחיסות קצת לא נעימה והבשר פשוט. השילוב של הצ'וריסו עם הקרלסברג מהחבית היה מעולה ועם 1+1 על הבירות זה אפילו אחלה סיפתח לארוחת ערב במילואים. את ההמבורגר ביקשנו במידיום. המלצרית השיבה ש"יש רק מידיום וול, אבל תבקש…" וציינה זאת כהערה בטאבלט. ההמבורגר 'אנטריקוט' בתפריט עולה 47₪ ובתוספת 22₪ ניתן להמירו לארוחה עסקית עם צ'יפס ושתיה.
 
 
הלחמניה פריכה, הירקות לא נחו יותר מדי במיץ של עצמם וכל אחד מימש את ייעודו המקורי, אבל הביס הראשון שחצה את הבשר היה די מאכזב. לא ציפיתי לאנטריקוט, אבל תערובת הנתחים הבסיסיים עם הלישה האגרסיבית העניקה טעם דחוס ויבש לחלוטין (מעט שומן עוד היה יכול לעזור לדבר הזה לרדת בגרון). באי-נעימות ביקשתי מהמלצרית להחליף את המנה והתשובה המחויכת מיד גרמה לי להרגיש הרבה יותר טוב- הזמנתי ג'בטה אנטריקוט במקום.
 
 
ג'בטה אנטריקוט – זו לא הג'בטה הכי מושלמת שטעמתי מימי, אך הלחם הפריך (במוצאי שבת!) הכיל פרוסות קרועות של בשר טוב, עשירות בטעם ונעימות. טרפתי בביס אחר ביס. מכלול הרטבים והירקות הפריכים עשו עבודה מצוינת יחדיו ונהניתי מאוד.
 
 
מקום שתכננתי לפסול על הסף בגלל ההמבורגר הפך בזכות השירות הקשוב למקום שאמליץ לנסות, עם כנפיים וג'בטה נהדרת. שוב פעם המציאות מוכיחה כמה חשוב היחס האנושי במסעדה שלחלוטין יכול להפך את החוויה.
 
שם: Mid-bar בורגר בר כתובת: 2211 מרכז מסחרי, אבשלום כשר: כשר שעות פעילות: א'-ה' 11:00-23:30 יום שבת 19:00-00:00.
ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי