דיל בלעדי חדש, המבורגריה חדשה, עוף חדש ושובם של נקניניות אהובות

אור בלאן,

מדור החדשות החם ביותר של עולם ההמבורגרים הישראלי ממשיך לדווח על מה שחשוב באמת – והפעם נספר לכם על המבורגריה חדשה, עוף חדש, שובם של נקניניות אהובות, מסעדה מפונפנת עם המבורגר שחיתות (גם חדש) ודיל בלעדי לחברי קהילת המבורגר ישראל שמגיע עם שליח עד עליכם. הדקו חגורות, אנחנו מתחילים!

המבורגר עד עליכם? קבלו 40 ₪ מאיתנו

אפליקציית וולט מאפשרת לכם להזמין את ההמבורגר האהוב עליכם עד הבית / משרד / חוף הים גם ממסעדות שבדר"כ לא עושות משלוח, ועכשיו אתם מקבלים גם 40 ₪ מתנה מאיתנו בהזמנת המשלוח הראשון – פשוט מורידים את האפליקציה של Wolt, מזינים את קוד הקופון BURGERIL ונהנים מ-40 ₪ במשלוח הראשון (למשתמשים חדשים בלבד). ואיך החוויה? תשאלו את דנה שכבר בדקה ונהנתה.

הטבה של wolt לקהילת המבורגר ישראל!

כמו שיק שאק, אבל כשר

לסצינה התל אביבית נכנס שחקן חדש – תגידו שלום לבודגה, המבורגריה שמתמחה בהמבורגרים קטנים בסגנון אין-אנד-אאוט / שיק-שאק האמריקאיות ונוסדה ע"י שני אמריקאים שעשו עלייה. ההמבורגרים של בודגה הם כשרים 100% וכל התוספות המושחתות (כמו גבינה ובייקון) קיימות כאן בגירסה כשרה, ולפי השף טוד, הם באותה רמה כמו הדבר האמיתי. אז מה יש לבודגה להציע?

צ'יזוברגר כשר של בודגה

קציצת סמאש בורגר בשלושה דגמים: רגיל, צ'יזבורגר, או בייקון צ'יזבורגר כשאתם יכולים לבחור בין קציצה אחת, שתיים או שלוש (35-79 ₪), ויש גם את המיוחדים כמו ה-SoCal: המבורגר עם צ'ילי בקר, חלפיניו כבוש, חרדל וגבינת צ'דר טבעונית (49 ₪), או המבורגר K-town, עם קימצ'י קוריאני חריף שנעשה במקום, בייקון טלה ומיונז כמהין סרירצ'ה (49 ₪), ויש גם פסטרמה בורגר בסגנון ניו יורק עם קולסלאו וחרדל (49 ₪). לנו נשאר לאחל להם בהצלחה!

עוף חדש ומסובב במרקט

חנות העופות החדשה של שרונה מרקט, מבטיחה חוויה ביתית כאילו שאוכלים ארוחת צהריים בבית של אמא. לפני 3 שנים איגדו בעלי רשת "רוטיסרי צ'יקן קלאב" את זיכרונות הילדות שלהם והפכו אותם למנות עכשוויות ומעודכנות שמביאות גרסה חדשנית לאוכל הביתי של אמא, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ובירקות טריים שנעטפים באהבה אינסופית.

העוף של רוטיסרי צ'יקן קלאב, צילום: אורן שלו

לאחרונה נפתח הסניף השלישי של המותג "רוטיסרי צ'יקן קלאב" בשרונה מרקט, שמעוצב בקפידה ובמרכז המטבח ניצב תנור רוטיסרי מרהיב בו נצלים עופות טריים אשר הושרו במשך יממה שלמה במרינדה מתובלת וסודית למקום ובשילוב ירקות עונתיים רעננים. צליית העופות נעשית בשיטה איטית המדגישה את הטעמים והופכת אותם לעמוקים ומיוחדים יותר. לכל אלו נלווה ניחוח משכר שאופף את המקום ומושך אליו את העוברים והשבים.

מה בתפריט?

  • ראפ עוף – טורטייה במילוי עוף צלוי ובצל קונפי, חסה, עגבנייה, אבוקדו, סלסת עגבניות ואיולי (44 ₪)
  • כריך עוף – חזה עוף, איולי, חסה, עגבנייה, בצל סגול וקורנישונים. תוספת ביצת עין/בצל פריך 3 ₪ (45 ₪)
  • כריך שניצל – שניצל, איולי, חסה, עגבנייה, בצל סגול וקורנישונים (45 ₪)
  • סלט בריאות – בוגרול, נתחי חזה עוף, ברוקולי, בצל ירוק, גזר, מלפפון, שעועית ירוקה ובצל סגול ברוטב סילאן (52 ₪)
  • סלט עוף רוטיסרי – עוף מפורק ובצל, חסה, מלפפון, גזר, עגבניות שרי, קרוטונים, בצל סגול ובצל פריך ברוטב איולי (52 ₪)
  • מנת ילדים – שניצל, צ׳יפס, קלח תירס וכוס מיץ (45 ₪)

רוטיסרי צ'יקן קלאב, צילום: אורן שלו

הנקניקיות של HOOK חוזרות לשוק

הצטערתם כשקבוצת דלוקס סגרה את העסק והלכה הביתה? מתגעגעים לנקניקיות של HOOK? ערן ביק, השף והיצרן שעמד מאחורי היצירות הקולינריות של הוק יוצא לדרך חדשה עם השקת מותג נקניקיות משלו. המותג שך eranbick מתמקד בייצור נקניקיות פרימיום איכותיות ללא חומרים משמים, תוספים כימיים למינהם, סוכרים או פחמימות מיותרות – נטו בשר טרי ומקומי. אז מה בתפריט?

  • נקניקיית גאודה טימין מבשר לבן – מגיעה בחבילה של 1 ק"ג, 7 יחידות במחיר 85 ₪
  • נקניקיית בראטוורסט מבשר לבן  -מגיעה בחבילה של 1 ק"ג, 7 יחידות במחיר 85 ₪
  • נקניקיית הוטדוג בקר מעושנת – מגיעה בחבילה של 600 גרם, 10 יחידות במחיר 55 ₪
  • נקניקיית צ'דר- חלפיניו מבקר – מגיעה בחבילה של 600 גרם, 10 יחידות במחיר 55 ₪

הנקניקיות של ערן ביק

את ההזמנות ניתן לאסוף בתיאום מראש, ברחוב העבודה בתל אביב. ניתן להזמין שליחות הביתה או למקום העבודה בתוספת העלות משלוח – לפי אזור השליחות.
לעוד פרטים והזמנות – 054-4660225 (ניתן גם בוואטסאפ).
מרוקאי בירושלים
מסעדה חדשה בירושלים העונה לשם שפשוואן, על שם העיר הכחולה במרוקו, פתחה את שעריה ומציעה תפריט עשיר ומרתק. בין המנות מצאנו גם המבורגר עגל מעושן 200 ג' בלחמנייה שחורה עם איולי צ'יפוטלה, בירה, איולי קוניאק ופוטטוס (58 ₪). השמועות מדברות על טעמים מסעירים שמצדיקים נסיעה לבירה. 

שפשוואן ירושלים, מקור: יח"צ