סיף בורגר – פודטראק חדש ומגניב במושב אורות

אור שוחט,

ההזמנה לסיף בורגר נפלה עלי בזמן מושלם – חיפשתי משהו מעניין לאכול בדרך חזרה מהדרום למרכז, ובדיוק אז הזמינו אותי לטעום את ההמבורגר של הפודטראק החדש על הדרך.

הגעתי לכניסה למושב אורות, ומיד ראיתי את השלט הגדול של סיף בורגר. נכנסתי למתחם בין העצים, והייתה שם בריזה שבאה טוב אחרי הטיול החם בדרום. ליאור חיכה לי וסיפר שהוא בכלל איש מזגנים שכל החיים הכין בשר למשפחה וחברים, ותמיד חלם לפתוח עסק מזון משלו. רק שלפי ההשקעה בפרטים נראה לי שהוא בכלל היה צריך להיות רופא מנתח- מהמתקנים של המפיות שליאור הוציא מהם את הקפיצים כדי להכניס מפיות גדולות ועבות יותר, דרך השולחנות מהנגרייה וכיסאות הוינטג', הלחמניות והחמוצים שהוחלפו 3 פעמים עד למציאת השילוב המתאים, ועד הקציצה שנבחרה בטעימה עיוורת ע"י מומחים מבין 8 קציצות נוספות. והכי חשוב זה שהרטבים מוגשים בבקבוקים, ולא בשקיות הקטנות והשנואות האלה.

 

ההמבורגר של סיף בורגר

ההמבורגר עצמו פשוט מעולה. כאמור הקציצה הזאת נבחרה בטעימה עיוורת, אבל ליאור הכין לי אותה באופן מושלם. ביקשתי שיעשה לי כמו שהוא מכין לעצמו, וקיבלתי מיונז, קטשופ, רוטב שום מעולה, ורוטב סרירצ'ה פיקנטי. ההמבורגר הוגש במידת עשייה מדיום כמו שביקשתי, ובאמת היה ורוד יפה מבפנים. גם כמות השומן טובה ומדוייקת. אין הרבה משאיות המבורגרים שמגיעות לרמה הזאת. הציפס דק בסגנון מקדונלדס, שזה אחלה מבחינתי.

 

לסיכום

כיף שמצאתי המבורגר טוב נוסף בדרום שאפשר לעצור לאכול בו על הדרך. ניכר שליאור השקיע בכל פרט, ומתייחס לפודטראק הזה כמו לילד שלו. בינתיים ההמבורגר כשר וסגור בשבת, אבל אולי בעתיד זה ישתנה.