אנגוס בורגר – חלום או מציאות

מתן גון,

בקניון דאבח בדיר אל אסד יש סוג של גן עדן של בשר, אבל כהמבורגריסט אמיתי הדבר שעניין אותי לפני הכל הוא "אנגוס בורגר" המתמחה בהמבורגרים, אז בין ההכנות לחתונה שלי יצאתי לדרך.

לקחתי איתי את אחי כדי לבחון את המקום החדש בתקווה לגלות טעמים חדשים וסיבות לחזור.

נכנסנו למקום נקי ומסודר עם תפריט גדול על הקיר, מחירים הגיוניים, אופציות מעניינות שלא נתקלתי בהן בעבר ובעיקר עם המון תקוות.

המקום הוא בשירות עצמי- ניגשים להזמין ואוספים כאשר האוכל מוכן.

התחלנו מ"אנגוס בורגר" – מבשר בקר (יש אופציה גם לטלה) 45₪, 59₪ לארוחה. ביקשתי המבורגר אחד נקי על מנת לבחון את איכות הקציצה. הקציצה הגיעה במידת מדיום (אולי מעט יותר) והייתה עסיסית מאד, כמות השומן בה הייתה לא פחות ממושלמת. זו ללא ספק אחת הקציצות הטובות יותר שיצא לי לטעום בנפרד. הבשר של דבאח מוכר ברמת האיכות שלו ומתכון הקציצה בהחלט השיג את היעד הנחשף של קציצה איכותית גם ללא תוספות מיוחדות.

מנות ראשונות מפתיעות

"חודר לעצם" – באקט מח עצם צלוי מוגש עם לחמניה קלויה (39₪). המנה הייתה גדולה יחסית והעשיה הייתה נהדרת. מנה ראשונה טובה שפותחת לך את התאבון ומכינה אותך לארוחה נהדרת.

"קרוקטים של בריסקט" – בשר מפורק בכדורי פירה, מוגש בקערת רוטב גבינות (26₪). זו מנה שרציתי לנסות כדי לבחון את רוטב הגבינות, אבל האמת שהמנה הייתה הרבה מעל המצופה ויותר יצירתית משחשבתי. כל כדור מכיל לא מעט בשר, רוטב הגבינות מצוין ואתה מקבל מעין מנות קטנות של פירה+בשר+גבינה שמשתלבים נהדר.

מנות עיקריות 

לעיקריות הלכנו על הגרסא הלא מצונזרת – קציצת אנגוס בורגר עם פרוסות אסאדו, גבינת אמנטל מותכת, איולי תבלינים, בייבי אורוגולה, ביצת עין ובצל מקורמל. 62₪ / 79₪ לארוחה

חשוב לציין שביקשתי את המנה המקורית עם כל התוספות, לצד מיקס צ׳יפס בטטה וצ׳יפס רגיל.

הקציצה הגיעה במידת מדיום, ההמבורגר היה טוב, האסאדו היה טעים מאד, אך הביצה השתלטה יותר מדי על הטעמים ואני מעדיף צ׳דר על אמנטל בכל יום בשבוע. הקציצה עצמה כל כך טובה שכמות התוספות מעל גרעה מעט מאיכות ההמבורגר.

העיקרית השניה הייתה ה"אסאדו & בריסקט" בריסקט מפורק, פרוסות אסאדו, איולי, גבינות צ׳דר ואמנטל מותכות, בצל וחמוצים. מוגש בלחמניה רכה. 65₪ / 85₪ לארוחה.

זאת אחת המנות העיקריות הטובות ביותר שאכלתי, היה בה שילוב טעמים בשריים שאני מתקשה לתאר במילים, זו מנה שנותנת לך הרגשה של המבורגר אבל היא פשוט עולה על זה בכל פרמטר אפשרי.

הצי׳פס וצ׳יפס הבטטה היו טובים, אבל דיי רגילים.

לצערנו לקינוח כבר לא נשאר לנו מקום….

לסיכום

מומלץ ביותר! ואני אשאר עם הזיכרון המאד מאד מתוק שנותר לי עד הפעם הבאה…

שם: אנגוס בורגר. כתובת: דיר אל אסד – קניון דבאח. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: כל ימות השבוע 12:00-23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי