הכי לא חדשות – המבורגרים ופיתויים מושחתים, פצצה, מבצע ותרומה למטרה טובה

אור בלאן,

מדור חדשות ההמבורגר המוביל בישראל ממשיך לעדכן אתכם בכל מה שחשוב. הפעם בפינתנו נציג המבורגר מתפוצץ, לחמניה שהתחפשה לקינוח, מבצע עם בשר ואפילו דרך שבה תוכלו לתרום לילדים ונוער בסיכון דרך הקיבה!

מבצע עם בשר, מהגולן

מתי פעם אחרונה קיבלתם המבורגר במתנה? מה יותר טוב מלקבל מתנות בחיים, ואם הם בצורת המבורגר – הרי זה משובח. רשת מרינדו, הבשר מהגולן, יוצאים במבצע שווה במיוחד. כל מי שיוריד את האפליקציה של מרינדו (פשוט כותבים מרינדו בעיברית בחנות האפליקציות) יזכה בהטבה נהדרת – המבורגר טלה או עגל 1+1 (קפוא) בכל הקצביות של מרינדו! כבר שנים שאנחנו טוענים שהתוספת הכי שווה להמבורגר זה עוד המבורגר, אז עכשיו יש גם מבצע שמתאים לזה. שימו לב! המבצע תקף רק עד סוף חודש נובמבר. המבצע מתקיים בכל סניפי רשת מרינדו.

מרינדו - מבצע 1+1, מקור: יח"צ

*עלות לק"ג 89 ₪, גובה ההטבה כ-90 ₪.

יש לכם תיאבון לעזור? תורמים לילדים דרך הקיבה!

לכבוד יום זכויות הילד הבינלאומי, שורה של מסעדות ושפים מובילים מתגייסים למען ילדי אגודת SOS כפרי ילדים. בעקבות ההצלחה של שנה שעברה, מסעדות ושפים מובילים נרתמו לעזור לאגודת SOS כפרי ילדים דרך מה שהם יודעים ואוהבים לעשות – להכין אוכל מצויין!

אז אפשר לעזור אם פשוט אוכלים? כן! בשבוע שבין ה-18/11-26/11 (משישי ועד מוצאי שבת שאחרי), כל מה שתצטרכו לעשות בשביל לתרום לפרוייקט "תיאבון לעזור" זה פשוט לצאת לאכול. במהלך השבוע, המסעדות המשתתפות בפרוייקט יתרמו מההכנסות לטובת הילדים ונוער בסיכון של אגודת SOS כפרי ילדים. בין המסעדות המשתתפות תוכלו למצוא את: כרמים, קימל, אלבי, טנטי באצ'י, חנדל'ה, סילו, טורקיז, פורט קפה, וניליה, השוק בנמל, אלפרדו ועוד מסעדות ושפים מובילים בישראל. 

תאבון לעזור - SOS כפרי ילדים

המבורגר נוטלה?!

מקדונלד'ס – סמל לכל מה שזול, תעשייתי ואמריקאי בעולם (ויש שיאמרו שהם מקור הרוע, אבל חלילה לנו מלהגיד זאת). איכשהו ולמרות הכל, מקדונלד'ס עדיין מצליחים להפתיע אותנו מדי פעם. פעם אחרונה זה קרה בהשקה של ה-'McCafe, אותו רעיון גאוני למכור קפה לצד המבורגרים. לא, זה לא שהתלהבנו מהקפה שלהם, פשוט הצליחו להפתיע אותנו עם הכיוון שאליו הם פנו. עכשיו זה קורה שוב – קבלו את Sweety con Nutella, לחמניה הכה ממולאת בשוקולד נוטלה משובח! את החידוש המתוק הזה מביאה לנו השלוחה האיטלקית של הרשת האמריקאית. אז אם אתם חובבי מקדונלד'ס וחייבים לנסות את ה"קינוח" החדש שלהם, תצטרכו למצוא טיסה לאיטליה. בינינו, זה יכול להיות מגניב או מעניין למי שמעולם לא טעם סופגניה בחייו, מעבר לזה – כנראה שהאיטלקים ממש אוהבים נוטלה.

mc sweety con

פצצה של המבורגר !!!

באמת שכזה עוד לא ראינו – המבורגר שממש מסוכן לאכול! מסעדה בשם Raw Material NYC מצאה דרך גאונית (או מסוכנת, תחליטו אתם), להפוך את ההמבורגר האהוב לפצצה. כן, כן, פצצה. השמועה אומרת שהחבר'ה במטבח של Raw Material ישבו וחשבו לעצמם, איך אפשר לדחוס עוד goodies לתוך ההמבורגר, ואם אפשר שגם יתפוצץ בדרך. הפתרון המבריק הגיע מהתובנה הפשוטה – הלחמנייה! מעולם לא ניסו להפוך אותה לכלי נשק מסוג כשלהו. מפה לשם ואחרי כמה גיחות לארון העזרה הראשונה, נולדה פצצת ההמבורגר הראשונה בעולם!

נמשיך לעדכן אתכם בכל מה שקורה בעולם ההמבורגרים, ואתם תמשיכו להינות, לאכול ולשתף חוויות בקבוצת הפייסבוק שלנו!