הכי לא חדשות – והפעם במדור גם מבצע וגם המבורגרים מושחתים במיוחד מסביב לעולם!

אור בלאן,

.מדור החדשות של קהילת המבורגר ישראל יוצא לסיבוב עולמי בעקבות המבורגרים מטורפים במיוחד – והפעם במדור נציג לכם המבורגר "נקי" מבית KFC, המבורגר שמוכיח כמה אפשר להגזים עם גבינה, את ההמבורגר עם הטופינג היוקרתי ביותר בעולם ואפילו מבצע שווה על הדרך. שבו בנוחות, הנה מתחילים!

הטופינג היוקרתי בעולם

יש לכם 63$ (שזה בערך 230 ₪) פנויים להוציא על המבורגר? אם כן, אתם מוזמנים לקפוץ לדובאי (משימה פשוטה ביותר לכל ישראלי) ולהזמין את ההמבורגר של מסעדת The Roadery שזכה לכינוי "הבורג' חליפה". ההמבורגר, שנקרא על שם גורד השחקים המפורסם בעיר, מתהדר בטופינג יוקרתי במיוחד – ציפוי זהב 24 קראט, ככה בקטנה. ובגלל שזהב לבדו לא מספיק יוקרתי, אז ההמבורגר מורכב מחמש קציצות מבשר וואגיו, גבינה עם פטריות כמהין שחורות, מיונז זעפרן ותוספת כבד אווז. או במילים אחרות – קבלו את השופוני-בורגר:

הבורג' חליפה של מסעדת The Roadery

האמא (והאבא) של כל הצ'יזבורגרים!

בעבר דיווחנו כאן על כל מיני צ'יזבורגרים. המבורגר עם צ'יפס חלומי, צ'יזבורגרים עם קציצות גבינה מטוגנות, ואפילו הצגנו את הלחמנייה המתפוצצת, שמולאה כולה בגבינה מותכת. נחמד, ממש נחמד – חלקם אפילו חביבים. אם חשבתם שיש לכם מושג מה זה צ'יזבורגר או שנזכרתם בפעם ההיא שהזמנתם צ'יזבורגר עם תוספת גבינה כפולה וחשבתם שזה מושחת – אתם לא מבינים כלום! גבירותיי (בכל זאת יום האישה הבינלאומי) ורבותיי, אנחנו לא יכולים אפילו להסביר את מפלצת הגבינה הזו, קבלו את האמא (והאבא) של כל הצ'יזבורגרים אי-פעם!!!

מסעדת Maxwell's החליטו שתוספת גבינה זה לחלשים, במקום זה הם הלכו על בריכה של גבינה מותכת שנשפכת במלוא הדרה על ההמבורגר שלהם. אז אם אתם רוצים להתפרע עם גבינה בקטע לא שפוי אתם חייבים לבדוק את ההמבורגר שלהם. אה כן, זה גם מגיע עם צ'יפס בצד, והוא דווקא בלי גבינה.

מבצע חדש בקצבייה של מרינדו שרונה מרקט!

עכשיו יש לכם סיבה נוספת להגיע ולנצל את ההטבה הבלעדית לחברי הקהילה במרינדו שרונה מרקט. הקצבייה של מרינדו בסניף שרונה מרקט יצאה במבצע שווה במיוחד – הנחות על הבשרים המעולים של מרינדו הבשר מהגולן! רוצים לקחת את ההמבורגר של מרינדו אליכם הביתה? או אולי למלאות את המקפיא לקראת פסח? קבלו את הנחות מטורפות של 20%, 30% ואפילו 35% הנחה! הנחות בקצבייה שלא תרצו לפספס:
בשרים טריים – שוק טלי ב-79 ₪ לקילו (במקום 122 ₪), סינטה עגל ב-129 ₪ לקילו (במקום 169 ₪)
בשרים קפואים – המבורגר עגל וקבב טלה צנובר נענעב-59 ₪ לקילו (במקום 89 ₪), שיפודי פרגית רגילים/במרינדה ב-59 ₪ לקילו(במקום 79 ₪).
גם טרי וגם קפוא – צלעות טלה או T-bone טלה ב-129 ₪ לקילו (במקום 159 ₪).

סיטנה עגל של מרינדו

ההמבורגר "הנקי" של KFC

KFC, הרשת עם המעוף ודליי העוף, החליטה להשיק המבורגר חדש עם לחמניית כרובית! המבורגר נקי, ללא חומרים משמרים, תוספות כימיות או היגיון מסוג כלשהוא. ההמבורגר הנקי של KFC מורכב מלחמניית כרובית, חזה עוף שהורתח במים, עלי בייבי-קייל, יוגורט שקדים ללא סוכר, זרעי צ'יה נטולי גלוטן והרבה בריאות. kfc burger clean

באמת נראה לכם שיש כזה המבורגר!?!? ברור שלא, זה הכל תרגיל שיווקי בשביל להציג את ההמבורגר החדש של KFC >>