הכי לא חדשות – שיתוף פעולה מטורף, המבורגר אסייתי חדש, סדנאות ועוד!

אור בלאן,

והפעם במדור החדשות המוביל והבלעדי של עולם ההמבורגרים אנחו גאים לספר לכם על שיתוף פעולה יוצא מגדר הרגיל של הקהילה, המבורגר שף אסייתי חדש שמצטרף לסצינה התל אביבית, סדנאות בשר ואלכוהול שאסור לפספס וידיעה עצובה על המבורגריה אהובה שעומדת להיסגר. הדקו חגורות – אנחנו מתחילים!

קהילת המבורגר ישראל – עכשיו זה ממש easy!

אנחנו גאים, מתרגשים ונפעמים לספר לכם את הבשורה המרגשת ביותר שסיפרנו לכם מאז שהשקנו את האתר החדש. מהיום תוכלו לחפש המבורגרים לפי מה שקרוב, מה שטוב ומה שקהילת המבורגר ממליצה עליו באפליקציית easy!!! כל מה שצריך לעשות זה להוריד את אפליקציית easy, או להיכנס לאתר, להקליד בשורת החיפוש "קהילת המבורגר ישראל" או "המבורגר ישראל" וכל תוצאות החיפוש שתקבלו יהיו של מסעדות והמבורגריות שצוות הכתבים המומחים שלנו כבר בדק, טעם וכתב על זה!

קהילת המבורגר ישראל באפליקצייה של easy

מחפשים מקומות כשרים ומומלצים ע"י הקהילה? easy! מחפשים מקומות שקרובים אליכם עם אופציה ללחמניות ללא גלוטן שבדקנו ואהבנו? easy! רוצים רק מסעדות שאיש ההמבורגרים, ארקדי פורטנוי, ממליץ עליהם? easy! פשוט כנסו לאתר או לאפליקציה, ותוכלו לחפש לפי "קהילת המבורגר ישראל" או לפי שם כתב/ת שאתם ממש אוהבים. ולא רק בחיפוש – גם אם מצאתם מסעדה או המבורגריה שנראית לכם מעניינת, כנסו לביקורות המומחים ואם בדקנו את המקום, תוכלו למצוא קישור לכתבה שלנו!

קהילת המבורגר ישראל באפליקציית easy

פייר, אנחנו מתרגשים ונמשיך לעבוד קשה כדי שאתם תוכלו לדעת כל מה שאפשר, כדאי וצריך על סצינת ההמבורגרים המקומית.

השף האסייתי שמצטרף לסצינת ההמבורגרים

סצינת ההמבורגרים התל אביבית גדושה במקומות מפתיעים, מרתקים, מוגזמים ומשמינים – ועכשיו לכל הקלחת הלוהטת הזאת מצטרף המבורגר אסייתי חדש! מסעדת BUNZ של השף רועי סופר התחילה להגיש את ה-BUNZ BURGER, המבורגר בלחמניית באן אסייתית מאודה לפי המתכון הבלעדי והייחודי של השף רועי סופר. אנחנו כבר עמלים על שליחת כתב לביצוע תחקיר עיתונאי מעמיק ומבטיחים לדווח לכם – האם הלחמנייה האסייתית הולכת לתת פייט לא צפוי?

BUNZ מציגים - ה-BUNZ בורגר

סדנאת בשרים ובירה שאסור לפספס

לא נשקר, כבר הרבה זמן שאנחנו עוקבים אחרי ואוהבים את השף יגאל מולנר, עוד מהימים שהוא הפתיע אותנו עם פישבורגר לא מהעולם הזה. בימים אלו השף היקר מזמין אותכם לסדנה יוצאת מגדר הרגיל, סדנת בשרים ובירה – ערב בישולים שמוקדש כולו לשילוב הקדוש של בשרים, בירה ויין. אז למה אנחנו מספרים לכם על זה? כי אתם מוזמנים לגלות את כל הטיפים, השטיקים והשיטות להכנת בשר בכלל והמבורגר בפרט ישירות מידיו של השף היקר וזו הזדמנות שאסור לפספס. מדובר בסדנה מעשית שבה תכינו בעצמכם (תחת הדרכתו של השף מולנר) למעלה מקילו בשר ותוספות מגוונות, וכמובן תשתו בירות ויינות מצויינים לאורך כל החוויה. בקיצור – שווה!

השף יגאל מולנר

הסדנה מתקיימת בסטודיו לבישול, רח' בן אביגדור 19, ת"א. עלות הסדנא – 310 ₪ למשתתף, ניתנת 6% הנחה בהרשמה לזוג, 10% הנחה בהרשמה ל-4 משתתפים ומעלה. לפרטים נוספים ויצירת קשר יש לפנות לסטודיו לבישול.

שוק אלנבי-רוטשילד עומד להיסגר ואיתו אחד ההמבורגרים המשובחים בעיר

שווקים בכלל ושווקי אוכל בפרט הם הלב הפועם בכל עיר. הצבעים, הריחות והאנשים יוצרים חוויה שמרגשת את כולם ובכל עיר שמכבדת את עצמה תמצאו בליבה לפחות שוק אחד שכזה. לצערנו התבשרנו לשמוע ששוק אלנבי-רוטשילד בלב ליבה של העיר הגדולה עומד להיסגר. לנו זה פגע בנקודה הרגישה הזאת בקיבה ששמורה להמבורגר של דלישס. בכל מקרה – אנחנו ממליצים *בחום* שתגיעו לשוק ומהר לפני שייגמר, כי מדובר באחד ההמבורגרים המשובחים בעיר (ולמי שלא יספיק, אל דאגה, עדיין יש את סניף דלישס בשוק צפון ואת דלישס בנמל).דלישס שוק אלנבי-רוטשילד - מסיבת התה של אליס

בר חדש, סדנאת וויסקי וחוויה בלתי נשכחת

לכבוד ההשקה הנוצצת של בר Walter Whiskey & Cigar, מבית הוויסקי-בר מוזיאון, ייערכו סדנאות וויסקי ייחודיות של המותג גלנליווט בהדרכת מיטב מומחי הוויסקי בארץ. הבר החדש במתחם שרונה מציע חוויה אקסקלוסיבית הכוללת תפריט וויסקי על טהרת גלנליווט, תפריט שף ייחודי ומגוון סיגרים לרכישה. הבר עוצב בקפידה במטרה להעביר את חווית המותג דרך הגוונים, החומרים והטקסטורות, ולהעניק לחובבי הוויסקי והסיגרים מקום בו יוכלו להתרווח וליהנות מסיגר טוב, וויסקי משובח ואוכל קליל ממטבח השף. Walter Whiskey & Cigar Bar

עלות השתתפות בסדנה – 180 ₪ לאדם. מותנה בהזמנת מקום מראש. להזמנת מקומות – 03-9551105.
תאריכי סדנאות: 12.3.18, 13.3.18, 23.4.18  ועוד… (יש להתעדכן באתר). התכנסות בשעה 19:00 בערב. תחילת הסדנה ב-19:30.
כתובת: דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב.