המסע להמבורגר – סרט מתח מרתק בשני חלקים בעקבות הקציצה העסיסית

אבי גבאי,

"צוות בורגר ע"ש ארקדי" הוקם על ידי 6 חברים שלומדים יחד תקשורת במכללה האקדמית ספיר. החברים לקחו לעצמם למטרה לבדוק כמה שיותר המבורגרים בארץ (במסגרת התקציב, והזמנים) וכל כמה שבועות יוצאים למסע חדש. אבי, שלומי, דרור, ניקו פלג ורן שמחים למצוא את המקומות המעניינים ואלה שיש סיפור מאחוריהם – וכך התחיל לו פרויקט המסע להמבורגר. צוות בורגר ע"ש ארקדי מתחייב במסע הזה לפרוץ גבולות חברתיים, לנפץ מיתוסים וכמובן לשנות את התפיסה של הוליווד לגבי מקומו הראוי של ההמבורגר בתרבות שלנו – or die trying!!

המסע להמבורגר, פרק א' – יומנגס

אחרי הרבה שמועות על המקום הזה החלטנו יום אחד לעלות לרכב ופשוט לנסוע צפונה (109 קילומטר לא הולכים ברגל…). שלומי כתב תסריט משעשע והתחלנו לצלם את המסע עם ג'אוויל ושאר השטויות שלנו. וככה התחילו הרפתקאות המסע להמבורגר בנסיעה קלילה לקציצה טעימה.

המסע להמבורגר, פרק ב' – המסע לקיבוץ גת

אחרי ההצלחה המסחררת של הסרט הראשון בטרילוגיה (אל תדאגו, לא נתנו לזה לעלות לנו לראש ואנחנו עדיין זוכיםר מאיפה הגענו) החלטנו לצלם את המסע להמבורגר חדש ששמענו עליו ושנמצא באזורנו. שלומי הגה תסריט מצחיק ודרור קיבל את תפקיד הכוכב הבלתי מעורער הפעם. המסע להמבורגרים נמך – והפעם קיבוץ גת על הכוונת!

עריכה, סאונד ותסריט: שלומי עובדיה

שחקנים: רן לייבו, ניקו חקובו, פלג אשאש (בלג אבו אשאש), אבי גבאי, דרור פלד (זה דרור כץ.. הוא בן שבע)

מוזמנים לכתוב את חוות הדעת שלכם גם אם הם לא חיוביות.