וייבים טובים בכפר קאסם- נפתח מקום חדש בשם Vibes

אור שוחט,

בזמן האחרון יצא לי לאכול בסכנין, עראבה, ג'דיידה מכר, אום אל פחם ועוד מקומות במגזר אז אולי זו הסיבה שנשלחתי לסקר את המבורגר Vibes החדש בכפר קאסם.

ההגעה הייתה יותר פשוטה משחשבתי. עליתי על אוטובוס שעוצר מול הבית שלי ברמת גן ותוך 25 דקות כבר הייתי בכניסה לכפר קאסם. משם 10 דקות הליכה והגעתי ל Vibes. מקום חדש דנדש עם מוזיקה נעימה וחלל גדול. כבר לפי השאלה "מה מידת העשיה, מדיום?" וההמלצה "אתה צריך לטעום אותו בלי ירקות"- הבנתי שהם מקצוענים, בניגוד להמבורגר וול דאן שאוהבים להגיש בהרבה מקומות במגזר.

ההמבורגר של Vibes

קיבלתי המבורגר יפה וכפול עם צ'דר באמצע וגאודה מעל. בקושי הצלחתי לתת ביס בהכל, אבל ברוך השם שלי יש לי לסת גדולה. הבשר היה כל כך רך! ועסיסי… מהר מאוד היד התמלאה בנוזלים. חאזם לא הסכים לגלות לי מהי תערובת הנתחים ולא את גיל העגל, אבל הרגיש לי שמעורב בזה אסאדו או נתח שומני אחר ושהגיל צעיר.

ליד ההמבורגר קיבלתי צ'יפס שהיה ממש קריספי עם תערובת תבלינים ערבית ורוטב צ'יפוטלה שהרגיש לי עשוי במקום. גם החמוצים שעושים במקום היו טובים.

בנוסף קיבלתי כנפיים ברוטב צ'ילי-במבה שהזכירו לי את שניצל הבמבה שהוגש במסעדת פאפאגיו בשנותיה הטובות.

לסיכום

האווירה ב Vibes היא של מקום מערבי-מודרני באמצע הכפר. ההמבורגר שלהם רך, עסיסי ומעולה ובהחלט תהיה לי התלבטות בפעם הבאה בכפר קאסם בין שווארמה אלארז לבין ההמבורגר של Vibes .

שם: Vibes כתובת: כפר קאסום, 48810 כשרות: לא כשר שעות פתיחה: ש'-ה' 12:00-24:00, ו' 18:00-24:00