טרומפלדור 20, ההמבורגר מקריית שמונה ששוכן בין נחלים ובין הרים

מעין קורן,

גם 100 שנים לאחר מותו, ולאחר שהונצח בכל מקום אפשרי-יוסף טרומפלדור ממשיך להיות פופולארי ולכבוש יעדים נוספים.טרומפלדור 20 היא מזללת המבורגרים חדשה שמספרת את סיפור חייו של המנהיג הצבאי, ומביאה רוח חדשה ומרעננת לסצינת האוכל שבצפון. כתבנו מהגליל יצא לבדוק האם לפרות מהצפון באמת טוב למות בעד קיבתינו?

טרומפלדור 20 - כנפיים

אז בואו נכיר

אחרי קריית שמונה, לפני קיבוץ דן, אי שם בצד הדרך, נמצא לו טרומפלדור 20- עסק חדש אשר נפתח לפני כחודשיים. האווירה במקום קלילה ונעימה, הרבה מקומות ישיבה חדשים ונקיים, עיצוב אותנטי בצבעים שחור וצהוב ועובדים חייכנים ונדיבים שמסתובבים בין השולחנות.

שניגש לתפריט? 

אז ככה, כל מנות ההמבורגר של המקום מוגשות בגודל 212 גרם. למה? ככה! כי נמאס כבר מקציצות בגודל 200/220 גרם. הזמנו לשולחן את 3 ההמבורגרים המיוחדים של המקום-כולם בפיתוח של השף שי פולקה.

המנה הקובנית: בשר בקר עם גבינות צ'דר וגאודה, חזה אווז, ממרח אבוקדו, בצל קריספי ורוטב הבית, לא פחות ולא יותר (69₪+צ'יפס ושתיה). 

המבורגר קובני - טרומפלדור 20, קריית שמונה

תראו, לרוב כשזורקים למנה כל כך הרבה מרכיבים שונים ומגוונים התוצאה היא סלט טעמים שלא מתחברים לעצמם, אבל פה המקרה הוא אחר-כל מרכיב עבר המון מחשבה לפני שהוכנס למנה, והתוצאה היא מערבולת של טעמים מקוריים ושונים שמתחברים למנה טעימה בטירוף ומיוחדת!! האווז מביא טעם בשרי עדין, הבצל מוסיף קראנצ'יות כיפית, הגבינות מוסיפות עומק והאבוקדו לימון נותן קצת טעם חמוץ שכל כך מוסיף! הבעיה היחידה היתה הקציצה שנצלתה יתר על המידה ונשרפה מעט מבחוץ.

1880: שנת לידתו של טרומפלדור היא מנת הבית של המקום. המנה מורכבת מבשר בקר, גבינת בושה, בייקון טלה, ריבת בצל, עלי תרד,  ורוטב לימון כבוש. (70₪+צ'יפס ושתיה)

טרומפלדור 20 קריית שמונה המבורגר מומלץ

גם מנה זו בעלת שילוב טעמים מקורי ומוצלח, ויש לומר אפילו יותר אמיץ מהמנה הקודמת! כל אחד מהמרכיבים כאן הוא חזק בפני עצמו, מה שיוצר מלחמה של טעמים. השאלה היא מי הטעם החזק מכולם? הבייקון טלה התבלט עם טעם בשרי עמוק ומעושן, גבינת הבושה נתנה פייט עם טעם עיזים חזק ועמוק, ריבת הבצל הוסיפה מתיקות מקפיצה והלימון והתרד איזנו הכל ונתנו טעם חמוץ שתרם מאוד. מנה טעימה מאוד ואמיצה עם טעמים חזקים שמתחברים היטב, חבל שגם פה הקציצה נשרפה מעט מבחוץ, אך יש לציין שמבפנים הקציצה הגיעה בדיוק במידת העשייה.

האריה השואג: מנה זו קרויה על שם פסל מפורסם בסביבה לזכרם של טרומפלדור וחבריו שנפלו בקרב. המנה היא החריפה מכולם ואינה מתאימה לכל לשון. היא מורכבת מבשר בקר, מיקס פלפלים חריפים, בצל קריספי וממרח בקר מעושן חריף על רוטב צ'יפוטלה. (69₪+צ'יפס ושתיה). 

טרומפלדור 20 - האריה השואג

על מנה זו לא נפרט מכיוון שהכותב הינו אשכנזי מת, רק נציין שגם כאן הסועד היה מרוצה מאוד.

טרמפלדור 20 – השורה התחתונה

אין ספק שהופתעתי לטובה! המקום מציג איכויות שלא הכרנו באזור ואני צופה לו עתיד מובטח. המנות מציגות חשיבה על הפרטים הקטנים והשקעה באיכות, המחיר זול בהתאם לתמורה, ולמרות הבעיה בקציצה אין לי ספק שהדבר יטופל במהרה. אז אם אתם גרים באזור או שיצאתם לטייל בצפון ושרפתם קלוריות, אל תוותרו על ההזדמנות להחזיר אותן אצל הטרומפלדור!

הקינוחים של טרומפלדור 20

שם: טרומפלדור 20. כתובת: מתחם נופית, החרמון 99, קרית שמונה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש': 12:00-23:00

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי