חינאווי גריל – המבורגר על הגריל במיקום מפתיע

שי שוורץ,

המחירים בארץ לא מפסיקים לעלות, ארוחת צהריים טעימה ומזינה הגיע לממוצע של 60 שקלים. זה עוד לפני דמי משלוח, ועכשיו גם ״דמי וולט״. לא ברור איפה הקו עובר, אבל בנתיים כל מה שנוכל לעשות זה למצוא את הפנינים הנדירות, שמציעות לנו ארוחת צהריים בריאה וטובה במחירים מנצחי שוק. ככה מצאנו את חינאווי גריל (Wine & More) ברחוב קרליבך. מסעדת גריל עם בשר טרי ישר מהקצבייה האיכותית של חינאווי, ובמחירים מעולים.

גריל מסעדה ישר מהקצבייה

הגענו למסעדת חינאווי גריל לטעום את ההמבורגר, אבל קשה להתעלם ממה שקורה מסביב. את הכניסה לחינאווי גריל (Wine & More) תתחילו בחנות האלכוהול המפוארת של חינאווי. אין סוף ייצרני אלכוהול עומדים כמו חיילים על מדפים מקיר לקיר. הריח של הגריל ימשוך אתכם כמה צעדים פנימה ושם תפגשו את הקצבייה. הקצב עימאד יקבל אתכם שם בחיוך ויעניק לכם שירות של מלכים. ממול, אתם לא תפספסו, נמצאת מסעדת חינאווי גריל. כאילו לא רצתה שתמצאו אותה, חבויה בקצה חנות אלכוהול וקצביה. מי שמכיר מכיר?

בחרנו להגיע אחרי פיק הצהריים שפוקד את המסעדה מדי יום, הזמנו בירה קרה ממבחר הבקבוקים העשיר במקרר של החנות, והתיישבנו בשולחן נקי ושקט עם התפריטים. במסעדה מציעים מנות פיתה בשריות מ-35 שקלים ועד 79 שקלים לפילה בקר. בנוסף, ניתן להזמין את הבשר בצלחת עם תוספות שונות ומגוון סלטים לבחירה, במחירים המתחילים מ-49 שקלים. כל הבשר מגיע ישירות מהקצבייה שנמצאת ממש ליד השולחן, ככה שאתם רואים בדיוק מה אתם מקבלים. בשר טרי, מויטרינה נקייה ומוקפדת. בעבר טעמתי כמה מנות כמו עראיס, חזה עוף או קבב בצלחת והיה טרי, טעים ומשביע. גם התנסתי בנתחים אנטריקוט וסינטה. מספיק 150-200 גרם ליד סלטים ותוספות וקיבלתם ארוחת צהריים פרימיום טעימה, שלא תכביד לכם על הבטן ולא על הכיס.

ההמבורגר של חינאווי

כאמור, היום הגענו בשביל ההמבורגר. הזמנו 2 מנות במידת עשייה מדיום עם הכל, ותוספת תפוחי אדמה בצד (59 שקלים). כעבור כמה דק קיבלנו את האוכל על קרש עץ, נראה טוב, ריח מעולה של בשר מהגריל. חיתוך של המנה לשניים חשפה מידת עשייה מדיום טובה, אך חיתוך ירקות קצת פחות מקצועי למנת המבורגר. במבחן הביס ההמבורגר של חינאווי מקבל ציון טוב. הטעם של הגריל לא שגרתי ומשתלב טוב עם הברביקיו והבצל שבמנה. הבשר איכותי, רך ועם טעם בשרי טוב!

מסמן וי גדול בתפריט

ההמבורגר של חינאווי הוא המבורגר טעים ופחות שגרתי במחיר טוב. מה הוא לא? הוא לא המבורגר דגל ולא תראו פה תור של המבורגריסטים מחכים לשולחן שיתפנה כדאי לטעום אותו. האיזון של החמוצים והבצל עם החיתוך הגס שלהם, טעון שיפור. תפוחי האדמה ליד לא היו תוספת ראויה להמבורגר ולא נתנו את המענה הנדרש. הטעמים והארומה של הגריל עם רוטב הברביקיו, עם זאת שהם מעניינים וטעימים, הם לא מה שתצפו לקבל מהבורגר בהמבורגריה. אבל מה הוא כן? הוא סימון וי גדול ומוצלח בתפריט הגריל של המסעדה. הוא לא כבד מדי, הוא טעים והוא במחיר משתלם. אז לבחור בשולחן שבא המבורגר, למרות שכולם רצו שיפודים, יש פתרון בתפריט של חינאווי גריל. והוא פתרון טוב!

שם: חינאווי גריל קרליבך כתובת: קרליבך 25, תל אביב. כשר: לא כשר. שעות פעילות: א׳-ד׳ 11:00-20:00, ה׳ 11:00-21:00, ו׳ 11:00-16:00.