אוכלים וטסים לפסטיבל, המבורגיות חדשות ומרגשות ויש גם טבעוני

אור בלאן,

מדור החדשות שלנו לא מפסיק לעדכן אותכם בכל מה שחשוב לדעת – והפעם נטיס אותכם עם חברים לפסטביל מטורף בחו"ל, נספר לכם על המבורגר טבעוני חדש ומסקרן של רשת מקדונלד'ס, ונכיר לכם לא פחות מ-2 מקומות חדשים שפתחו! החזיקו חזק, אנחנו מתחילים!

אגאדיר מטיסים אותכם לפסטיבל!

לאכול המבורגר ולטוס עם כל החברים לפסטיבל המטורף ביותר של השנה נשמע כמו חלום? אז תפסיקו לחלום ולכו לאכול באגאדיר! בשיתוף עם קוקה קולה ואיסתא מיוזק, אגאדיר מטיסה אותכם עם החברים לפסטביל זיגט (sziget) בבודפשט! אז מה עושים בשביל לזכות? פשוט מאד, מזמינים באחד מסניפי הרשת את ארוחת ה-Agadir Fest (בעלות של 69 ₪ בלבד), מצלמים תמונה מקורית עם "כרטיסי הטיסה" שבתוך מארז הארוחה ומעלים לאינסטגרם/פייסבוק עם תיוג של העמוד agadirburger@ והאשטאג של הפעילות Agadirfest# ותוכלו לזכות בחבילת טיסה ל-4 חברים לפסטיבל מוזיקה מטורף בבודפשט בו ינגנו: מרטין גריקס, אד שירן, פלורנס אנד דה משין ועוד גדולים נוספים.

אגאדיר מטיסים אותכם לפסטיבל!
טיסה חלומיות מתנת איסתא מיוזיק שיחול בבודפשט בין התאריכים 7-13/08/2019.
הפעילו תימשך כשלושה שבועות וההשתתפות מגיל 18+ בלבד

בית בירה (והמבורגר) חדש

CRAFT TLV, בית הבירה הישראלית החדש שנפתח לארחונה ברחוב בן יהודה בת"א וכבר מעורר סקרנות בזכות המבחר הרחב של בירות הבוטיק בתפריט שלו (כ-30 סוגים שונים, מתוכם בערך 80% בירות ישראליות). הקירות מאחורי הבר מלאים בברזים מבריקים של "אלכסנדר", "דובים", "שושנע", "עלמה", "מלכה" לצד הקלאסיקות כמו "קוזל", "ליפמנס", "קריק", "ברנרד", "פרוני" ויש גם המבורגר טעים ועסיסי במיוחד.

Craft TLV - המבורגר בבית בירה

אפשר לשבת על הבר, או ליד השולחן ולהזמין מנות מהתפריט שמתהדר במגוון מחירים – החל מטאפאס של 15 ו-25 ₪ (טבעות בצל, חומוס, ירקות טמפורה, פנקייק תפוחים ועוד) ועד מנות גדולות יותר ב-35 ו-55 ש"ח (שקשוקה, פיש אנד צ'יפס, טבעות קלמרי, שרימפס, המבורגר, עוף צלוי ועוד). המשותף לכל המנות – שימוש בבירה בהכנתן. אתם לא תרגישו את האלכוהול, אבל תזהו את הארומה שמעניקה לאוכל טעם עמוק. בתפריט משולבות גם מנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן.

Craft TLV - בית בירה

אם אין לכם זמן לשבת ועדיין חשקה נפשכם בבירת בוטיק מהחבית, יש אפשרות לקחת בירה הביתה (או לים) בבקבוק פלסטיק מיוחד ששומר על הקצף ועל האיכות של המשקה.

שם: קראפט כתובת: בן יהודה 148, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 17:00 – 00:00' ו'-ש' 12:00 – 00:00

רשת המוגזמים והמושחתים חוגגת את יום ההולדת המוגזם בתבל!

יומנגס זורקת לכם אתגר מ ט ו ר ף לכבוד יומהודלת 9: הרשת תלבש אווירת חג "יומנגסית" ומחויכת, שתכלול שלל הפתעות לסועדים. בין היתר, תפנק הרשת את קהל לקוחותיה בהטבה מיוחדת ומפתיעה – כל סועד מספר 99 שיתיישב במסעדה, יזכה בחגיגת יום הולדת אישית הכוללת זיקוקים וכן מנת המבורגר 220 ג' + 2 תוספות + שתייה לבחירה (שתייה קלה/מילקשייק/בירה) על חשבון הבית!
* בין התאריכים 14-19.7.19 בכל ארבעת סניפי הרשת: גבעת ברנר, כפר סבא, רופין ונשר.

יומנגס עם מייפל, מקור: יח"צ

בנוסף, תציע הרשת הטבה מיוחדת לחברי מועדון "השמנמן המתמיד" ובמהלך 9 השבועות הקרובים, תאפשר לחבריה לקבל מדי שבוע 9 הטבות לבחירה מבין הטבות שונות, מתחלפות ומפתיעות. למשל: 1 + 1 על כל מנות ה- Sharing, 3 + 3 על כל מנות ההמבורגר, קנה תוספת 1 קבל 2 חינם ועוד.
* ההטבה תינתן בין התאריכים 15.7-13.9, כל זאת בכפוף להרשמה מראש באתר הייעודי בין התאריכים 7-14.7. כמו כן, על מנת להמשיך את הזכאות להטבה עד לסיומה, יש לבצע מדי שבוע הרשמה באתר הייעודי לקבלת ההטבות השבועיות. ניתן לנצל עד הטבה אחת ביום.

הטבעוני של מקדונלד'ס נוחת בישראל

גם אנחנו הופתענו כששמענו על המהלך הזה, אבל מסתבר שזה לא צחוק ורשת מקדונלד'ס אכן השיקה המבורגר טבעוני. ה-Big Vegan מבוסס על חבלוני סויה וחיטה והקציצה מוגשת על לחמניה בתוספת עגבניה, חסה, בצל סגול, חמוצים ורוטב ברביקיו. הטבעוני של מקדונלדס מקפיד על שלבי התהליך והוא מוכן בפנרד מההמבורגר הבשרי כך שאין פה חשש לחשד של בעיה מוסרית לאלו ששומרים, מחיר ארוחה טבעונית עם צ'יפס ושתייה עומנד על 45 ₪.מק'ויגן - הטבעוני של מקדונלד'ס, מקור: יח"צ

ה-Big Vegan יימכר בסניפי מקדונלד'ס הבאים: תחנה מרכזית תל אביב, נמל תל אביב, טיילת תל אביב, דיזנגוף סנטר, קניון רמת אביב (כשר), קניון עזריאלי תל אביב, קניון איילון (קומת הכניסה), מיקדו סנטר תל אביב, רוטשילד תל אביב, קניון האופנה TLV, שרונה ת"א, שפיים, וולקן חוצות המפרץ, גרנד קניון חיפה, וולפסון,  גרנד באר שבע (כשר), סטאר סנטר אשדוד ואוריון ירושלים.

פורסם במקור בישראל היום

השוורים מגיעים לנשר

בולס בורגר, ההמבורגיה מקריית חיים שכבשה אותנו מתרחבת – תגידו שלום לסניף נשר של בולס בורגר. בולס נשר גם מפנקים סטודנטים בהנחה של 10% וחיילים במדים יהנו מהמבורגר קלאסי 160 גרם חינם על חשבון הבית (בימי חמישי בלבד)! הבשר המשובח, התוספות המעולות והרטבים המטריפים של בולס יחכו לכם ברחוב המרגנית 1, נשר בצמוד לשער הטכניון. בולס נשר פתוחים בימים א'-ה' בין השעות 11:30-00:00, ימי ו' עד שעה לפני כניסת השבת ומוצ"ש חצי שעה אחרי יציאת שבת.

בולס בורגר, מקור: יח"צ