השקת מסעדת בשרים חדשה ברוטשילד 11 – R11

אור שוחט,

הוזמנתי מטעם הקהילה לסקר את מסעדת הבשרים הכשרה החדשה ברוטשילד בלי יותר מדי ציפיות, אבל בסוף ממש נהניתי.

התפריט נראה מעניין, ולא ייתכן שתהיה מסעדת בשרים בת"א שאני לא מכיר, אז קפצתי על ההזדמנות לבקר אותה לפני כולם. המקום אורגן לארוע של הרבה כתבים ואנשי מסעדנות, וקושט יפה לכבוד חג המולד. או חנוכה. הושיבו אותנו בשולחן של רביעייה עם עוד זוג מקסים ומעניין, והיה ממש כיף איתם לאורך הערב.

המנות הראשונות

המלצרית הנחמדה המליצה לנו על יין אדום של פלדשטיין שיעבוד טוב ליד הבשר, והתחלנו עם פתיחות ומנות ראשונות של לחם טרי וצלחת טחינה שומרונית, מתבל עגבניות, סלמון עם סלק, סלט טבולה עם רימונים, וטרטר סלמון עטוף במלפפונים. חבל שלא הסבירו לנו יותר על המרכיבים שיש בכל מנה. טרטר הסלמון היה גם יפה וגם טעים מאוד, ושאר הראשונות היו רגילות. אף אחת מהן לא הייתה בשר, שלשמו התכנסנו. חיכינו די הרבה זמן בין הראשונות לעיקריות, אבל זה לא משהו חריג לאירועים כאלה של מסעדות חדשות (וגם של מסעדות ותיקות), בכל מקרה היה כיף לשמוע את הסיפורים של הדר ועידו.

הבשרים של מסעדת R11

בסופו של דבר הגיע המגש עם ארבעה סוגי בשרים: אנטריקוט, סינטה, צלעות טלה, וקבב. דבר ראשון נגסתי במלך הסטייקים- האנטריקוט, שהיה צלוי מושלם ומתובל במלח גס כמו שצריך. בשר טוב למרות הכשרות. כששאלתי מאיפה הבשר אף אחד לא ידע להגיד לי, רק אמרו שזה כשר. הסינטה גם הייתה במידת עשייה נכונה, אבל הייתה קצת יבשה לטעמי גם ביחס לסינטה. אח"כ לקחתי לעצמי ביד צלע טלה שהייתה מתובלת טוב, רק חבל שלא הסבירו לנו מה התיבול. בכל מקרה היא הייתה מצויינת ועסיסית. הקבב היה מלא בנענע שהפכה אותו למרענן ומעניין.

 

לסיכום

הבשר במסעדת R11 טוב. לדעתי רמה מעל מסעדות הבשר האחרות שיש פה באיזור. בראשונות ניצח הטרטר סלמון, רק חבל שלא קיבלנו הסבר על המנות. בסה"כ הייתה אווירה טובה, ובהחלט אעלה את המקום הזה בראשי כשארצה לשבת על בשר עם חבריי הדתיים.