דנה מגלה את התפריט החדש של מוזס

דנה רוזנפרב,

כבר כמה שנים שהמבורגריות בתל-אביב צצות כמו פיטריות אחרי גשם, מה שמכריח את רשתות ההמבורגר הותיקות לנסות לעמוד בקצב, ולהמציא את עצמן מחדש. אבל האם זה בכלל אפשרי? יצאתי לבדוק את התפריט החדש של מוזס, והופתעתי.

אני כבר לא זוכרת את הפעם האחרונה שאכלתי ברשת המבורגרים גדולה, ולא באחת מההמבורגריות המציפות את תל אביב. השילוב של האיכות, המחיר והמגוון די הכריע את הכף מבחינתי… אבל הנה, כך יצא, והתבקשתי ללכת ולנסות את התפריט החדש של מוזס.

אני אתחיל ואומר, לפני הכל, שהשירות היה ממש מצויין – המלצרית שלנו, שעובדת כבר שלוש שנים בסניף מוזס רוטשילד, הייתה מאוד נחמדה ונעימה, וסופר בקיאה בתפריט. אומנם אני באה בשביל לאכול, אבל שירות מבאס לגמרי יכול לפגוע בכל החוויה, ושירות טוב יקפיץ אותה. פה, הוא לגמרי הקפיץ אותה.

אז מה אכלנו?

פתחנו בשתי ראשונות מהתפריט החדש – קרפצ׳יו חציל (39 ש״ח) וקסאדייה דה קרנה (49 ש״ח). קרפצ׳יו החציל היה מאוד שונה ממה שיצא לי להתקל עד כה (לא טחינה-כוסברה ופטרוזליה-שמן זית), ולגמרי באופן חיובי – קרם חציל, מעליו חציל קלוי, פרוסות צ'ילי טרי, צ'יפס קוקוס, פרוסות דקיקות של בצל סגול, רוטב בוטנים, נענע, כוסברה ובזיליקום. בקיצור – קרפצ׳יו חציל טרופי ומשגע. אהבתי. מנת הקסאדייה דה קרנה הייתה טובה גם כן – טורטייה קלויה עם ראגו טלה ורוטב שעועית שחורה לצד כוסברה, צנונית, צ'ילי טרי, סלסה של עגבניות שרופות וקרם שעועית לימה. למרות שלא הייתי מתנגדת לקצת יותר חמיצות של סלסה או פיקו דה גאיו גם בקסאדייה עצמה, מדובר במנה כיפית וגדולה למדי עם בשר טעים – גם לאלו שלא נמנים בקרב מעריצי בשר הטלה. סיפתח מוצלח.

מוזס - ראשונות

מוזס – ראשונות

המשכנו בשתי מנות עיקריות – קריספי צ'יקן סנדוויץ' (59 ש״ח) לצד הומפרייז (תוספת של 4 ש״ח), ופרגית מתובלת על קרם בטטה (68 ש״ח) לצד ירקות ירוקים (תוספת של 4 ש״ח).

סנדוויץ הקריספי צ׳יקן היה פשוט מצוין! אומנם מדובר במנה שהייתה קיימת בעבר, אבל בתפריט הנוכחי היא עברה שדרוג ומוגשת בלחמניית פרנה עם איולי לימון, סרירצ'ה, קולסלאו, אייסברג, בצל סגול, חלפיניו ומלפפון חמוץ. מה יכול להיות רע? ההמופרייז היו נהדרים גם כן, כי מה יכול להיות רע בתפוחי אדמה בכל וריאציה שהיא?

מוזס - קריספי צ׳יקן

מוזס – קריספי צ׳יקן

הפרגית שמרה על הקו הטרופי-מקסיקני של המנות הראשונות, עם סלסה של שעועית שחורה, ירקות צלויים, כוסברה, קרם בטטה וויניגרט ברביקיו תמרינדי מתקתק. מנה טעימה, אבל הרוטב היה טיפה סמיך מדי ומתוק מדי לטעמי. אחי מנגד, אהב את התיבול כמו שהוא. הירוקים שהזמנו ליד היו בול, והקלילו קצת את העסק.

מוזס - פרגית והומפרייז

מוזס – פרגית והומפרייז

בשלב הזה הינו כבר שבעים, אבך יש חוק לא כתוב בבית משפחת רוזנפרב – לעולם לא מוותרים על קינוח! מבט מהיר, ובחרנו בקראק פאי. טעים, מנחם, מתוק – קינוח האלים, אם תשאלו אותי.

מוזס - קראק פאי

מוזס – קראק פאי

ולסיכום?

בקיצור, מוזס יצרו תפריט חדש מגוון ומעניין, כזה שנותן פייט יפה לכל ההמבורגריות באזור עם מנות יצירתיות, קיציות וטעימות. וואלה שווה.